Kaj je telefonski klicalnik?
Telefonski klicalnik je programski sistem, ki poenostavi postopek odhodnega klica. V industriji klicnih centrov lahko telefonske klicalnike na splošno razvrstimo v dve kategoriji – ročne telefonske klicalnike in avtomatske telefonske klicalnike. Ročni klicniki – najosnovnejša vrsta klicnikov v klicnem centru – zahtevajo, da agenti ročno pokličejo telefonske številke strank ali potencialnih strank. Ti se večinoma uporabljajo za podporo strankam ali preproste kampanje za odhodne klice.
Prodajne ekipe v klicnih centrih pogosto uporabljajo avtomatizirane telefonske klicnike za odhodno telefonsko trženje, tržne raziskave in spremljanje storitev za stranke. Sistemi programske opreme za samodejno klicanje omogočajo agentom, da opravijo veliko število odhodnih telefonskih klicev, ne da bi morali vsako številko klicati ročno. Za razliko od ročnih telefonskih klicalnikov samodejno pokličejo potencialne stranke s predhodno naloženega seznama telefonskih številk in nato povežejo klic z agentom šele, ko se oglasi živa oseba.
Z uporabo tehnologij za zaznavanje glasu lahko samodejni klicalniki zaznajo glasovno pošto, telefonske odzivnike, prekinjene klice, tone za zasedenost in neodgovorjene klice. Sistem je mogoče konfigurirati tudi tako, da osebo na drugi strani poveže z IVR (Interactive Voice Response) in predvaja vnaprej posneta sporočila. Različne vrste samodejnih klicnikov – predogled klicnikov, progresivni klicniki, zmogljivi klicniki in prediktivni sistemi za klicanje – lahko dodatno poenostavi oglaševalske akcije za odhodne klice s ponudbo različnih funkcij in zmogljivosti.
Avtomatizirani telefonski klicalci pomagajo agentom klicnega centra znatno skrajšati izpade in povečati učinkovitost, kar jim omogoča, da se povežejo z več potencialnimi strankami ali strankami na uro. Študije so pokazale, da lahko sistemi za samodejno klicanje povečajo produktivnost agentov za do 300 % z zmanjšanjem časa mirovanja agenta in sorazmernim povečanjem časa pogovora agenta na uro.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kaj so telefonski klicalniki?
Klicalniki so programski sistemi, ki poenostavijo postopek odhodnega klica v klicnih centrih. Medtem ko ročni telefonski klicalci od agentov zahtevajo ročno opravljanje odhodnih klicev, sistemi samodejnega klicanja agentom omogočajo preprosto in učinkovito samodejno opravljanje odhodnih klicev. Produktivnost in uspešnost agentov lahko dramatično povečajo tako, da skrajšajo čas nedejavnosti agenta in povečajo čas pogovora.
Kako delujejo telefonski klicalniki?
Z ročnimi telefonskimi klicalci agenti začnejo odhodne klice z ročnim klicanjem številk s seznama stikov. V primeru samodejnih klicnikov sistem pove računalniku, katere številke s seznama stikov je treba poklicati in kako se odzvati, ko nekdo dvigne slušalko na drugi strani ali ko je signal za zasedeno, glasovno pošto ali telefonski odzivnik. Odvisno od uporabljene vrste klicalnika je sistem mogoče konfigurirati tako, da poveže klic z živim agentom, ko se oglasi dejanska oseba, predvaja vnaprej posneta zvočna sporočila, ko trenutno ni razpoložljivih agentov, ali prekine klic, če se nihče ne oglasi za 25 sekund ali pa je zaznan signal za zasedenost.
Ali je telefonski klicalnik del LiveAgent?
Čeprav rešitev kontaktnega centra LiveAgent vključuje zmožnosti dohodnega in odhodnega klicanja, funkcionalnost njegovega odhodnega klicnega centra trenutno predstavlja klicanje s klikom za klic. S klicalnikom »klikni za klic« lahko agenti klicnega centra sprožijo odhodne klice strankam ali potencialnim strankam z nekaj kliki med brskanjem po njihovih spletnih mestih neposredno z nadzorne plošče LiveAgent.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.