Sledenje času vam omogoča, da spremljate čas, ki ga porabi vsak Agent za podporo stranke, in s tem pridobite globljo sliko celotne uspešnosti službe za pomoč uporabnikom. Porabljeni čas se samodejno spremlja za vsak zahtevek, ko je ta funkcija vklopljena.
Čas se spremlja samo, če je agent aktiven na zahtevku (sledenje času se ustavi po 30 sekundah neaktivnosti).
Časovno poročilo
LiveAgent omogoča poročanje o času, porabljenem za vse zahtevke iz določenega časovnega obdobja. Posamezne vnose lahko razvrstite po agentu, zahtevku, kupcu, podjetju, datumu poročila, datumu obračuna, vrsti (ročno, samodejno). Poročilo o času lahko izvozite v datoteko CSV.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.