TTNC

Kaj je TTNC?

TTNC je ponudnik storitev VoIP s sedežem v Združenem kraljestvu, ki ponuja tudi storitve v oblaku, vnaprej konfigurirane VoIP prenosne enote in upravljanje klicev. Ponujajo veliko izbiro navideznih telefonskih številk z upoštevanjem različnih poslovnih namenov. Njihove stranke lahko izberejo lahko pojmljive številke v poslovni industriji.

Kako lahko uporabim TTNC?

TTNC se lahko uporablja kot ponudnik VoIP storitev za vaše podjetje s sedežem v Združenem kraljestvu. Izberite svoje številke  LiveAgent program za pomoč strankam bo upravljal vaš klicni center in zahtevke strank.

LiveAgent sistem za zahtevke upravlja emaile, klepet v živo, portal za stranke, socialne medije, in klicni center pod eno streho. Vsa ta orodja so podprta z naprednimi funkcijami, da je vaš delovni proces enostavnejši.

Enostavno je upravljati s klici, usmerjanje k pravim agentom, ustvarjanje IVR za pomoč strankam iz pravih oddelkov in celi video klici, če želite biti bolj osebni s svojimi strankami.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Katere so prednosti uporabe TTNC?

  • VoIP ponudnik iz VB
  • Pahko pojmljive številke za različna podjetja
  • Podpira veliko naprav
  • Cloud storitve na voljo

Ready to provide better phone support?

Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations

Ali integracija TTNC z LiveAgent kaj stane?

Integracija je brezplačna. Ko dobite svojo telefonsko številko TTNC, jo lahko preprosto dodate v LiveAgent in od tam začnete upravljati s svojimi klici. Če imate več številk, jih lahko tudi dodate.

Kako integrirati TTNC z LiveAgent? 

Postopek je preprost, ker ni treba konfigurirati vtičnikov ali uporabljati storitev drugih proizvajalcev. Potrebno je le dodati svojo telefonsko številko v konfiguracijo klicnega centra LiveAgent. Tukaj je opisano, kako to storiti.

  • Prvi korak je pridobitev telefonske številke TTNC, da jo lahko povežete s klicnim centrom LiveAgent. Pojdite na spletno mesto TTNC in kliknite Košarica> Izberite številko v zgornjem desnem kotu.
Spletno mesto TTNC s košarico, zgoraj desno izberite številčne možnosti
TTNC spletna stran
  • Nato lahko izberete svojo številko glede na območno kodo in nastavitve. Lahko se odločite tudi za nakup lahko pojmljive številke. Ko imate uporabniško ime, geslo in številko TTNC, preklopite na LiveAgent.
Zaslon za izbiro številke TTNC z območnimi kodami in drugimi možnostmi
Izberite TTNC številko
  • Ko ste v LiveAgent, pojdite na Konfiguracija > Klic > Številke in kliknite gumb Ustvari na vrhu za dodajanje vaše TTNC številke. Nato izberite TTNC s seznama VoIP ponudnikov.
TTNC na seznamu ponudnikov VoIP v konfiguraciji LiveAgent
TTNC v LiveAgent
  • V zadnjem delu namestitve morate navesti uporabniško ime, geslo, gostitelja in številko TTNC. Izberite oddelek, kamor naj se preusmerijo klici, izberite predpono številke in izberite, če želite, da so snemani vsi klici. Ko končate, kliknite Dodaj.

Vaša številka TTNC je zdaj povezana s klicnim centrom LiveAgent. Brez doplačila lahko dodate tudi več številk.

Želite izvedeti več o programski opremi za pomoč uporabnikom LiveAgent in njenih zmožnostih? Oglejte si spodnji videoposnetek, ali pa si oglejte našo stran s funkcijami da vidite, kaj zmore.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kaj je TTNC?

TTNC je ponudnik storitev VoIP in storitev v oblaku s sedežem v Združenem kraljestvu. Ponujajo edinstvene in enostavno pomljive telefonske številke za različne poslovne namene, odvisno od želja in panoge. 

Ali lahko integriram TTNC z LiveAgent?

TTNC je že vključen v LiveAgent in je vgrajen, kar pomeni, da niso potrebni vtičniki za integracijo ali storitev drugih ponudnikov. Preprosto dodajte svojo številko TTNC v LiveAgent in začnite klicati. 

Ali integracija TTNC z LiveAgent kaj stane?

Ne, integracija je brezplačna kot del paketa LiveAgent. 

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO
LiveAgent in TeleCube sta zdaj partnerja VOIP. Več o možnostih TeleCube izveste v LiveAgent - klicnem centru.

TeleCube

TeleCube je globalni ponudnik platforme VoIP, ki pokriva več kot 50 držav. Cilj TeleCube-a je ponuditi enostavne in proračunsko prijazne telefonske storitve za vsako podjetje. TeleCube je partner VoIP LiveAgent-a, kar omogoča integracijo z LiveAgent-om za izboljšanje podpore klicnega centra. Uporaba TeleCube-a zagotavlja storitev VoIP za klicni center, ki ga LiveAgent lahko nadgradi z različnimi funkcijami. Za uporabo TeleCube-a s LiveAgent-om ne boste obremenjeni s stroški, vendar pa za uporabo TeleCube-a potrebujete aktivno naročnino na TeleCube.

Uporaba ComMeeTT VoIP številke z našo rešitvijo LiveAgent še nikoli ni bila enostavnejša. Če želite izvedeti več, si oglejte naš članek.

ComMeeTT

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, programsko opremo samopostrežja in upravljanja pritožb ter sistem za upravljanje odjemalskega portala in e-poštno programsko opremo. Ponuja tudi integracije, alternative, podporo in selitev podatkov ter ima cenik in lastnosti. TeleCube je globalni ponudnik platforme VoIP, ki je partner VoIP LiveAgent-a, kar omogoča integracijo z LiveAgent-om za izboljšanje podpore klicnega centra. Za uporabo TeleCube-a s LiveAgent-om ne boste obremenjeni s stroški, vendar pa za uporabo TeleCube-a potrebujete aktivno naročnino na TeleCube. Obstaja tudi informacija o VoIP številki.

VIPTel je slovaški ponudnik VoIP, ki poslovnim strankam ponuja zapletene klicne storitve. Preberite si več o integraciji VIPTel v LiveAgent.

VIPTel

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje tudi sistem za upravljanje pritožb, samopostrežno programsko opremo in programsko opremo za dohodni klicni center ter odjemalski portal. Ponuja tudi integracije, VoIP telefonske sisteme, spletni seminarje, testiranje tipkanja in kalkulator stroškov. LiveAgent zagotavlja podporno portal in stanje sistema ter omogoča selitev podatkov. Obstaja tudi partnerski program, kjer lahko sodelujete z njimi. LiveAgent je blagovna znamka podjetja Quality Unit, LLC, ki ponuja pogoje in poslovanje, varnostno politiko zasebnosti in politiko zasebnosti GDPR. Nedavno ste se registrirali na platformi LiveAgent in trenutno pripravljajo vašo nadzorno ploščo.

Izvedite več o številki VoIP. Poglobljeno razumite koncepte podpore strankam s preprostimi razlagami strokovnjakov.

VoIP številka

Tekst opisuje uporabo tehnologije VoIP za komunikacijo s strankami in ohranjanje poslovanja. Podjetja uporabljajo številke VoIP, da ohranijo svojo storitev za stranke vrhunsko in strankam omogočijo, da se obrnejo nanje v primeru težav ali pritožb. VoIP omrežje omogoča uporabniku klicanje po drastično nižjih cenah v primerjavi s cenami, ki jih ponujajo telefonska podjetja. Številke VoIP lahko dobite pri ponudnikih storitev VoIP na podoben način kot stacionarni telefon pri običajnem ponudniku telefonskih številk. VoIP številke so na voljo samo uporabnikom, ki živijo v državi ponudnika.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico