Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Enostavna, vendar zmogljiva programska oprema za storitveni center.

Od danes naprej uporabljajte zanesljivo avtomatizacijo in zmogljive integracije.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Programska oprema za storitveni center za boljšo uporabniško izkušnjo

Upravljanje zahtev strank je lahko izziv, še posebej, če se s strankami pogovarjate po različnih komunikacijskih kanalih. Tu lahko programska oprema za storitveni center pride prav. Vse interakcije s strankami postavi na eno mesto, kar vaši ekipi omogoča lažje zagotavljanje izvrstnih storitev za stranke.

LiveAgent je v celoti opremljena programska oprema za storitveni center, ki za združevanje procesov, uporablja sistem za upravljanje zahtevkov. Z uporabo programske opreme lahko vaša ekipa enostavno sodeluje, spremlja poizvedbe strank in vzpostavi dolgotrajne odnose s strankami.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw analyze 17kw

Zakaj potrebujete programsko opremo za storitveni center

Najpomembnejši dejavnik pri vzpostavljanju pozitivnega odnosa s strankami je jasna in učinkovita komunikacija. Danes si stranke želijo z vašim podjetjem sodelovati po vseh kanalih: ne samo po telefonu in e-pošti, ampak tudi preko klepeta v živo, družabnih omrežij in SMS sporočil. Upravljanje interakcije s strankami prek vseh teh kanalov je lahko izziv, zlasti v veliki ekipi za storitve za stranke. Elektronska sporočila se lahko izgubijo ali pa osebje zmotijo iste poizvedbe strank, ki se pojavljajo na različnih kanalih.

Programska oprema za storitveni center, kot je LiveAgent, združuje vse te kanale v enega. Ponuja celovito rešitev, ki združuje službo za pomoč strankam, klepet v živo, klicni centerer in platforme družbenih omrežij. Tako boste lažje upravljali službo za pomoč uporabnikom in nudili boljše storitve svojim strankam.

Zakaj potrebujete programsko opremo za storitveni center

Namen programske opreme za storitveni center je odpraviti številne pogoste težave:

Clock

Pozni odzivi

Pravočasno in učinkovito odgovarjanje strankam je še en velik izziv za sodobna podjetja. Prepozni odgovori lahko zlahka pokvarijo vaš ugled pri strankah.

Union icon

Varnost

Kot sistem v oblaku ima programska oprema za za storitveni center številne pomembne prednosti, vključno z bistveno boljšimi varnostnimi ukrepi. Podatki so namreč namesto na fizičnih trdih diskih shranjeni na internetu.

Customers icon

Oteženo sodelovanje

Ker so interakcije s strankami običajno razporejene po številnih kanalih, osebje za storitve za stranke težko sodeluje. Programska oprema za storitveni center olajša sodelovanje, saj lahko vsi zaposleni natančno vidijo, kaj se dogaja z vsako zahtevo.

Še več razlogov za začetek uporabe storitvenega centra

Brez skupnega sistema za upravljanje komunikacije s strankami je zelo težko oceniti, kako dobro skrbite za svoje stranke. Poleg tega vam sistem omogoča, da hitro ugotovite, kaj počnete dobro in kje morate kaj izboljšati.

live chat increase sales

Upravljanje uspešnosti

Z LiveAgentom lahko spremljate vsa sporočila, ki se prenašajo med vašo ekipo in strankami. Z lahkoto opazite težave in nagradite osebje, ki vašim strankam nudi odlično storitev.

Gear

Industrijske rešitve

Programska oprema za storitveni center je idealna za podjetja vseh velikosti in panog. Uporabite jo za:

– spletne trgovine & storitve,

– potovanja & namestitve,

-trženje & telefonske storitve,

-zabavo.

Večkanalna komunikacijska platforma

LiveAgent je večkanalna programska oprema za storitveni center. Uporablja edinstven sistem za upravljanje zahtevkov, ki spremlja poizvedbe strank ne glede na komunikacijski kanal, na katerega so bile poslane. Tako lahko stranke stopijo v stik z vami na način, ki jim najbolj ustreza, vaša ekipa pa nikoli ne bo izgubila te sledi. Prav tako omogoča, da vaše osebje hitro in enostavno preklaplja med različnimi komunikacijskimi kanali, tako da lahko ostanete v stalnem stiku s svojimi strankami.

Če želijo vaše stranke stopiti v stik z vami prek klicnega centra, klepeta v živo ali prek e-pošte, je LiveAgent tu za vas. Vključuje celo družbene medije, tako da lahko vaše osebje nenehno spremlja vse načine, kako vaše stranke komunicirajo z vašim podjetjem.

undraw online discussion 5wgl
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, upravljanje zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogoča, da zagotovimo izjemno podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Napredne funkcije

Programsko opremo LiveAgent smo ustvarili z mislijo na zadovoljstvo strank. Programska oprema ponuja nabor orodij za storitveni center, ki so združena v enem vmesniku.

Naša programska oprema za storitveni center predstavlja tudi odlično razmerje med kakovostjo in ceno, zlasti glede na velik vpliv, ki ga ima lahko izboljšano zadovoljstvo strank na dobičkonosnost vaše blagovne znamke.

Close More
man and woman receiving awards

Najboljša vrednost za vaš denar

Zelo smo ponosni na ocene, ki so jih ocenjevalci podelili naši programski opremi za storitveni center. Več recenzentov ocenjuje LiveAgent kot  izbiro številka 1 za storitveni center, v primerjavi s katerokoli drugo programsko rešitvijo.

Mobilna aplikacija za pomoč uporabnikom

Pri programski opremi za storitveni center je ključnega pomena stalna komunikacija. LiveAgent omogoča, da vaše osebje komunicira s strankami prek številnih kanalov ter namiznih in mobilnih aplikacij.

Naša namenska, lastna aplikacija za operacijska sistema Android in iOS se brez težav poveže z vašim odjemalcem za namizje in vam omogoča, da svoje stranke oskrbujete tudi takrat, ko osebje dela na daljavo.

LiveAgent mobile applications
undraw connected world wuay

Popolnoma večjezična

Najboljša programska oprema za storitveni center vam mora omogočati komunikacijo s strankami v jeziku, ki jim najbolje odgovarja. LiveAgent ponuja  večjezično podporo za več kot 40 jezikov.

To pomeni, da lahko vaše osebje pri odgovarjanju na poizvedbe in zahteve strank uporablja svoj materni jezik, stranke pa lahko poiščejo pomoč v svojem jeziku.

Funkcije, ki jih potrebujete

Brez programske opreme za servisni center lahko upravljanje interakcij s strankami postane preobremenjujoče. LiveAgent je zasnovan tako, da vašemu podjetju nudi nabor ključnih orodij za poenostavitev delovnih postopkov, upravljanje različnih komunikacijskih kanalov in izboljšanje odnosov s strankami.

S programom LiveAgent lahko takoj preklapljate med različnimi oblikami komunikacije s strankami, ne da bi pri tem izgubili pregled nad celotno sliko. Avtomatizirate lahko pogosta in dolgotrajna opravila ter z oblikovanjem edinstvenih kontaktnih obrazcev in po meri zdelanih centrov za podporo, prilagodite delovanje službe za pomoč uporabnikom potrebam svojega sektorja. Vendar je to šele začetek. Našo programsko opremo za storitveni center nenehno izboljšujemo. Ustvarili smo že več kot 179 funkcij službe za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij.

undraw done a34v

Več kot 21.000 podjetij se ne more motiti

Ponosni smo, da smo sodelovali z nekaterimi največjimi podjetji in blagovnimi znamkami na svetu, ponašamo pa se tudi s tem, da smo več kot 20.000 malim podjetjem pomagali izboljšati njihove storitvene centre.

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in priporočila ter preverite, kako vam lahko storitev LiveAgent pomaga pri lažjem upravljanju storitvenih centrov.

undraw feeling proud qne1

LiveAgent se prilagodi vašemu podjetju

Najboljša programska oprema za storitveni center se prilagaja vašemu podjetju, zato je LiveAgent seveda opremljen z naprednimi funkcijami prilagajanja.

Z našo programsko opremo lahko ustvarite rešitev za storitveni center, ki je primerna tako za vaše stranke kot za vaš sektor. Prav tako lahko našo programsko opremo za storitveni center uporabite za prilagajanje, spreminjanje in povečevanje zmogljivosti storitvene službe, ko vaše podjetje raste.

Kaj je programska oprema za storitveni center?

Programska oprema za storitveni center je namenjena neposrednemu reševanju enega glavnih izzivov, s katerimi se danes soočajo podjetja. Ker je strankam na voljo toliko komunikacijskih kanalov, od elektronske pošte do družabnih medijev, je zelo težko slediti poizvedbam in zahtevam strank.

LiveAgent uporablja sistem za upravljanje zahtevkov, ki na enem mestu združuje vse vaše interakcije s strankami, kar omogoča, da vaši zaposleni brez težav upravljajo in se odzivajo na povpraševanja vaših cenjenih strank prek različnih kanalov.

Programska oprema za storitveni center je običajno izdelana kot SaaS – programska oprema kot storitev -, saj vam ta poslovni model omogoča največjo prilagodljivost in nadgradljivost pri upravljanju storitvenega centra. Tovrstna programska oprema uporablja tudi shranjevanje v oblaku, da bi zagotovili, da ima vaše osebje takojšen dostop do vseh podatkov, ki jih potrebuje za zagotavljanje odličnih storitev za stranke.

undraw maintenance cn7j
undraw mobile testing reah

Kako izbrati pravo programsko opremo za pomoč strankam

Na voljo je veliko različnih programskih oprem za storitvene centre, vendar niso vse enake. Tako kot pri sprejemanju kakršne koli naložbene odločitve za vaše podjetje morate skrbno preučiti ključne funkcije, ki jih potrebujete od programske opreme za storitveni center.

Med najpomembnejšimi dejavniki, ki jih je treba upoštevati pri izbiri programske opreme za storitve za stranke, so raznolikost kanalov, ki jih programska oprema omogoča, varnost programske opreme in ponujene funkcije.

Primerjava programske opreme za uspeh stranke

Izbira prave programske opreme za storitveni center je odvisna od sektorja, velikosti in posebnih potreb vašega podjetja.

Kljub temu smo programsko opremo LiveAgent izdelali tako, da je čim bolj prilagodljiva, da bi podjetjem vseh velikosti in panog izboljšala komunikacijo s strankami. Zato program LiveAgent uporabljajo nekatere največje blagovne znamke na svetu, prav tako pa naši programski opremi zaupa upravljanje svojih storitvenih centrov več kot 20.000 malih podjetij.

Close More

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je programska oprema za storitveni center?

Programska oprema za storitveni center je programska oprema za upravljanje incidentov, ki zaznava in podpira ponudnike storitvenih centrov, pri nudenju pomoči strankam.

Katere so prednosti programske opreme za storitveni center?

Prednosti programske opreme za storitveni center so: nemoten potek dela zaposlenih, boljša izkušnja strank in učinkovit odzivni čas.

Kakšna je razlika med službo za pomoč strankam in storitvenim centrom?

Služba za pomoč strankam in storitveni center se pogosto uporabljata izmenično. Vendar pa med njima obstaja majhna razlika. Tako služba za pomoč strankam kot center za storitve se osredotočata na upravljanje IT incidentov. Glavna razlika pa je v tem, da storitveni center zagotavlja več orodij za vaše agente, na primer bazo znanja ali orodja za poročanje.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico