Ste naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša Kayako alternativa na trgu.

  • ✓ Brez provizije za namestitev
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo Kayako?

Kayako je odlična programska oprema za pomoč uporabnikom z elegantnim vmesnikom, ki “povezuje pike med kanali za podporo, podatki o strankah in ekipo.” Na voljo je po konkurenčnih cenah, če pa iščete alternativo Kayako, razmislite o LiveAgent. LiveAgent se ponaša s hibridnim vstopničnim sistemom, ki povezuje tudi pike za vašo ekipo. Odkrijte našo elegantno univerzalno mapo “Prejeto” z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom in več kot 40+ integracijami. Z LiveAgent boste videli, da z odlično programsko opremo prihaja tudi odlična storitev za stranke.

Prehod s Kayako na LiveAgent v le nekaj minutah. Ponujamo pomožno selitev Kayako, ki bo vse vaše podatke iz Kayako uvozila v LiveAgent. Brezplačno in traja le 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Lastnosti Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo samopostrežno podporo! Kreditna kartica ni potrebna
Tekmec
Skupna ocena
Splošne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,7 od 5.
4.0
Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,0 od 5.
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.6
Ocenjeno 4.6 od 5 za lažjo uporabo preverjenih uporabnikov na Capterri.
3.9
Ocenjeno 3,9 od 5 za lažjo uporabo preverjenih uporabnikov na Capterri.
Customer service
Ocene podpore za stranke preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
Ocenjeno 4,7 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri.
3.8
Ocenjeno 3,8 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri.
Value for money
Ocene cen in vrednosti preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
Ocenjeno 4.7 od 5 za vrednost izdelka glede na ceno preverjenih uporabnikov na Capterri.
3.8
Ocenjeno 3.8 od 5 za vrednost izdelka glede na ceno preverjenih uporabnikov na Capterri.
Price
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
$15/month/agent Cene v USD na agenta na mesec
$15/month/agent Cena v USD na agenta na mesec.
Opozorila / zaostritve
Opozorila in zaostritve v zvezi z zahtevki in SLA glede na prednostne naloge in vnaprej določene pogoje.
Ponuja opozorila in stopnjevanje.
Ponuja opozorila in zaostritve.
Avtomatizirano usmerjanje
Avtomatizirano usmerjanje zahtevkov do določenih oddelkov in agentov na podlagi vnaprej določenih pogojev.
Ponuja avtomatizirano usmerjanje.
Ponuja avtomatizirano usmerjanje.
Upravljanje klicnega centra
Centralizirana nadzorna plošča za klicanje, sprejemanje in upravljanje klicev.
Ponuja upravljanje klicnega centra.
Ponuja upravljanje klicnega centra.
Upravljanje čakalne vrste
Sistem, ki se uporablja za upravljanje čakalnih vrst.
Ponuja upravljanje čakalnih vrst.
Ponuja upravljanje čakalnih vrst.
Upravljanje e-pošte
Možnost povezave programske opreme z vstopničnim sistemom z več e-poštnimi naslovi, da lahko neposredno prejemate, odgovarjate in pišete e-pošto iz programske opreme.
Ponuja upravljanje e-pošte.
Ponuja upravljanje e-pošte.
Meritve uspešnosti
Sledite vedenju obiskovalcev vašega spletnega mesta. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu in na katerem.
Ponuja meritve uspešnosti.
Ponuja meritve uspešnosti.
Upravljanje baze znanja
Funkcija, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje in upravljanje obsežnih skladišč znanja.
Ponuj upravljanje baze znanja.
Ponuja upravljanje baze znanja.
Večkanalna komunikacija
Poveže se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center ali družabna omrežja), da poenostavi vsa sporočila in uporabnikom omogoči, da se nanje odzovejo iz programske opreme vstopničnega sistema
Ponuja večkanalno komunikacijo.
Ponuja večkanalno komunikacijo.
Real-time chat
Izvorni pripomoček za klepet v živo, ki ga lahko namestite na svoje spletno mesto in uporabljate za sprotno komunikacijo z obiskovalci vašega spletnega mesta.
Ponuja klepet v realnem času.
Ponuja klepet v realnem času.
Poročanje/Analitika
Nadzorna plošča za analitiko, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje poročil o uspešnosti.
Ponuja poročanje/analitiko.
Ne ponuja poročanja/analitike
Samopostrežni portal
Funkcija, ki vam omogoča izdelavo portala za stranke, na katerega se lahko stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
Ponuja samopostrežni portal.
Ponuja samopostrežni portal.
Upravljanje sporazuma o ravni storitve (SLA)
Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje dnevnikov SLA, skladnosti s SLA in še več.
Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA).
Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA).
Integracija socialnih medijev
Integracije s priljubljenimi socialnimi omrežji, kot je Facebook.
Ponuja integracijo socialnih medijev.
Ponuja integracijo socialnih medijev.
Upravljanje zahtevkov
Upravljajte zahtevkov s prenosi, vstavljanjem, razdeljevanjem, označevanjem kot neželeno, dremežem in še več.
Ponuja upravljanje zahtevkov.
Ponuja upravljanje zahtevkov.
Upravljanje poteka dela
Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče uporabiti za pospešitev postopkov podpore strankam.
Ponuja upravljanje poteka dela.
Ponuja upravljanje poteka dela.

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti

Večje zadovoljstvo

Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Velik nabor uporabnih funkcij

Z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.

report on tablet-illustration

Zmogljiva alternativa Kayako

Dobiti najboljšo vrednost za svoj denar je ključnega pomena, ko iščete odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom. Kayako ponuja tri različne osnovne pakete. LiveAgent ponuja 4 osnovna paketa po konkurenčnih cenah, pa tudi dodatne funkcije, kot so integracije socialnih medijev. Če iščete popolno alternativo Kayako, razmislite o LiveAgentu. Na voljo imamo hibridni tok zahtevkov, enotno mapo z vsemi kanali, funkcije poročanja in analize, avtomatizacijo, igranje in še veliko več! Z LiveAgent dobite več za manj. Preizkusite LiveAgent še danes. Preizkusite naš brezplačni 14-dnevni preskus danes, kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusite brezplačno različico

Izkoristite moč univerzalne mape "Prejeto"

Naša univerzalna mapa Prejeto ima več kot 179 funkcij službe za pomoč uporabnikom, pripravljenih za uporabo. Preizkusite oznake, opomnike, opombe ali katero koli od naših več kot 40 integracij.

LiveAgent dashboard on monitor

Najhitrejši pripomoček za klepet

Če iščete alternativo Kayako in je hitrost pomembna za vas, je morda LiveAgent tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v le 2,5 sekundah.

Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite obiskovalca spletnega mesta učinkovito pretvoriti v stranko. Po poročilu eMarketer report,je po uporabi klepeta v živo 35% obiskovalcev spletnega mesta opravilo spletni nakup.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Smo večjezični

Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 prevodih v različne jezike (nekateri delno) in podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarjajo oviro med vami in strankami. Podprli vas bomo.

Pričnite z brezplačno različico

Zakaj bi se zadovoljili z manj?

LiveAgent je najbolj pregledana in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Zato je odlična alternativa Kayako. LiveAgent prihrani čas in denar, tako da se lahko osredotočite na tisto, kar je pomembno – na vzpostavljanje smiselnih odnosov s strankami.

man and woman receiving awards

Primerjava LiveAgent in Kayako

Preverite, kako se primerjamo z Groove na podlagi mnenj strank na Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Veljavno od 01/22/2020

Oglejte si, zakaj so naše stranke izbrale LiveAgenta za svojo prednostno alternativo Kayako

Primerjajte nas z drugimi programi za pomoč uporabnikom

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zAlternativa Kayako
    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x