Kayako je odlična programska oprema za pomoč uporabnikom z elegantnim vmesnikom, ki “povezuje pike med kanali za podporo, podatki o strankah in ekipo.” Na voljo je po konkurenčnih cenah, če pa iščete alternativo Kayako, razmislite o LiveAgent. LiveAgent se ponaša s hibridnim vstopničnim sistemom, ki povezuje tudi pike za vašo ekipo. Odkrijte našo elegantno univerzalno mapo “Prejeto” z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom in več kot 40+ integracijami. Z LiveAgent boste videli, da z odlično programsko opremo prihaja tudi odlična storitev za stranke.
Prehod s Kayako na LiveAgent v le nekaj minutah. Ponujamo pomožno selitev Kayako, ki bo vse vaše podatke iz Kayako uvozila v LiveAgent. Brezplačno in traja le 5 minut.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Lastnosti | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo samopostrežno podporo! Kreditna kartica ni potrebna | Tekmec |
---|---|---|
Skupna ocena
Splošne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.7 Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,7 od 5. | 4.0 Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,0 od 5. |
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.6 Ocenjeno 4.6 od 5 za lažjo uporabo preverjenih uporabnikov na Capterri. | 3.9 Ocenjeno 3,9 od 5 za lažjo uporabo preverjenih uporabnikov na Capterri. |
Customer service
Ocene podpore za stranke preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.7 Ocenjeno 4,7 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri. | 3.8 Ocenjeno 3,8 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri. |
Value for money
Ocene cen in vrednosti preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.7 Ocenjeno 4.7 od 5 za vrednost izdelka glede na ceno preverjenih uporabnikov na Capterri. | 3.8 Ocenjeno 3.8 od 5 za vrednost izdelka glede na ceno preverjenih uporabnikov na Capterri. |
Price
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec. |
$15/month/agent
Cene v USD na agenta na mesec |
$15/month/agent
Cena v USD na agenta na mesec. |
Opozorila / zaostritve
Opozorila in zaostritve v zvezi z zahtevki in SLA glede na prednostne naloge in vnaprej določene pogoje. | Ponuja opozorila in stopnjevanje. | Ponuja opozorila in zaostritve. |
Avtomatizirano usmerjanje
Avtomatizirano usmerjanje zahtevkov do določenih oddelkov in agentov na podlagi vnaprej določenih pogojev. | Ponuja avtomatizirano usmerjanje. | Ponuja avtomatizirano usmerjanje. |
Upravljanje klicnega centra
Centralizirana nadzorna plošča za klicanje, sprejemanje in upravljanje klicev. | Ponuja upravljanje klicnega centra. | Ponuja upravljanje klicnega centra. |
Upravljanje čakalne vrste
Sistem, ki se uporablja za upravljanje čakalnih vrst. | Ponuja upravljanje čakalnih vrst. | Ponuja upravljanje čakalnih vrst. |
Upravljanje e-pošte
Možnost povezave programske opreme z vstopničnim sistemom z več e-poštnimi naslovi, da lahko neposredno prejemate, odgovarjate in pišete e-pošto iz programske opreme. | Ponuja upravljanje e-pošte. | Ponuja upravljanje e-pošte. |
Meritve uspešnosti
Sledite vedenju obiskovalcev vašega spletnega mesta. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu in na katerem. | Ponuja meritve uspešnosti. | Ponuja meritve uspešnosti. |
Upravljanje baze znanja
Funkcija, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje in upravljanje obsežnih skladišč znanja. | Ponuj upravljanje baze znanja. | Ponuja upravljanje baze znanja. |
Večkanalna komunikacija | Ponuja večkanalno komunikacijo. | Ponuja večkanalno komunikacijo. |
Real-time chat
Izvorni pripomoček za klepet v živo, ki ga lahko namestite na svoje spletno mesto in uporabljate za sprotno komunikacijo z obiskovalci vašega spletnega mesta. | Ponuja klepet v realnem času. | Ponuja klepet v realnem času. |
Poročanje/Analitika
Nadzorna plošča za analitiko, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje poročil o uspešnosti. | Ponuja poročanje/analitiko. | Ne ponuja poročanja/analitike |
Samopostrežni portal
Funkcija, ki vam omogoča izdelavo portala za stranke, na katerega se lahko stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja. | Ponuja samopostrežni portal. | Ponuja samopostrežni portal. |
Upravljanje sporazuma o ravni storitve (SLA)
Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje dnevnikov SLA, skladnosti s SLA in še več. | Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA). | Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA). |
Integracija socialnih medijev
Integracije s priljubljenimi socialnimi omrežji, kot je Facebook. | Ponuja integracijo socialnih medijev. | Ponuja integracijo socialnih medijev. |
Upravljanje zahtevkov
Upravljajte zahtevkov s prenosi, vstavljanjem, razdeljevanjem, označevanjem kot neželeno, dremežem in še več. | Ponuja upravljanje zahtevkov. | Ponuja upravljanje zahtevkov. |
Upravljanje poteka dela
Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče uporabiti za pospešitev postopkov podpore strankam. | Ponuja upravljanje poteka dela. | Ponuja upravljanje poteka dela. |
Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti
Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti
Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.
Z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.
Dobiti najboljšo vrednost za svoj denar je ključnega pomena, ko iščete odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom. Kayako ponuja tri različne osnovne pakete. LiveAgent ponuja 4 osnovna paketa po konkurenčnih cenah, pa tudi dodatne funkcije, kot so integracije socialnih medijev. Če iščete popolno alternativo Kayako, razmislite o LiveAgentu. Na voljo imamo hibridni tok zahtevkov, enotno mapo z vsemi kanali, funkcije poročanja in analize, avtomatizacijo, igranje in še veliko več! Z LiveAgent dobite več za manj. Preizkusite LiveAgent še danes. Preizkusite naš brezplačni 14-dnevni preskus danes, kreditna kartica ni potrebna.
Če iščete alternativo Kayako in je hitrost pomembna za vas, je morda LiveAgent tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v le 2,5 sekundah.
Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite obiskovalca spletnega mesta učinkovito pretvoriti v stranko. Po poročilu eMarketer report,je po uporabi klepeta v živo 35% obiskovalcev spletnega mesta opravilo spletni nakup.
Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 prevodih v različne jezike (nekateri delno) in podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarjajo oviro med vami in strankami. Podprli vas bomo.
LiveAgent je najbolj pregledana in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Zato je odlična alternativa Kayako. LiveAgent prihrani čas in denar, tako da se lahko osredotočite na tisto, kar je pomembno – na vzpostavljanje smiselnih odnosov s strankami.
Preverite, kako se primerjamo z Groove na podlagi mnenj strank na Capterra
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
LiveAgent je večkanalna platforma za pomoč strankam z naprednim sistemom zahtevkov in najhitrejšim klepetom v živo na trgu, ki ponuja storitve za izboljšanje komunikacije s strankami, integracije, glosar, blog in spletne seminarje.
Iščete boljši program za podporo strankam?
Platforma LiveAgent je namenjena podpori strankam s pomočjo programske opreme za upravljanje klicnega centra in pomoč strankam. Ponuja tudi možnost integracij, spletnih seminarjev ter individualnih ponudb za izboljšave.
Iščete alternativo ZenDesk Talk?
Ustvarite boljšo uporabniško izkušnjo s programsko opremo LiveAgent, ki omogoča večkanalno rešitev za komunikacijo s strankami in izboljšanje zadovoljstva. (Based on the provided text, the generated summary is focused on highlighting the benefits of using LiveAgent software to enhance customer experience and satisfaction through multi-channel communication.)
Iščete alternativo za Channels?
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Pridobite več in dajte več!
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih