• Predloge
  • Predloge e-mail opomnika o dogodkih

Predloge e-mail opomnika o dogodkih

Ne glede na to, ali organizirate dogodek na spletu ali brez povezave, je opomniti občinstvo nanj enako pomembno, kot ga obvestiti o dogodku. Tukaj pridejo v poštev emaili kot opomniki. Vaši udeleženci so se morda na vaš dogodek prijavili že pred meseci in so morda med čakanjem nanj pozabili ali izgubili zanimanje. Premišljeno oblikovan e-mail opomnik vam lahko pomaga ohraniti vaš dogodek svež v mislih vašega bodočega občinstva, ohraniti udeležbo in zagotoviti, da se bo večina tistih, ki so se registrirali, na koncu tudi pojavila na vašem dogodku. Spodaj je nekaj najboljših praks za pisanje učinkovitih e-mail opomnikov za dogodke in primere e-mail predlog za opomnike na dogodke, ki jih lahko prilagodite in uporabite v svoji e-mail oglaševalski akciji z opomniki za dogodke.

Najboljše prakse za pisanje e-mail sporočil za opomnike o dogodkih

Naj bo kratko in preprosto

Primarni namen e-mail sporočil z opomniki na dogodke je opomniti občinstvo na prihajajoči dogodek in zagotoviti, da občinstvo ostane angažirano do dneva dogodka. E-mail sporočilo z opomnikom o dogodku mora vsebovati samo bistvena dejstva o vašem dogodku, ne da bi ljudem naštevali nepotrebne podatke in jih preobremenjevali. Naj bo sporočilo v enem odstavku in zagotovite, da bo prijazno do mobilnih naprav, saj je več kot 80% vseh email sporočil danes odprtih in prebranih na mobilnih napravah.

primer e-mail opomnika na dogodek

Navedite ključne podrobnosti o dogodku

Ker je vaš e-mail opomnik za dogodek nadaljevanje vašega e-mail sporočila s povabilom na dogodek, vam ni treba vključevati podrobne vsebine. Vendar pa morate dodati nekaj ključnih podrobnosti:

  • Ime dogodka in za kaj gre;
  • Datum in čas dogodka (skupaj s časovnim pasom za mednarodne spletne dogodke);
  • Lokacija dogodka za dogodke brez povezave (po možnosti z Google Zemljevidi);
  • Kratke informacije o govorcih in o tem, kaj bodo predstavili;
  • Dnevni red, še posebej, če izvajate celodnevni dogodek;
  • Morebitne dodatne informacije (podrobnosti o prizorišču, pravila dogodkov itd.)

Prilagodite in uporabite prijazen ton

Udeležence nagovorite po imenu in ohranite prijazen, vabljiv ton, tako kot bi to storili v e-mail opomniku za sestanek. E-mail sporočila opomnikov lahko pošljete tudi od osebnega in ne iz splošnega e-maila podjetja, kar sporočilu opomnika o dogodku doda dodatno osebno noto. Nazadnje vključite svoje kontaktne podatke in povezavo do strani s pogostimi vprašanji (če jo imate), da bodo udeleženci lažje stopili v stik, če bodo imeli pred dogodkom vprašanja.

Primeri vrstic e-maila z opomnikom o dogodkih

Tu je nekaj učinkovitih vrstic zadev e-maila, ki dobro delujejo pri e-mail opomnikih o dogodkih:

  • Opomnik za registracijo za [Ime dogodka]
  • Ne zamudite [Ime dogodka]
  • Shranite si datum: [Ime dogodka], [Datum]
  • Označite v svojem koledarju [Ime dogodka]
  • Ne želite zamuditi [Ime dogodka]!
  • Opomnik: [Ime dogodka], [Datum]
  • Največji [tip dogodka] v [Geografska Lokacija]: [Ime dogodka]
  • Spoznajte govorce na [Ime dogodka]!
  • Zadnja možnost za [Govorev] v živo na [Ime dogodka]!
  • Opomnik: [Ime dogodka] v [x] dneh
  • Se že veselite [Ime dogodka]?
  • Se nam boste pridružili jutri na [Ime dogodka]?
  • Opomnikr: pridužite se nam v [Ime dogodka] na [Datum]
  • Začetek jutri! [Ime dogodka]
  • Ali pridete? Vidimo se na [Ime dogodka] dne [Datum]
  • Pripravite se na današnji [Ime dogodka]!
  • [Ime spletnega dogodka] se začne čez 5 minut!

Want to try and design your own templates?

LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Predloge e-mail sporočil za opomnike na dogodke

Splošni e-mail opomnik za spletne dogodke

Hi [Name],

There are only [x] days left before the [Event Name]!

The best [industry] leaders will share their secrets and give you an insight into the techniques they’ve used for years to [achieve specific goals].

See the Agenda

WHEN: [date, time]
WHERE: Online. We’ll be hosting live sessions and releasing [x] on-demand videos that you can watch whenever you want throughout the day.
WHO: World-renowned [industry] experts like [Speaker 1], [Speaker 2] and [Speaker 3].

Don’t forget to mark your calendar, and let us know if you have any questions.

——————-
HOW TO JOIN

Click the link to join the event at the specified time and date: Join [Event Name]

Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]

E-mail sporočilo za opomnik za zgodnje prijave na spletni dogodek

Hi [Name],

The [Event Name] early bird pass is on sale for just [x] days, and we wanted to shoot you an email as it’s the last chance to get it!

We’ve picked the top [industry leaders] to come and share actionable [industry] hacks that are working for them in their businesses right now. Here are just a few speakers who will be presenting on [event date]:

[1 Speaker Name from Company]
[2 Speaker Name from Company]
[3 Speaker Name from Company]
[4 Speaker Name from Company]

We’ll cover [topic 1], [topic 2], [topic 3] and a ton of other topics related to [industry].

Get your free early bird pass today, and you’ll also get [additional benefits].

Get Your Free Pass Now

If you have any questions, feel free to reach out. You can also check out more information about the speakers and what they will be talking about HERE.

Look forward to seeing you at the event!
[YOUR SIGNATURE]

E-mail sporočilo opomnika za webinar #1 (en teden pred dogodkom)

Hi [Name],

This email is a reminder that we’re a week away from [Webinar Title] where we will take a look at [industry] trends and best practices on how to [achieve specific goals].

We’re excited to have you join us for this event! In the meantime, here’s a quick overview of our speakers:

[1 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[2 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[3 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]

Join us [date and time]. You’ll be able to access the webinar at the scheduled time by clicking the link below. We’ll be saving some time for QA at the end, so bring your questions!

Access Webinar

Please send your comments and feedback to [email address].

See you in a week!
[YOUR SIGNATURE]

E-mail sporočilo opomnika za webinar #2 (na dan dogodka)

Hi [Name],

Today’s the day! This is a reminder that [Webinar Title] is set to begin today at [WEBINAR DATE AND TIME]

How to Join the Webinar:

Click the button below to join at the specified time.

Join webinar!

Note: you should not share this link with others; it is unique for you. Remember, the Webinar is viewable from both desktop and mobile.

If you have any questions or comments, please send them to [email address].

We’ll see you in a bit!
[YOUR SIGNATURE]

E-mail sporočilo z opomnikom za dogodke brez povezave

Hi [Name],

We are less than a week away from the [Event Name], where we will be talking about [topic 1], [topic 2], as well as the latest trends in [industry].

Registration opens at [time], and we will be serving light breakfast refreshments before the event begins, so do come by early to have a bite and mingle with other attendees.

Agenda: [details]
Location: [details]
Getting There: [details]
Parking info: [details]

You can find more information on the topics and speakers by visiting our event page.

Please, let us know if you cannot make it, so that we can release your seat to attendees on the waiting list.

We look forward to having you at [Event Name]!
[YOUR SIGNATURE]

Hitri opomnik za dogodek brez povezave

Hi [Name],

This is a friendly reminder that you have a reservation to attend an upcoming event at [event location].

WHAT: [Event Name]
WHEN: [date, time]
WHERE: [address]

Click HERE for directions. Please call [number] if you have any questions.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Bonus: e-mail sporočilo za spremljanje po dogodku

Hi [Name],

Thanks for being a part of [Event Name]! We hope you enjoyed it as much as we did and learned something new that you could put to work today.

We want to make sure our events are valuable and worth attending. Would you mind filling out a quick survey to let us know what you liked most and where you think we could improve?

Take the Survey

If you’d like to rewind and catch up what you might have missed, here you can find the recorded speeches: link to recordings

Thanks again and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Zakaj je pomembno pošiljati opomnike za dogodke?

Ko je registracija dogodka končana, je vaš cilj, da vaše registrirane udeležence vključite, da se zanimajo za vaš dogodek. Prijazen opomnik po e-mail vam omogoča, da to storite in vzpostavite ter vzdržujete boljše odnose s svojim občinstvom. Poleg tega vaša sporočila pred dogodkom dodajo vrednost in povečajo možnosti, da se na dogodek udeležijo prijavljeni registrirani udeleženci.

Kateri je najboljši čas za pošiljanje e-mail sporočil z opomniki o dogodkih?

Optimalni čas je odvisen od vrste dogodka in občinstva; na podlagi najboljših industrijskih praks pa morate poslati najmanj tri e-mail opomnike o dogodkih (poleg e-mail sporočila s potrditvijo registracije):

  • 1. opomnik po e-mail: en teden pred dogodkom
  • 2. opomnik po e-mail: en dan pred dogodkom
  • 3. opomnik po e-mail: na dan dogodka

V sredo in četrtek velja, da sta najboljša dneva za pošiljanje e-mail sporočil z opomniki na dogodke, ponedeljkom pa se je treba izogniti.

Ali moram poslati e -poštna sporočila z opomniki za dogodke v obliki besedila ali HTML?

Medtem ko so e-mail sporočila v obliki HTML lahko videti bolj vizualno privlačna in olajšajo sprejemanje vsebine, so lahko e-mail sporočila na splošno videti bolj naravna in prilagojena. Ko oblikujete vzorec e-mail opomnika, preizkusite različne vrste e-mail oblik in se prepričajte, da uporabljate tisto, ki se najbolje ujema z vašo panogo in celotnim slogom poslovnega komuniciranja.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj je pomembno pošiljati opomnike za dogodke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ko je registracija dogodka končana, je vaš cilj, da vaše registrirane udeležence vključite, da se zanimajo za vaš dogodek. Prijazen opomnik po e-mail vam omogoča, da to storite in vzpostavite ter vzdržujete boljše odnose s svojim občinstvom. Poleg tega vaša sporočila pred dogodkom dodajo vrednost in povečajo možnosti, da se na dogodek udeležijo prijavljeni registrirani udeleženci.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kateri je najboljši čas za pošiljanje e-mail sporočil z opomniki o dogodkih?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimalni čas je odvisen od vrste dogodka in občinstva; na podlagi najboljših industrijskih praks pa morate poslati najmanj tri e-mail opomnike o dogodkih; teden pred dogodkom, en dan pred dogodkom in na dan dogodka.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali moram poslati e -poštna sporočila z opomniki za dogodke v obliki besedila ali HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Medtem ko so e-mail sporočila v obliki HTML lahko videti bolj vizualno privlačna in olajšajo sprejemanje vsebine, so lahko e-mail sporočila na splošno videti bolj naravna in prilagojena. Ko oblikujete vzorec e-mail opomnika, preizkusite različne vrste e-mail oblik in se prepričajte, da uporabljate tisto, ki se najbolje ujema z vašo panogo in celotnim slogom poslovnega komuniciranja.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico