Partner
Kaj je Kerio Connect?
Kerio Connect je rešitev vse v enem za sodelovanje z zmogljivostmi e-poštnega strežnika. Deluje na platformah Windows, Mac OS in Linux. Ponuja izbor funkcij za sodelovanje, kot so načrtovanje, upravljanje stikov in koledar v skupni rabi. E-pošta je pomemben del tega integriranega delovnega toka.
Kako lahko uporabljate Kerio Connect?
Kerio Connect služi kot idealna platforma za sodelovanje in rešitev za e-poštni strežnik za mala in srednja podjetja. Je zelo dostopen in enostaven za postavitev, vzdrževanje in upravljanje tudi za podjetja z manjšimi IT ekipami. Programsko opremo je mogoče nastaviti in namestiti v samo 10 minutah, vaša komunikacija pa je varna z protivirusnim programom in filtri za neželeno pošto. Kerio Connect je mogoče integrirati s sistemom za pomoč uporabnikom LiveAgent za izboljšane zmogljivosti podpore strankam, ki jih potrebujejo številne službe za pomoč uporabnikom za učinkovito opravljanje svojega dela.
LiveAgent lahko pomaga pri številnih nalogah podpore strankam, preseže nered in organizira komunikacijo s strankami, tako da jo je mogoče učinkovito rešiti. S funkcijami, kot so pripravljena sporočila ali vnaprej določeni odgovori, lahko avtomatizirate opravila in hitreje odgovorite. Razvrstite agente glede na njihovo zmogljivost in uporabite funkcije igerifikacije za ustvarjanje uspešnega okolja službe za pomoč uporabnikom. Da bi ohranili raven energije na višji ravni, lahko agenti pritisnejo pavzo, da si vzamejo odmor in uporabijo zapiske in oznake, da ostanejo na pravi poti, ko se vrnejo.
Funkcije službe za pomoč uporabnikom ne podpirajo samo komunikacije po e-pošti, temveč se prevajajo tudi na druge komunikacijske kanale. Popeljite svojo službo za pomoč uporabnikom še korak dlje s klepetom v živo na vašem spletnem mestu, popolnoma zmogljivim digitalnim klicnim centrom, portalom za stranke z bazo znanja ali celo z zmogljivostmi družbenih medijev. Dodajte račun Facebook, Twitter, Instagram in Viber da boste natančno videli, kje vaše stranke preživijo svoj čas.
Vsak kanal je podprt z lastnim naborom funkcij, ki zagotavljajo nemotene komunikacijske postopke za vsakega agenta. Oglejte si strani s funkcijami za vsako od njih in izvedite več o tem, zakaj je LiveAgent zmogljiva rešitev za pomoč uporabnikom za katero koli panogo.
Kakšne so prednosti Kerio Connect?
- Vmesnik izdelka enostaven za uporabo
- Zbirka varnostnih elementov
- Enostavna postavitev in namestitev
- Poštene cene
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
Kako integrirati Kerio Connect z LiveAgentom
Kerio Connect je mogoče integrirati prek LiveAgenta zahvaljujoč možnostim konfiguracije in IMAP/POP3. Postopek lahko dokončate v samo nekaj minutah. Ta vodnik po korakih vam bo pokazal, kako integrirati LiveAgent s Kerio Connect.

Ali morate najprej namestiti Kerio Connect? Na spletnem mestu boste našli več informacij, pa tudi povezave za prenos in konfiguracijske vodnike, ki vas poučujejo o namestitvi. Ko končate, nadaljujte z naslednjim korakom in nadaljujte z nastavitvijo integracije.

Ste izvedli vse korake? Če je odgovor pritrdilen, pojdite na svoj račun LiveAgent (če ga še nimate, začnite brezplačno preskusno različico) in kliknite Konfiguracija > E-pošta > Poštni računi. Na vrhu razdelka kliknite oranžni gumb Ustvari in na seznamu ponudnikov e-pošte izberite Drugo. Na seznamu možnosti integracije izberite IMAP/POP3.

Če povežete Kerio Connect z LiveAgentom, bo mogoče pridobiti zahtevke. Prosimo, izpolnite podrobnosti Kerio Connect v tem razdelku. Vnesite svoje uporabniško ime, geslo in e-poštni naslov. Izberite vrsto pridobivanja in podrobnosti strežnika. Ko končate, shranite nastavitve.

Preverite svoj vstopnični sistem in e-pošto z vašega e-poštnega naslova Kerio Connect. Zdaj lahko vaše stranke dostopajo do hitre in zanesljive storitve za stranke, kadar koli jo potrebujejo. Pojdite na našo stran Akademije in preberite članke o zagotavljanju podpore strankam ali izvedite več o programski opremi za pomoč uporabnikom. Ustvarite več integracij z LiveAgentom ali si privoščite kratek video ogled, da raziščete njegove zmogljivosti.
Frequently asked questions
Kaj je Kerio Connect?
Poenotena komunikacijska rešitev z e-poštnim strežnikom Kerio Connect je rešitev vse v enem. Izdelek je na voljo za Windows, Mac OS in Linux. Na voljo so različne funkcije sodelovanja, vključno z razporejanjem, upravljanjem stikov in skupnimi koledarji. E-pošta je pomemben sestavni del tega integriranega poteka dela.
Kako lahko uporabljate Kerio Connect?
Za mala in srednja podjetja Kerio Connect služi kot idealna platforma za sodelovanje in e-poštni strežnik. Za podjetja z majhnimi IT ekipami je enostaven za implementacijo, vzdrževanje in upravljanje ter je zelo dostopen. Nastavitev in namestitev te programske opreme traja le 10 minut, vašo e-pošto in internetno komunikacijo pa ščiti z uporabo protivirusnih in neželenih filtrov. Za zagotavljanje zelo učinkovite podpore strankam je mogoče Kerio Connect integrirati s sistemom za pomoč uporabnikom LiveAgent.
Kakšne so prednosti integracije Kerio Connect?
- Vmesnik izdelka je enostaven za uporabo
- Zbirka varnostnih funkcij
- Enostavna namestitev
- Poštene cene
Kako namestiti in konfigurirati Kerio Connect?
Kerio Connect je mogoče enostavno namestiti z njihovim čarovnikom za namestitev. Če želite to narediti, morate samo pridobiti povezavo za prenos s spletnega mesta Kerio Connect in namestiti programsko opremo v svoj sistem. Nato lahko sledite ta priročen vodnik, da se naučite, kako ga konfigurirati.
Programska oprema klicnega centra LiveAgent omogoča analizo uspešnosti dohodnih in odhodnih klicev ter razporejanje klicev na kartice strank. Za uspešno reševanje dohodnih klicev je pomembno ustrezno usposabljanje zastopnikov in sledenje meritvam za izboljšanje uporabniške izkušnje. LiveAgent ponuja tudi zanesljivo programsko opremo kontaktnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke.
Pabbly je spletno vozlišče za vsa vaša marketinška orodja. Vključuje programsko opremo za trženje e-mail, programsko opremo za obračun, programsko opremo za obrazce in preverjanje e-mail. Prednosti uporabe Pabbly Connect z LiveAgent vključujejo boljši tok dela, široko izbiro integracij in sposobnost nastavitve določenega časa za posamezne akcije. LiveAgent ponuja tudi integracije s Kerio Connect, orodja za sodelovanje in Connecteam.
Besedilo govori o različnih merilih uspešnosti klicnega centra, kot so čas čakanja, stopnja rešitve klica in zadovoljstvo strank. Poudarja prednosti uporabe klepeta v živo za doseganje dobrih rezultatov. Obenem besedilo opisuje koristi uporabe samopostrežnih storitev in ponuja alternativne možnosti ter programske opreme za pomoč strankam.
LiveAgent interni klepet omogoča več pogovorov hkrati in vam omogoča ogled tipkanja v realnem času. Ponuja brezplačen vtičnik, ki vam omogoča sledenje klepetu v živo z Google Analitiko. Pregled klepetov vam omogoča tudi hitro analizo. Poleg tega ponujajo brezplačen 14-dnevni preizkus, ki vključuje popolno podporo strankam.