Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku, ki pomagajo ohranjati zanimanje strank in sodelovanje z vašim podjetjem, ter olajšajo obveščanje o novih objavah preko e-pošte.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Izziv je redno pisati dragocene objave v spletnem dnevniku, hkrati pa ohranjati zanimanje strank in sodelovanje z vašim podjetjem. Toda v celoti je še en izziv, da svoje občinstvo dejansko obvestite, da je na vašem spletnem mestu objavljena nova objava v spletnem dnevniku.
Seveda bo morda nekaj ljudi nastavilo obvestila za nove objave v spletnem dnevniku, medtem ko se bodo drugi morda spomnili preveriti vsak drugi dan, teden ali mesec.
But others might prefer to receive notifications via email because they don’t check your blog regularly. Most people are simply too busy or forget to visit your blog every so often, and will therefore not read your latest posts. And this is where new blog post emails come in.
Eden najučinkovitejših načinov za obveščanje bralcev o novi objavi v spletnem dnevniku je, da jim po e-pošti pošljete kratek pogled ali delček članka. To je tisto, kar pomeni nova e-poštna sporočila v blogu, njen namen pa je opozoriti vaše naročnike na nove članke.
The purpose of this email is to entice your subscribers to read the full blog post so that they can engage with your business by clicking on “read more” or signing up for a free trial.
To lahko storite tako, da pošljete e-poštno sporočilo z novo objavo v spletnem dnevniku, ki:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Nekateri avtorji pošljejo celotno objavo v blogu v e-pošti, vendar to ni najboljša strategija. To še posebej velja, če vaši poslovni cilji usmerjajo promet na vaše spletno mesto in/ali dodajate bralce na vaše sezname za ponovno trženje, namesto da želite, da čim več ljudi prebere, kar ste napisali. Namesto tega naj bi prejemnik želel prebrati celoten članek na vašem spletnem mestu s kratkim vpogledom ali izrezkom.
Najbolje je, da vsakič, ko objavite novo objavo v spletnem dnevniku, pošljete sporočilo in obvestite svoje uporabnike. To vodi do naslednjega vprašanja, kako pogosto bi morali na svojem spletnem mestu objaviti novo objavo v blogu. Odgovor na to je seveda odvisen od številnih dejavnikov, na primer od tega, koliko časa imate za pisanje in koliko novega materiala imate za pogovor.
Vendar pa je najpomembnejši vidik dosledno načrtovati objavo vaših novih objav v spletnem dnevniku. S tem vam ne pomaga le, da ostanete na tekočem s pisanjem nove vsebine, ampak, kar je še pomembneje, lahko pomaga ustvariti znano navado za vaše bralce in zgraditi zaupanje v svojo blagovno znamko.
E-poštno sporočilo z novo objavo v spletnem dnevniku ni nujno, da vsebuje posebne elemente, ki zahtevajo kodiranje HTML. Če je cilj vašega e-poštnega sporočila usmerjati ljudi na vaše spletno mesto, kjer lahko preberejo celotno publikacijo, bi bila kopija lahko tako osnovna kot samo besedilo, ki opisuje, o čem je objava v spletnem dnevniku (in povezava do nje).
Ker pa želite prejemnika spodbuditi, da izvede želeno dejanje obiska vašega spletnega mesta in prebere celoten blog, bi bilo morda bolje, da naredite e-pošto čim bolj vizualno privlačno z vključitvijo elementov HTML, kot so slike, barve in različni druge možnosti oblikovanja.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih