Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku

Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku

Izziv je redno pisati dragocene objave v spletnem dnevniku, hkrati pa ohranjati zanimanje strank in sodelovanje z vašim podjetjem. Vendar je še en izziv, da svoje občinstvo dejansko obvestite, da je na vašem spletnem mestu objavljena nova objava v spletnem dnevniku.

Seveda bo morda nekaj ljudi nastavilo obvestila za nove objave v spletnem dnevniku, medtem ko se bodo drugi morda spomnili preveriti vsak drugi dan, teden ali mesec.

Toda drugi bodo morda raje prejemali obvestila po e-pošti, ker vašega spletnega dnevnika ne pregledujejo redno. Večina ljudi je preprosto preveč zaposlena ali občasno pozabi obiskati vaš blog in zato ne bo prebrala vaših najnovejših objav. In tukaj prihajajo nova e-poštna sporočila z objavami v blogu.

Napoved novega članka The Economist
E-poštno sporočilo z novo objavo v spletnem dnevniku The Economist

Kaj pravzaprav je e-poštni naslov nove objave v spletnem dnevniku?

Eden najučinkovitejših načinov za obveščanje bralcev o novi objavi v spletnem dnevniku je, da jim po e-pošti pošljete kratek pogled ali delček članka. To je tisto, kar pomeni nova e-poštna sporočila v blogu, njen namen pa je opozoriti vaše naročnike na nove članke.

Namen tega e-poštnega sporočila je prepričati vaše naročnike, da preberejo celotno objavo v spletnem dnevniku, tako da lahko sodelujejo z vašim podjetjem s klikom na »preberi več« ali se prijavijo za brezplačno preskusno različico.

To lahko storite tako, da pošljete e-poštno sporočilo z novo objavo v spletnem dnevniku, ki:

  • Prejemniku vzbudi radovednost glede teme članka
  • Opisuje, kako bo objava v spletnem dnevniku bralcu pomagala doseči svoje cilje ali rešiti določen problem
  • Vsebuje jasen poziv k dejanju (CTA), ki je povezan s celotno publikacijo
Mailchimp nova predloga objave v spletnem dnevniku

Zadeva nove objave v spletnem dnevniku

  • Nisi edini, ki se bori z [pain point] …
  • Ste utrujeni od tega, da ne bi dosegli želenih rezultatov? Tukaj smo, da pomagamo
  • Ne zamudite teh odličnih nasvetov za doseganje [objective]!
  • Ste že slišali ta trik za [task]?
  • Odprite se in ugotovite, kako lahko dosežete [objective]
  • Nimate časa za [task]? Ti [X] nasveti vam bodo pomagali.

Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku

E-poštna predloga za novo objavo v spletnem dnevniku 1 – sočutje do boleče točke

E-poštna predloga za novo objavo v spletnem dnevniku 2 – vzbujanje radovednosti

E-poštna predloga za novo objavo v spletnem dnevniku 3 – kako doseči določen cilj

Nova e-poštna sporočila z objavami v spletnem dnevniku – Pogosto zastavljena vprašanja

Ali je najbolje vključiti celotno novo objavo v blogu v e-poštno kopijo?

Nekateri avtorji pošljejo celotno objavo v blogu v e-pošti, vendar to ni najboljša strategija. To še posebej velja, če vaši poslovni cilji usmerjajo promet na vaše spletno mesto in/ali dodajate bralce na vaše sezname za ponovno trženje, namesto da želite, da čim več ljudi prebere, kar ste napisali. Namesto tega naj bi prejemnik želel prebrati celoten članek na vašem spletnem mestu s kratkim vpogledom ali izrezkom.

Kako pogosto naj pošiljam e-poštna sporočila z novimi objavami v spletnem dnevniku?

Najbolje je, da vsakič, ko objavite novo objavo v spletnem dnevniku, pošljete sporočilo in obvestite svoje uporabnike. To vodi do naslednjega vprašanja, kako pogosto bi morali na svojem spletnem mestu objaviti novo objavo v blogu. Odgovor na to je seveda odvisen od številnih dejavnikov, na primer od tega, koliko časa imate za pisanje in koliko novega materiala imate za pogovor.

Vendar pa je najpomembnejši vidik dosledno načrtovati objavo vaših novih objav v spletnem dnevniku. S tem vam ne pomaga le, da ostanete na tekočem s pisanjem nove vsebine, ampak, kar je še pomembneje, lahko pomaga ustvariti znano navado za vaše bralce in zgraditi zaupanje v svojo blagovno znamko.

Ali naj bo e-poštno sporočilo nove objave v spletnem dnevniku navadno besedilo ali HTML?

E-poštno sporočilo z novo objavo v spletnem dnevniku ni nujno, da vsebuje posebne elemente, ki zahtevajo kodiranje HTML. Če je cilj vašega e-poštnega sporočila usmerjati ljudi na vaše spletno mesto, kjer lahko preberejo celotno publikacijo, bi bila kopija lahko tako osnovna kot samo besedilo, ki opisuje, o čem je objava v spletnem dnevniku (in povezava do nje).

Ker pa želite prejemnika spodbuditi, da izvede želeno dejanje obiska vašega spletnega mesta in prebere celoten blog, bi bilo morda bolje, da naredite e-pošto čim bolj vizualno privlačno z vključitvijo elementov HTML, kot so slike, barve in različni druge možnosti oblikovanja.

Discover all that LiveAgent has to offer

Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali je najbolje vključiti celotno novo objavo v blogu v kopijo elektronske pošte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Najboljša praksa je, da pošljete kratek pogled ali delček nove objave v spletnem dnevniku. Posledično bi moral prejemnik želeti prebrati celoten članek na vašem spletnem mestu.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako pogosto naj pošiljam e-poštna sporočila z novimi objavami v spletnem dnevniku?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Najbolje je, da vsakič, ko objavite novo objavo v spletnem dnevniku, pošljete sporočilo in obvestite svoje uporabnike.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Naj bo e-poštno sporočilo nove objave v spletnem dnevniku navadno besedilo ali HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E-poštno sporočilo nove objave v spletnem dnevniku ni nujno, da vsebuje elemente, ki zahtevajo kodiranje HTML. Če je cilj vašega e-poštnega sporočila usmerjati ljudi na vaše spletno mesto, kjer lahko preberejo celotno objavo, bi bila kopija lahko tako osnovna kot samo besedilo, ki opisuje, o čem je objava v spletnem dnevniku (in povezava do nje).” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico