Časovno poročilo

Sledenje času vam omogoča, da spremljate čas, ki ga porabi vsak Agent za podporo stranke, in s tem pridobite globljo sliko celotne uspešnosti službe za pomoč uporabnikom. Porabljeni čas se samodejno spremlja za vsak zahtevek, ko je ta funkcija vklopljena.

Čas se spremlja samo, če je agent aktiven na zahtevku (sledenje času se ustavi po 30 sekundah neaktivnosti).

Časovno poročilo

LiveAgent omogoča poročanje o času, porabljenem za vse zahtevke iz določenega časovnega obdobja. Posamezne vnose lahko razvrstite po agentu, zahtevku, kupcu, podjetju, datumu poročila, datumu obračuna, vrsti (ročno, samodejno). Poročilo o času lahko izvozite v datoteko CSV.

Create a self-service portal

Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.

Viri za bazo znanja

Izvedi več podrobnosti

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico