TTNC integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TTNC Politika zasebnosti
Kaj je TTNC?
TTNC je ponudnik storitev VoIP s sedežem v Združenem kraljestvu, ki ponuja tudi storitve v oblaku, vnaprej konfigurirane VoIP prenosne enote in upravljanje klicev. Ponujajo veliko izbiro navideznih telefonskih številk z upoštevanjem različnih poslovnih namenov. Njihove stranke lahko izberejo lahko pojmljive številke v poslovni industriji.
Kako lahko uporabim TTNC?
TTNC se lahko uporablja kot ponudnik VoIP storitev za vaše podjetje s sedežem v Združenem kraljestvu. Izberite svoje številke LiveAgent program za pomoč strankam bo upravljal vaš klicni center in zahtevke strank.
LiveAgent sistem za zahtevke upravlja emaile, klepet v živo, portal za stranke, socialne medije, in klicni center pod eno streho. Vsa ta orodja so podprta z naprednimi funkcijami, da je vaš delovni proces enostavnejši.
Enostavno je upravljati s klici, usmerjanje k pravim agentom, ustvarjanje IVR za pomoč strankam iz pravih oddelkov in celi video klici, če želite biti bolj osebni s svojimi strankami.
Katere so prednosti uporabe TTNC?
- VoIP ponudnik iz VB
- Pahko pojmljive številke za različna podjetja
- Podpira veliko naprav
- Cloud storitve na voljo
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Ali integracija TTNC z LiveAgent kaj stane?
Integracija je brezplačna. Ko dobite svojo telefonsko številko TTNC, jo lahko preprosto dodate v LiveAgent in od tam začnete upravljati s svojimi klici. Če imate več številk, jih lahko tudi dodate.
Kako integrirati TTNC z LiveAgent?
Postopek je preprost, ker ni treba konfigurirati vtičnikov ali uporabljati storitev drugih proizvajalcev. Potrebno je le dodati svojo telefonsko številko v konfiguracijo klicnega centra LiveAgent. Tukaj je opisano, kako to storiti.
- Prvi korak je pridobitev telefonske številke TTNC, da jo lahko povežete s klicnim centrom LiveAgent. Pojdite na spletno mesto TTNC in kliknite Košarica> Izberite številko v zgornjem desnem kotu.
- Nato lahko izberete svojo številko glede na območno kodo in nastavitve. Lahko se odločite tudi za nakup lahko pojmljive številke. Ko imate uporabniško ime, geslo in številko TTNC, preklopite na LiveAgent.
- Ko ste v LiveAgent, pojdite na Konfiguracija > Klic > Številke in kliknite gumb Ustvari na vrhu za dodajanje vaše TTNC številke. Nato izberite TTNC s seznama VoIP ponudnikov.
- V zadnjem delu namestitve morate navesti uporabniško ime, geslo, gostitelja in številko TTNC. Izberite oddelek, kamor naj se preusmerijo klici, izberite predpono številke in izberite, če želite, da so snemani vsi klici. Ko končate, kliknite Dodaj.
Vaša številka TTNC je zdaj povezana s klicnim centrom LiveAgent. Brez doplačila lahko dodate tudi več številk.
Želite izvedeti več o programski opremi za pomoč uporabnikom LiveAgent in njenih zmožnostih? Oglejte si spodnji videoposnetek, ali pa si oglejte našo stran s funkcijami da vidite, kaj zmore.
Frequently Asked Questions
Kaj je TTNC?
TTNC je ponudnik storitev VoIP in storitev v oblaku s sedežem v Združenem kraljestvu. Ponujajo edinstvene in enostavno pomljive telefonske številke za različne poslovne namene, odvisno od želja in panoge.
Ali lahko integriram TTNC z LiveAgent?
TTNC je že vključen v LiveAgent in je vgrajen, kar pomeni, da niso potrebni vtičniki za integracijo ali storitev drugih ponudnikov. Preprosto dodajte svojo številko TTNC v LiveAgent in začnite klicati.
Ali integracija TTNC z LiveAgent kaj stane?
Ne, integracija je brezplačna kot del paketa LiveAgent.
Telematica ponuja rešitve na področju telekomunikacij, s poudarkom na internetnih in telefonskih storitvah. Nudi stacionarne širokopasovne internetne povezave, spletno gostovanje in rešitve VoIP telefonije. Podjetje je doživelo organizacijsko prenovo in si zastavilo nove cilje za izboljšanje procesnih tokov. LiveAgent omogoča integracijo Telematice v delovanje klicnega centra brez dodatnih stroškov.
GBC Networks ponuja sodobne in stroškovno učinkovite komunikacijske rešitve, kot je integracija s klicnim centrom LiveAgent brez dodatnih stroškov. Njihove storitve in rešitve so zasnovane z mislijo na prijaznost do uporabnika in enostavnost uporabe. Sodelujejo z različnimi podjetji in ponujajo celovite VoIP telefonske sisteme ter operaterske storitve.