Kaj je progresivni klicalnik?
Progresivno klicanje je sistem za samodejno klicanje, ki se pogosto uporablja v centrih za izhodne klice. Tehnika progresivnega samodejnega klicanja avtomatizira postopek odhodnih telefonskih klicev, tako da agentom klicnega centra ni treba ročno klicati vsake številke s seznama stikov. Progresivni klicniki veljajo za sredino med rešitvami za ročno klicanje in rešitvami za predvidevanje klicanja.
Glavna razlika, po kateri se progresivni klicniki razlikujejo od napovedovalnikov, je, da sistem progresivnega klicanja čaka, da agent zaključi trenutni klic, preden pokliče naslednjo številko. Poleg tega pokliče samo eno številko na vsakega razpoložljivega agenta kontaktnega centra. Npr., če je na voljo 10 agentov, klicalnik izvede 10 klicev. Pri progresivnem načinu izbiranja sistem analizira statistiko klicanja, kot sta stopnja povezave in stopnja opustitve, da določi hitrost klicanja.
Programska oprema za progresivno klicanje v kombinaciji s samodejnim zaznavanjem telefonskega odzivnika in njegovo zmožnostjo, da izloči signale za zasedeno osebo in nepovezane številke, zagotavlja, da so agenti povezani le, ko je na liniji živa oseba. Ker so agenti na voljo za takojšnjo vključitev v klic, takoj ko se nekdo oglasi, odpravlja opustitev klica. Po drugi strani pa lahko uporaba progresivnih klicalnikov povzroči podaljšan čas nedejavnosti agenta, kar pomeni nižjo produktivnost agenta v primerjavi z zmogljivi klicniki in predvidevalni klicniki.
Progresivne klicalnike je mogoče uporabiti v različnih panogah za različne namene, vključno z izhodno prodajo, telemarketingom, zbiranjem, nadaljnjimi klici s storitvijo za stranke itd. Ker je stopnja klicanja progresivnih klicalnikov nižja v primerjavi s prediktivnimi klicalniki, velja, da biti manj učinkovit način klicanja in ga ni priporočljivo uporabljati v primerih, ko morajo agenti opravljati odhodne klice prek sto ali tisočih stikov.
Prednosti progresivnih klicnikov
Povečana učinkovitost agenta
Ker progresivni klicniki samodejno kličejo številke in filtrirajo zasedene linije, telefonske odzivnike in prekinjene številke, agentom ni treba izgubljati časa z ročnim izbiranjem in neuspelimi klici.
Manj prekinitev
Ker progresivni klicniki zagotavljajo razpoložljivost agenta (vedno je na voljo agent, ki je pripravljen za obravnavo klica, ko je vzpostavljena povezava), skrajša čakalne dobe in povzroči manj prekinjenih klicev v primerjavi s prediktivnimi klicalniki.
Boljša konverzija cilja
Zmanjšana opustitev klica pomeni izboljšano razmerje povezav pri klicu in daljši čas pogovora agenta, kar lahko vodi do višjih ciljnih stopenj konverzije (prodaja, zbiranje itd.) in boljšega zadovoljstva strank.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Kako deluje progresivni klicalnik?
Progresivni klicalnik samodejno pokliče telefonske številke iz zbirke podatkov in poveže agente s klici le, ko je na liniji živ kontakt, pri čemer obide zasedene linije, telefonske odzivnike in neodzivne številke. V načinu postopnega odhodnega klicanja sistem počaka, da agent klicnega centra zaključi trenutni klic in šele nato preide na klicanje naslednje številke (in pokliče samo eno številko na agenta).
Kdaj za rešitev kontaktnega centra uporabljate progresivne klicnike namesto predvidevajočih klicnikov?
Medtem ko so napovedni klicalniki odlični za velike ekipe klicnih centrov za izhodne klice in proaktivne kampanje za odhodne klice za telemarketing, prodajo, tržne raziskave in zbiranje, so lahko progresivni klicalniki boljša možnost za majhne in srednje velike ekipe z manj agenti, ki so na voljo za sledenje z načinom predvidevanja izbiranja. Progresivni klicalniki so tudi bolj primerni za odhodne klice B2B, ker imajo te vrste klicev običajno višje razmerje uspešnosti zaradi manj prekinitev klica in boljše stopnje odgovorov (več kot 80 %).
Ali lahko z LiveAgent uporabljam progresivno klicanje?
Čeprav rešitev za klicni center LiveAgent vključuje zmožnosti dohodnega klicnega centra in odhodnega klica, trenutno ne ponuja progresivnega izhodnega klicanja. Namesto tega njegova spletna različica omogoča klicanje katere koli številke v spletu. Z možnostjo klikni za klic lahko agenti sprožijo odhodne klice neposredno z nadzorne plošče LiveAgent med brskanjem po spletnih mestih vaših potencialnih strank.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.