Oglejte si, kakšen je najbolj priljubljen za kontakt vaših strank. LiveAgent vam nudi podroben vpogled v vsak komunikacijski kanal: e-mail, klepet v živo, klicni center, obrazce za stike, obrazce za povratne informacije, Facebook sporočila, tvite … Pozabite na zunanje aplikacije za sledenje. Vse je vgrajeno!
Posamezne vnose lahko razvrstite oddelku, agentu, oznakah in datumu. Poročila o kanalih lahko izvozite v datoteko CSV.

Možnosti prikaza poročil o kanalih (stolpci):
- Kanal
- Odgovori
- Povprečen čas odgovora
- Povprečen čas odprtega odgovora
- Klici
- Neodgovorjeni klici
- Minute klepeta
- Sporočila v klepetu
- Klepeti
- Neodgovorjeni klepeti
- Povprečen čas prevzema klepeta
- Povprečen čas klepeta
- Nerazvrščeno
- Nerazvrščeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Grajanje
- Grajanje %
- Vhodna sporočila
- Vhodni klici
- Končani klici
- Vhodni klepeti
- Končani klepeti
- Ustvarjeni zahtevki
- Rešeni zahtevki
Poročilo o kanalu lahko prikazuje vaše podatke na teh vrstah grafikonov:
Uporabite poročila o kanalih z API
Uporabite LiveAgent REST API, da prikličete vrednosti iz Poročila o kanalu.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.