Enostavna, vendar zmogljiva programska oprema za storitveni center.

Od danes naprej uporabljajte zanesljivo avtomatizacijo in zmogljive integracije.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Programska oprema za storitveni center za boljšo uporabniško izkušnjo

Upravljanje zahtev strank je lahko zahtevno, še posebej, če se s strankami pogovarjate po več komunikacijskih kanalih. Tu lahko pride prav programska oprema servisne službe. Poenostavi vse vaše interakcije s strankami na enem mestu, kar vaši ekipi olajša zagotavljanje neverjetnih izkušenj s storitvami za stranke.

LiveAgent je popolnoma opremljena programska oprema za servisne storitve, ki uporablja sistem izdajanja zahtevkov za združevanje vseh vaših storitev. procesi servisne službe. S to programsko opremo lahko vaša ekipa preprosto sodeluje, spremlja poizvedbe strank in gradi dolgotrajne odnose z vašimi strankami.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
analyze - illustration

Zakaj potrebujete programsko opremo za storitveni center

Najpomembnejši dejavnik pri vzpostavljanju pozitivnega odnosa s strankami je jasna in učinkovita komunikacija. Danes si stranke želijo z vašim podjetjem sodelovati po vseh kanalih: ne samo po telefonu in e-pošti, ampak tudi preko klepeta v živo, družabnih omrežij in SMS sporočil. Upravljanje interakcije s strankami prek vseh teh kanalov je lahko izziv, zlasti v veliki ekipi za storitve za stranke. Elektronska sporočila se lahko izgubijo ali pa osebje zmotijo iste poizvedbe strank, ki se pojavljajo na različnih kanalih. Programska oprema za storitveni center, kot je LiveAgent, združuje vse te kanale v enega samega. Ponuja celovito rešitev, ki združuje službo za pomoč strankam, klepet v živo, klicni center in platforme družbenih omrežij. Tako boste lažje upravljali službo za pomoč uporabnikom in nudili boljše storitve svojim strankam.

Zakaj potrebujete programsko opremo za storitveni center

Namen programske opreme za storitveni center je odpraviti številne pogoste težave:

Pozni odzivi

Pravočasno in učinkovito odgovarjanje strankam je še en velik izziv za sodobna podjetja. Prepozni odgovori lahko zlahka pokvarijo vaš ugled pri strankah.

Varnost

Kot sistem v oblaku ima programska oprema za storitveni center številne pomembne prednosti, vključno z bistveno boljšimi varnostnimi ukrepi. Podatki so namreč namesto na fizičnih trdih diskih shranjeni na internetu.

Oteženo sodelovanje

Ker so interakcije s strankami običajno razporejene po številnih kanalih, osebje za storitve za stranke težko sodeluje. Programska oprema za storitveni center olajša sodelovanje, saj lahko vsi zaposleni natančno vidijo, kaj se dogaja z vsako zahtevo.

Še več razlogov za začetek uporabe programske opreme za storitveno službo

Brez skupnega sistema za upravljanje komunikacije s strankami je zelo težko oceniti, kako dobro skrbite za svoje stranke. Poleg tega vam sistem omogoča, da hitro ugotovite, kaj počnete dobro in kaj morate izboljšati.
live chat increases sales - icon

Upravljanje uspešnosti

Z LiveAgentom lahko spremljate vsa sporočila, ki se prenašajo med vašo ekipo in strankami. Z lahkoto opazite težave in nagradite osebje, ki vašim strankam nudi odlično storitev.
Gear - icon

Panožne rešitve

Programska oprema za storitveni center je idealna za podjetja vseh velikosti in panog. Uporabite jo za: – spletne trgovine & storitve, – potovanja & namestitve, -trženje & telefonske storitve, -zabavo.

Večkanalna komunikacijska platforma

LiveAgent je večkanalna programska oprema za storitveni center. Uporablja edinstven sistem za izdelavo zahtevkov, ki spremlja poizvedbe strank ne glede na komunikacijski kanal, na katerega so bile poslane. Tako lahko stranke stopijo v stik z vami na način, ki jim najbolj ustreza, vaša ekipa pa nikoli ne bo izgubila poizvedbe. Prav tako omogoča, da vaše osebje hitro in enostavno preklaplja med različnimi komunikacijskimi kanali, tako da lahko ostanete v stalnem stiku s svojimi strankami. Če želijo vaše stranke stopiti v stik z vami prek klicnega centra, klepeta v živo ali prek e-pošte, je LiveAgent tu za vas. Vključuje celo družbene medije, tako da lahko vaše osebje nenehno spremlja vse načine komuniciranja strank z vašim podjetjem.
online discussion - illustration
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogoča, da zagotovimo izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo

Napredne funkcije

Programsko opremo LiveAgent smo ustvarili z mislijo na zadovoljstvo strank. Programska oprema ponuja nabor orodij za storitveni center, ki so združena v enem vmesniku. Naša programska oprema za storitveni center predstavlja tudi odlično razmerje med kakovostjo in ceno, zlasti glede na velik vpliv, ki ga ima lahko izboljšano zadovoljstvo strank na dobičkonosnost vaše blagovne znamke.
Preberite več
Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

Odlično razmerje med kakovostjo in ceno

Zelo smo ponosni na ocene, ki so jih ocenjevalci podelili naši programski opremi za storitveni center. Več recenzentov ocenjuje LiveAgent kot prvo izbiro za storitveni center, v primerjavi s katerokoli drugo programsko rešitvijo.

Mobilna aplikacija za pomoč uporabnikom

Pri programski opremi za storitveni center je ključnega pomena stalna komunikacija. LiveAgent omogoča, da vaše osebje komunicira s strankami prek številnih kanalov ter namiznih in mobilnih aplikacij. Naša predana, lastna aplikacija za operacijska sistema Android in iOS se brez težav poveže z vašim odjemalcem za namizje in vam omogoča, da svoje stranke oskrbujete tudi takrat, ko osebje dela na daljavo.
LiveAgent mobile applications
connected world map

Povsem večjezična

Najboljša programska oprema za storitveni center vam mora omogočati komunikacijo s strankami v jeziku, ki jim najbolje odgovarja. LiveAgent ponuja večjezično podporo za več kot 40 jezikov. To pomeni, da lahko vaše osebje pri odgovarjanju na poizvedbe in zahteve strank uporablja svoj materni jezik, stranke pa lahko poiščejo pomoč v svojem jeziku.
Preberite več

Funkcije, ki jih potrebujete

Brez programske opreme za storitveni center lahko upravljanje interakcij s strankami postane preobremenjujoče. LiveAgent je zasnovan tako, da vašemu podjetju nudi nabor ključnih orodij za poenostavitev delovnih postopkov, upravljanje različnih komunikacijskih kanalov in izboljšanje odnosov s strankami. S programom LiveAgent lahko takoj preklapljate med različnimi oblikami komunikacije s strankami, ne da bi pri tem izgubili pregled nad celotno sliko. Avtomatizirate lahko pogosta in dolgotrajna opravila ter z oblikovanjem edinstvenih kontaktnih obrazcev in po meri zdelanih centrov za podporo, prilagodite delovanje službe za pomoč uporabnikom potrebam svojega sektorja. Vendar je to šele začetek. Našo programsko opremo za storitveni center nenehno izboljšujemo. Ustvarili smo že več kot 179 funkcij službe za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij.
task done - illustration

Več kot 21.000 podjetij se ne more motiti

Ponosni smo, da smo sodelovali z nekaterimi največjimi podjetji in blagovnimi znamkami na svetu, ponašamo pa se tudi s tem, da smo več kot 20.000 malim podjetjem pomagali izboljšati njihove storitvene centre. Oglejte si naše zgodbe o uspehu in priporočila ter preverite, kako vam lahko storitev LiveAgent pomaga pri lažjem upravljanju storitvenih centrov.
feeling proud - illustration

LiveAgent se prilagodi vašemu podjetju

Najboljša programska oprema za storitveni center se prilagaja vašemu podjetju, zato je LiveAgent seveda opremljen z naprednimi funkcijami prilagajanja. Z našo programsko opremo lahko ustvarite rešitev za storitveni center, ki je primerna tako za vaše stranke kot za vaš sektor. Prav tako lahko našo programsko opremo za storitveni center uporabite za prilagajanje, spreminjanje in povečevanje zmogljivosti storitvene službe, ko vaše podjetje raste.

Kaj je programska oprema za storitveni center?

Programska oprema za storitveni center je namenjena neposrednemu reševanju enega glavnih izzivov, s katerimi se danes soočajo podjetja. Ker je strankam na voljo toliko komunikacijskih kanalov, od elektronske pošte do družabnih medijev, je zelo težko slediti poizvedbam in zahtevam strank. LiveAgent uporablja sistem za izdelavo zahtevkov, ki na enem mestu združuje vse vaše interakcije s strankami, kar omogoča, da vaši zaposleni brez težav upravljajo in se odzivajo na povpraševanja vaših cenjenih strank prek različnih kanalov. Programska oprema za storitveni center je običajno izdelana kot SaaS – programska oprema kot storitev -, saj vam ta poslovni model omogoča največjo prilagodljivost in nadgradljivost pri upravljanju storitvenega centra. Tovrstna programska oprema uporablja tudi shranjevanje v oblaku, da bi zagotovili, da ima vaše osebje takojšen dostop do vseh podatkov, ki jih potrebuje za zagotavljanje odličnih storitev za stranke.
maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Kako izbrati pravo programsko opremo za službo za pomoč strankam

Na voljo je veliko različnih programskih oprem za storitvene centre, vendar niso vse enake. Tako kot pri sprejemanju kakršne koli naložbene odločitve za vaše podjetje morate skrbno preučiti ključne funkcije, ki jih potrebujete od programske opreme za storitveni center. Med najpomembnejšimi dejavniki, ki jih je treba upoštevati pri izbiri programske opreme za storitve za stranke, so raznolikost kanalov, ki jih programska oprema omogoča, varnost programske opreme in ponujene funkcije.

Primerjava programske opreme za uspeh stranke

Izbira prave programske opreme za storitveni center je odvisna od sektorja, velikosti in posebnih potreb vašega podjetja. Kljub temu smo programsko opremo LiveAgent izdelali tako, da je čim bolj prilagodljiva, da bi podjetjem vseh velikosti in panog izboljšala komunikacijo s strankami. Zato program LiveAgent uporabljajo nekatere največje blagovne znamke na svetu, prav tako pa naši programski opremi zaupa upravljanje svojih storitvenih centrov več kot 20.000 malih podjetij.
Men shaking hands - illustration
Povezani članki zProgramska oprema za storitveni center
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x