Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-mail opomnika o dogodkih

Predloge e-mail opomnika o dogodkih

Ne glede na to, ali organizirate dogodek na spletu ali brez povezave, je opomniti občinstvo nanj enako pomembno, kot ga obvestiti o dogodku. Tukaj pridejo v poštev emaili kot opomniki. Vaši udeleženci so se morda na vaš dogodek prijavili že pred meseci in so morda med čakanjem nanj pozabili ali izgubili zanimanje. Premišljeno oblikovan e-mail opomnik vam lahko pomaga ohraniti vaš dogodek svež v mislih vašega bodočega občinstva, ohraniti udeležbo in zagotoviti, da se bo večina tistih, ki so se registrirali, na koncu tudi pojavila na vašem dogodku. Spodaj je nekaj najboljših praks za pisanje učinkovitih e-mail opomnikov za dogodke in primere e-mail predlog za opomnike na dogodke, ki jih lahko prilagodite in uporabite v svoji e-mail oglaševalski akciji z opomniki za dogodke.

Najboljše prakse za pisanje e-mail sporočil za opomnike o dogodkih

Naj bo kratko in preprosto

Primarni namen e-mail sporočil z opomniki na dogodke je opomniti občinstvo na prihajajoči dogodek in zagotoviti, da občinstvo ostane angažirano do dneva dogodka. E-mail sporočilo z opomnikom o dogodku mora vsebovati samo bistvena dejstva o vašem dogodku, ne da bi ljudem naštevali nepotrebne podatke in jih preobremenjevali. Naj bo sporočilo v enem odstavku in zagotovite, da bo prijazno do mobilnih naprav, saj je več kot 80% vseh email sporočil danes odprtih in prebranih na mobilnih napravah.

primer e-mail opomnika na dogodek

Navedite ključne podrobnosti o dogodku

Ker je vaš e-mail opomnik za dogodek nadaljevanje vašega e-mail sporočila s povabilom na dogodek, vam ni treba vključevati podrobne vsebine. Vendar pa morate dodati nekaj ključnih podrobnosti:

  • Ime dogodka in za kaj gre;
  • Datum in čas dogodka (skupaj s časovnim pasom za mednarodne spletne dogodke);
  • Lokacija dogodka za dogodke brez povezave (po možnosti z Google Zemljevidi);
  • Kratke informacije o govorcih in o tem, kaj bodo predstavili;
  • Dnevni red, še posebej, če izvajate celodnevni dogodek;
  • Morebitne dodatne informacije (podrobnosti o prizorišču, pravila dogodkov itd.)
Predloge e-mail opomnika o dogodkih

Prilagodite in uporabite prijazen ton

Udeležence nagovorite po imenu in ohranite prijazen, vabljiv ton, tako kot bi to storili v e-mail opomniku za sestanek. E-mail sporočila opomnikov lahko pošljete tudi od osebnega in ne iz splošnega e-maila podjetja, kar sporočilu opomnika o dogodku doda dodatno osebno noto. Nazadnje vključite svoje kontaktne podatke in povezavo do strani s pogostimi vprašanji (če jo imate), da bodo udeleženci lažje stopili v stik, če bodo imeli pred dogodkom vprašanja.

Predloge e-mail opomnika o dogodkih

Primeri vrstic e-maila z opomnikom o dogodkih

Tu je nekaj učinkovitih vrstic zadev e-maila, ki dobro delujejo pri e-mail opomnikih o dogodkih:

  • Opomnik za registracijo za [Ime dogodka]
  • Ne zamudite [Ime dogodka]
  • Shranite si datum: [Ime dogodka], [Datum]
  • Označite v svojem koledarju [Ime dogodka]
  • Ne želite zamuditi [Ime dogodka]!
  • Opomnik: [Ime dogodka], [Datum]
  • Največji [tip dogodka] v [Geografska Lokacija]: [Ime dogodka]
  • Spoznajte govorce na [Ime dogodka]!
  • Zadnja možnost za [Govorev] v živo na [Ime dogodka]!
  • Opomnik: [Ime dogodka] v [x] dneh
  • Se že veselite [Ime dogodka]?
  • Se nam boste pridružili jutri na [Ime dogodka]?
  • Opomnikr: pridužite se nam v [Ime dogodka] na [Datum]
  • Začetek jutri! [Ime dogodka]
  • Ali pridete? Vidimo se na [Ime dogodka] dne [Datum]
  • Pripravite se na današnji [Ime dogodka]!
  • [Ime spletnega dogodka] se začne čez 5 minut!

Want to try and design your own templates?

LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Predloge e-mail sporočil za opomnike na dogodke

Splošni e-mail opomnik za spletne dogodke

E-mail sporočilo za opomnik za zgodnje prijave na spletni dogodek

E-mail sporočilo opomnika za webinar #1 (en teden pred dogodkom)

E-mail sporočilo opomnika za webinar #2 (na dan dogodka)

E-mail sporočilo z opomnikom za dogodke brez povezave

Hitri opomnik za dogodek brez povezave

Bonus: e-mail sporočilo za spremljanje po dogodku

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Zakaj je pomembno pošiljati opomnike za dogodke?

Ko je registracija dogodka končana, je vaš cilj, da vaše registrirane udeležence vključite, da se zanimajo za vaš dogodek. Prijazen opomnik po e-mail vam omogoča, da to storite in vzpostavite ter vzdržujete boljše odnose s svojim občinstvom. Poleg tega vaša sporočila pred dogodkom dodajo vrednost in povečajo možnosti, da se na dogodek udeležijo prijavljeni registrirani udeleženci.

Kateri je najboljši čas za pošiljanje e-mail sporočil z opomniki o dogodkih?

Optimalni čas je odvisen od vrste dogodka in občinstva; na podlagi najboljših industrijskih praks pa morate poslati najmanj tri e-mail opomnike o dogodkih (poleg e-mail sporočila s potrditvijo registracije):

  • 1. opomnik po e-mail: en teden pred dogodkom
  • 2. opomnik po e-mail: en dan pred dogodkom
  • 3. opomnik po e-mail: na dan dogodka

V sredo in četrtek velja, da sta najboljša dneva za pošiljanje e-mail sporočil z opomniki na dogodke, ponedeljkom pa se je treba izogniti.

Ali moram poslati e -poštna sporočila z opomniki za dogodke v obliki besedila ali HTML?

Medtem ko so e-mail sporočila v obliki HTML lahko videti bolj vizualno privlačna in olajšajo sprejemanje vsebine, so lahko e-mail sporočila na splošno videti bolj naravna in prilagojena. Ko oblikujete vzorec e-mail opomnika, preizkusite različne vrste e-mail oblik in se prepričajte, da uporabljate tisto, ki se najbolje ujema z vašo panogo in celotnim slogom poslovnega komuniciranja.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj je pomembno pošiljati opomnike za dogodke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ko je registracija dogodka končana, je vaš cilj, da vaše registrirane udeležence vključite, da se zanimajo za vaš dogodek. Prijazen opomnik po e-mail vam omogoča, da to storite in vzpostavite ter vzdržujete boljše odnose s svojim občinstvom. Poleg tega vaša sporočila pred dogodkom dodajo vrednost in povečajo možnosti, da se na dogodek udeležijo prijavljeni registrirani udeleženci.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kateri je najboljši čas za pošiljanje e-mail sporočil z opomniki o dogodkih?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimalni čas je odvisen od vrste dogodka in občinstva; na podlagi najboljših industrijskih praks pa morate poslati najmanj tri e-mail opomnike o dogodkih; teden pred dogodkom, en dan pred dogodkom in na dan dogodka.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali moram poslati e -poštna sporočila z opomniki za dogodke v obliki besedila ali HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Medtem ko so e-mail sporočila v obliki HTML lahko videti bolj vizualno privlačna in olajšajo sprejemanje vsebine, so lahko e-mail sporočila na splošno videti bolj naravna in prilagojena. Ko oblikujete vzorec e-mail opomnika, preizkusite različne vrste e-mail oblik in se prepričajte, da uporabljate tisto, ki se najbolje ujema z vašo panogo in celotnim slogom poslovnega komuniciranja.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico