Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku, ki pomagajo ohranjati zanimanje strank in sodelovanje z vašim podjetjem, ter olajšajo obveščanje o novih objavah preko e-pošte.
Izziv je redno pisati dragocene objave v spletnem dnevniku, hkrati pa ohranjati zanimanje strank in sodelovanje z vašim podjetjem. Toda v celoti je še en izziv, da svoje občinstvo dejansko obvestite, da je na vašem spletnem mestu objavljena nova objava v spletnem dnevniku.
Seveda bo morda nekaj ljudi nastavilo obvestila za nove objave v spletnem dnevniku, medtem ko se bodo drugi morda spomnili preveriti vsak drugi dan, teden ali mesec.
But others might prefer to receive notifications via email because they don’t check your blog regularly. Most people are simply too busy or forget to visit your blog every so often, and will therefore not read your latest posts. And this is where new blog post emails come in.
Eden najučinkovitejših načinov za obveščanje bralcev o novi objavi v spletnem dnevniku je, da jim po e-pošti pošljete kratek pogled ali delček članka. To je tisto, kar pomeni nova e-poštna sporočila v blogu, njen namen pa je opozoriti vaše naročnike na nove članke.
The purpose of this email is to entice your subscribers to read the full blog post so that they can engage with your business by clicking on “read more” or signing up for a free trial.
To lahko storite tako, da pošljete e-poštno sporočilo z novo objavo v spletnem dnevniku, ki:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Nekateri avtorji pošljejo celotno objavo v blogu v e-pošti, vendar to ni najboljša strategija. To še posebej velja, če vaši poslovni cilji usmerjajo promet na vaše spletno mesto in/ali dodajate bralce na vaše sezname za ponovno trženje, namesto da želite, da čim več ljudi prebere, kar ste napisali. Namesto tega naj bi prejemnik želel prebrati celoten članek na vašem spletnem mestu s kratkim vpogledom ali izrezkom.
Najbolje je, da vsakič, ko objavite novo objavo v spletnem dnevniku, pošljete sporočilo in obvestite svoje uporabnike. To vodi do naslednjega vprašanja, kako pogosto bi morali na svojem spletnem mestu objaviti novo objavo v blogu. Odgovor na to je seveda odvisen od številnih dejavnikov, na primer od tega, koliko časa imate za pisanje in koliko novega materiala imate za pogovor.
Vendar pa je najpomembnejši vidik dosledno načrtovati objavo vaših novih objav v spletnem dnevniku. S tem vam ne pomaga le, da ostanete na tekočem s pisanjem nove vsebine, ampak, kar je še pomembneje, lahko pomaga ustvariti znano navado za vaše bralce in zgraditi zaupanje v svojo blagovno znamko.
E-poštno sporočilo z novo objavo v spletnem dnevniku ni nujno, da vsebuje posebne elemente, ki zahtevajo kodiranje HTML. Če je cilj vašega e-poštnega sporočila usmerjati ljudi na vaše spletno mesto, kjer lahko preberejo celotno publikacijo, bi bila kopija lahko tako osnovna kot samo besedilo, ki opisuje, o čem je objava v spletnem dnevniku (in povezava do nje).
Ker pa želite prejemnika spodbuditi, da izvede želeno dejanje obiska vašega spletnega mesta in prebere celoten blog, bi bilo morda bolje, da naredite e-pošto čim bolj vizualno privlačno z vključitvijo elementov HTML, kot so slike, barve in različni druge možnosti oblikovanja.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Predloge e-pošte za bloganje gostov
Napredna programska oprema klicnega centra LiveAgent omogoča učinkovito delo, izboljšanje komunikacije in analizo podatkov za izboljšanje storitev. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Proaktivna vabila na klepet lahko izboljšajo storitve in povečajo zadovoljstvo strank.
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Vsebinska e-poštna sporočila so učinkovita za oglaševalske akcije. Vključite prilagojen pozdrav, opomnik na izdelek ter močan CTA.
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Predloge e-poštnih predlog za stranke omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij, iskanje rešitev in postavljanje poizvedb. E-poštna sporočila za preverjanje, pozdravna in potrditvena sporočila ter ponastavitvena e-poštna sporočila z geslom so ključnega pomena. E-poštna sporočila s povratnimi informacijami in povabili so pomembna za vzpostavitev učinkovite komunikacije s strankami. Priporočljivo je uporabljati e-poštne predloge v obliki HTML za sporočila, ki spodbujajo k dejanju. Pomembno je tudi, da se e-poštna sporočila pošiljajo takoj, ko je to potrebno, da se uporabnikom omogoči nemoten dostop do portala za stranke.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team