Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Email predloge za spremljanje dogodkov

Email predloge za spremljanje dogodkov

Ko se zaključi dogodek, ki ste ga gostili, lahko način spremljanja udeležencev dogodka (če sploh spremljate) naredi razliko med dolgoročnim vplivom vašega dogodka in zapravljenim trudom. Tako kot vabila na dogodke in opomniki na dogodke, so tudi nadaljnji ukrepi po dogodku bistveni za organizacijo dogodkov brez povezave in virtualnih. To je odlična priložnost za izgradnjo bolj tesnega odnosa s svojim občinstvom, izboljšanje angažiranosti in pridobitev dragocenega vpogleda v to, kako dober je bil vaš dogodek in kaj lahko storite, da bodo prihodnji dogodki še uspešnejši. Spodaj je nekaj najboljših praks za pošiljanje e-mail sporočil po dogodku, skupaj z desetimi primeri e-mail sporočil o dogodkih, ki jih lahko vaša prodajna ekipa uporabi za vaše nadaljnje akcije po dogodku.

Email predloge za spremljanje dogodkov

Najboljše prakse za e-mail sporočila za spremljanje dogodkov

Zahvala udeležencem

Začnite z zahvalo udeležencem, da so si vzeli čas za obisk vašega dogodka. Prav tako bi bilo dobro na kratko povzeti temo dogodka, da bi udeležence opomnili na vse, kar so pridobili in tako spodbudite njihovo udeležbo na prihodnjih dogodkih.

nadaljevalni primer e-maila

Delite material iz dogodka

Vključite uporabne vire, kot so posneti govori, diapozitivi s ključnimi točkami za domov, fotografije in videoposnetki. Druga možnost je, da ustvarite objavo v spletnem dnevniku s povzetkom najpomembnejših dogodkov in vključite vso ustrezno vsebino, ki jo lahko udeleženci uporabijo za utrjevanje pridobljenega znanja in ga delijo s sodelavci v pisarni.

Prosite za povratne informacije

Zaprosite za konstruktivne povratne informacije, ki lahko koristijo obema stranema. Omogoča vam, da znova vključite udeležence dogodka in ustvarite občutek skupnosti. To je tudi odličen način za globlji vpogled v to, kako lahko optimizirate in izboljšate svoje prihodnje dogodke.

primer e-mail sporočila dogodka tržnega oddelka

Segmentirajte vaše udeležence

Bolj natančna in podrobna je vaša segmentacija, (ne le udeleženci v primerjavi z neobiskovalci), boljši rezultat lahko dosežete iz sporočil o spremljanju dogodka. Poleg tega pravilna segmentacija vašega seznama udeležencev omogoča tudi boljšo prilagoditev vaših e-mail sporočil po dogodku.

Nadaljnje vrstice e-mail sporočil po dogodku

  • Hvala, ker ste omogočili [Naslov dogodka] uspeh!
  • Hvala, ker ste bili del [Naslov dogodka]!
  • Hvala za udeležbo na [Naslov dogodka] – posnetki vključeni
  • [Ime], hvala, ker ste se nam pridružili (bonus materiali vključeni!)
  • [Ime], tukj so za vas posnetki spletnega seminarja
  • [Ime], kako vam je bil všeč [event type] z [ime govorca]?
  • Danes smo vas pogrešali na [Ime dogodka]! Tukaj so posnetki
  • [Ime], žal nam je, da se niste mogli udeležiti [Ime dogodka]
  • Želite ujeti začetek [Ime dogodka]?
  • Opazili smo, da smo vas izgubili na pol poti [Naslov dogodka]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Deset primerov e-mail predlog za spremljanje dogodkov

1. E-mail za spremljanje dogodkov brez povezave

2. E-mail za spremljanje dogodkov na spletu (vsem udeležencem)

3. E-mail naslov za spremljanje dogodkov na spletu (za vse, ki se ne pojavijo)

4. E-mail naslov za spremljanje dogodkov na spletu (za udeležence, ki so se predčasno odjavili)

5. E-mail za spremljanje dogodkov na spletu (za udeležence, ki so se prijavili pozno)

6. E-mail za spremljanje spletnega seminarja (za udeležence) – #1 nadaljevanje

7. E-mail za spremljanje spletnega seminarja (za udeležence) – #2 nadaljevanje

8.E-mail za spremljanje spletnega seminarja (za vse, ki se ne pojavijo)

9. Prilagojen e-mail naslov za spremljanje spletnega seminarja (za neudeležence)

10. E-mail za spremljanje dogodka – prosite za povratne informacije

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Zakaj so pomembna e-poštna sporočila po dogodku?

Ne spremljanje občinstva po dogodku je ena največjih napak, ki jih lahko naredite. Pošiljanje spremljanja dogodkov je ključnega pomena za ohranjanje dolgoročnih odnosov z udeleženci dogodka, povečanje udeležbe na naslednjem dogodku, negovanje potencialnih strank in njihovo pretvorbo v prave stranke.

Kdaj naj po dogodku pošljem nadaljnje e-mail sporočilo?

Ko je dogodka konec, je vedno najbolje, da ga pošljete čim prej, najbolje v 24 urah, medtem ko so podrobnosti vašega dogodka še vedno sveže v mislih udeležencev. To zagotavlja, da imate boljše možnosti za ponovno vključitev udeležencev in vključitev več prodaje.

Kako spremljati tiste, ki se dogodka niso udeležili?

Spremljanje neudeležencev je enako pomembno kot spremljanje tistih, ki so se pojavili na vašem dogodku. Ko oblikujete e-mail sporočilo po dogodku tistim, ki se ga niso udeležili, lahko preprosto rečete, da vam je žal, da se jim ni uspelo pridružiti, zagotovite povezave do gradiva po dogodku, jih spodbudite, da spremljajo vaše prihodnje dogodke, in jim ponudite pomoč v primeru, da je potrebno.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Pogosta vprašanja”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj so e-mail sporočila po dogodku pomembna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Neupoštevanje spremljanja občinstva po dogodku je ena največjih napak, ki jih lahko naredite. Pošiljanje za spremljanje dogodkov je ključnega pomena za ohranjanje dolgoročnih odnosov z udeleženci dogodka, povečanje obiskanosti vašega naslednjega dogodka, negovanje potencialnih strank in njihovo pretvorbo v potencialne stranke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kdaj naj po dogodku pošljem nadaljnje e-poštno sporočilo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ko je dogodka konec, je vedno najbolje, da ga pošljete čim prej, najbolje v 24 urah, medtem ko so podrobnosti vašega dogodka še vedno sveže v mislih udeležencev. To zagotavlja, da imate boljše možnosti za ponovno vključitev udeležencev in več potencialnih strank za učinkovito prodajo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako spremljati tiste, ki se dogodka niso udeležili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Spremljanje neudeležencev je enako pomembno, kot spremljanje tistih, ki so se pojavili na vašem dogodku. Ko oblikujete e-mail sporočilo po dogodku tistim, ki se ga niso udeležili, lahko preprosto rečete, da vam je žal, da se jim ni uspelo pridružiti, zagotovite povezave do gradiva po dogodku, jih spodbudite, da spremljajo vaše prihodnje dogodke, in jim ponudite pomoč v primeru, da je potrebno.” } }] }

Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico