Sledenje času vam omogoča, da spremljate čas, ki ga porabi vsak Agent za podporo stranke, in s tem pridobite globljo sliko celotne uspešnosti službe za pomoč uporabnikom. Porabljeni čas se samodejno spremlja za vsak zahtevek, ko je ta funkcija vklopljena.
Čas se spremlja samo, če je agent aktiven na zahtevku (sledenje času se ustavi po 30 sekundah neaktivnosti).
Časovno poročilo
LiveAgent omogoča poročanje o času, porabljenem za vse zahtevke iz določenega časovnega obdobja. Posamezne vnose lahko razvrstite po agentu, zahtevku, kupcu, podjetju, datumu poročila, datumu obračuna, vrsti (ročno, samodejno). Poročilo o času lahko izvozite v datoteko CSV.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS
Poenostavite komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Izboljšajte produktivnost in hitrost reševanja težav. Preizkusite brezplačno!
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.
LiveAgent Webinar 2: E-pošta, avtomatizacija, SLA
LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki pomaga upravljati poizvedbe strank. Poglobite se v funkcije skozi spletni seminar.