Ready2Order
  • Scenariji primerov uporabe
  • Ready2Order

Ready2Order

Zgodba podjetja LiveAgent in podjetja Ready2Order je skoraj popoln dokaz koncepta uspešnega sodelovanja dveh sodobnih in dinamičnih podjetij (eno od teh je tudi naše ☺). Podjetje Ready2Order ponuja najsodobnejši POS sistem v oblaku, ki je hkrati enostaven za uporabo, za več sto podjetij, ki imajo v svojem portfelju velika imena, kot so ORF, Die Presse ali Der brutkasten.

Ko gre za prodajni proces in denarne operacije, ni prostora za kompromise. Vrhunska podpora strankam je na tem področju nujno potrebna in veseli nas, da je podjetje Ready2Order, za podporo izbralo platformo LiveAgent.

To uspešno avstrijsko podjetje je v prvem četrtletju leta 2016 začelo uporabljati programsko opremo LiveAgent. Trenutno zaposluje 30 visoko usposobljenih agentov za podporo, ki skrbijo za več kot 3000 podjetij iz petih različnih držav.

Upoštevajte, da so njihovi primeri podpore običajno zelo zahtevni. To je pričakovano, saj podjetje Ready2Order svojim strankam pomaga pri delu z različnimi vrstami plačil in plačilnimi procesorji. Kljub temu je odlično osebje za podporo še vedno sposobno rešiti več kot 1000 e-poštnih zahtevkov vsak mesec s fantastično 90-odstotno stopnjo zadovoljstva strank, ki še vedno narašča! Dodajte še 1200 telefonskih klicev na mesec in poglejte razmerje med učinkovitostjo in zadovoljstvom strank s širše perspektive. To ni nič drugega kot občudovanja vredno.

Podjetje Ready2Order smo vprašali, kaj se je spremenilo, odkar so začeli uporabljati programsko opremo LiveAgent.

“Imamo boljši pregled nad elektronsko pošto in zdaj imamo osrednji sistem za zbiranje vseh informacij. Tudi komunikacija je veliko bolj učinkovita, je povedal Christoph Schachner. Dober pregled nad prejeto in poslano e-pošto ter izboljšana komunikacija znotraj ekipe nam pomagajo, da na vse zahtevke odgovorimo v 1-2 urah, hitro rešujemo težave in smo pri interakciji s strankami zelo prijazni, je dodal.”

S standardnimi funkcijami elektronske pošte ali poštnim predalom v skupni rabi podjetje Ready2Order nikoli ne bi moglo doseči tega velikega uspeha v smislu zagotavljanja odličnosti na področju izkušenj strank. Enostavne rešitve običajno delujejo in samo dejstvo, da so te specifične rešitve preproste, še ne pomeni, da ne morejo biti noro zmogljive.

Če lahko živimo brez posredovanja elektronske pošte, ki je za razporeditev osnovna potreba, je to božji dar.

Zelo smo ponosni, da LiveAgent na eni strani ponuja odličen pregled vodstvu, na drugi strani pa je osebje za podporo zadovoljno z uporabo. Podjetje Ready2Order smo povprašali o povratnih informacijah njihovih agentov. Kaj pravijo? “To je dobro orodje, ki ga je zelo enostavno uporabljati in razumeti.” Preprost odgovor z močnim sporočilom. To je izkušnja, h kateri smo stremeli, ko smo razvijali programsko opremo LiveAgent.

Kaj pa načrti za prihodnost sistema Ready2Order?

“Naš cilj je rešiti težave v 30 minutah. LiveAgent nam pomaga izboljšati odzivni čas in prepričani smo, da nam bo to kmalu uspelo.”

No, dragi Ready2Order – želimo vam veliko sreče in nadaljujte z dobrim delom. Ponosni smo, da je prav naša rešitev tista, ki naj bi vam sčasoma pomagala priti do cilja. Zadovoljstvo je na naši strani.

Christoph Schachner – vodilni manager @ Ready2Order

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x