Poročilo o kanalu

Oglejte si, kakšen je najbolj priljubljen za kontakt vaših strank. LiveAgent vam nudi podroben vpogled v vsak komunikacijski kanal: e-mail, klepet v živo, klicni center, obrazce za stike, obrazce za povratne informacije, Facebook sporočila, tvite … Pozabite na zunanje aplikacije za sledenje. Vse je vgrajeno!

Posamezne vnose lahko razvrstite oddelkuagentuoznakah in datumu. Poročila o kanalih lahko izvozite v datoteko CSV.

Channel-report-LiveAgent
Poročila o kanalih

Možnosti prikaza poročil o kanalih (stolpci):

  • Kanal
  • Odgovori
  • Povprečen čas odgovora
  • Povprečen čas odprtega odgovora
  • Klici
  • Neodgovorjeni klici
  • Minute klepeta
  • Sporočila v klepetu
  • Klepeti
  • Neodgovorjeni klepeti
  • Povprečen čas prevzema klepeta
  • Povprečen čas klepeta
  • Nerazvrščeno
  • Nerazvrščeno %
  • Nagrade
  • Nagrade %
  • Grajanje
  • Grajanje %
  • Vhodna sporočila
  • Vhodni klici
  • Končani klici
  • Vhodni klepeti
  • Končani klepeti
  • Ustvarjeni zahtevki
  • Rešeni zahtevki

Poročilo o kanalu lahko prikazuje vaše podatke na teh vrstah grafikonov:

Uporabite poročila o kanalih z API

Uporabite LiveAgent REST API, da prikličete vrednosti iz Poročila o kanalu.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico