Predloge e-pošte za odgovor za uspešno načrtovanje dogodka in izboljšanje e-poštne marketinške kampanje. Vključujejo predloge za pošiljanje vabil na dogodek ter e-poštna sporočila z opomniki za povečanje angažiranosti strank.
Načrtovanje dogodka, pa naj bo to osebno ali na spletu, zahteva veliko časa in truda. Poiskati morate prizorišče (bodisi fizično lokacijo ali internetnega gostitelja/platformo), zavarovati govorce in/ali razstavljavce, pripraviti urnik in ustvariti marketinško strategijo, da bi dosegli čim več ljudi, med številnimi drugimi naloge.
Zadnja točka je še posebej pomembna, ker obstaja ena stvar, ki jo potrebuje absolutno vsak dogodek, da je uspešen, in to so gostje. To pomeni, da je nujno, da svojemu občinstvu pošljete dobro premišljeno e-poštno sporočilo z vabilom na dogodek, da bi čim več ljudi spodbudilo k »répondez s’il vous plaît« (RSVP) ali »prosim, odgovorite«, da potrdijo svoje prisotnost.
E-poštno sporočilo z vabilom vsebuje več elementov, ki bodo pripomogli k uspehu pri zagotavljanju odgovorov:
The next [company] [weekly/monthly/annual] [conference/webinar] will take place on [date].
With a great list of speakers covering a range of [subject]-related topics, we’re sure that this event will be our most rewarding yet.
There will be presentations that you won’t want to miss from:
Speaker 1
Speaker 2
Speaker 3…
For more information, including a full schedule, visit the dedicated [conference/webinar[ website here [link].
Don’t forget to confirm your attendance in advance in order to receive your [event pass/link to video stream]:
[RSVP]
Best wishes,
The [company] team
As a valued [customer/team member], you are hereby cordially invited to celebrate the [name of the ceremony] awards with us at [location] on [date].
You can expect a great evening with [activity] and [food/drink] besides the awards ceremony itself, so it promises to be an exciting event!
There will be awards for multiple categories in the field of [subject], including:
Awards category 1
Awards category 2
Awards category 3…
For more details about the event, including a full list of nominees and categories, visit the event’s website [link].
We hope to see you there! All you need to do is RSVP by clicking on the button below:
[Confirm your attendance]
Kind regards,
[Name] from [company]
The [company] team has been busy planning our [quarterly/bi-annual/annual] team-building with the hope of making this event our most successful so far!
On [date] at [time] all [department] staff are invited to leave their work for [period] to get to know each other better whilst taking part in some fun activities, such as:
Activity 1
Activity 2
Activity 3…
There will be no formal dress code for the day, so feel free to wear casual clothes for a more comfortable [morning/afternoon/day]. If you have any questions, don’t hesitate to get in touch with us.
We look forward to seeing you there! Just RSVP [link] beforehand so we can accommodate the correct number of attendees.
Best, [company] HR staff
Tako kot pri večini vrst e-pošte morajo biti vabila na dogodke kratka in sladka, da ohranijo pozornost in zanimanje bralca. Pojdite na bistvo s pomembnimi podrobnostmi dogodka, kot so datum, lokacija in ključni govorci/razstavljavci/dejavnosti, hkrati pa spodbujajte ljudi, da se udeležijo hkrati. Ne pozabite vključiti zelo pomembnega poziva k dejanju (CTA) za dejansko rezervacijo!
Čeprav mora biti kopija e-poštnih sporočil z vabilom funkcionalna, kot je opisano zgoraj, pa mora biti tudi dovolj zanimiva, da prepriča prejemnike, da odgovorijo na vaš dogodek. E-poštno sporočilo mora vsebovati tudi podrobnosti o tem, kje in kdaj bo potekalo, ter opis prednosti udeležbe na dogodku. To lahko storite tako, da upoštevate, kaj vaše občinstvo išče na takem dogodku. Naj zveni dovolj zanimivo, da jih prepričate, da se udeležijo, hkrati pa se osredotočite na edinstvene prodajne točke. Še enkrat, ne pozabite na CTA RSVP.
Slika res pove tisoč besed, zlasti ko opisuje vidike, kot sta lokacija in prizorišče razburljivega dogodka. Bogati mediji, kot so slike in videoposnetki, bodo prejemnike verjetno spodbudili k odgovoru na poziv bolj kot karkoli, kar lahko napišete, zato je odgovor na to vprašanje v bistvu odločen »ne«.
Sign up for our free 14-day trial. No credit card required. All features.
Discover all that LiveAgent has to offer, including a WYSIWYG email template builder.
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Vsebinska e-poštna sporočila so učinkovita za oglaševalske akcije. Vključite prilagojen pozdrav, opomnik na izdelek ter močan CTA.
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Predloge e-poštnih predlog za stranke omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij, iskanje rešitev in postavljanje poizvedb. E-poštna sporočila za preverjanje, pozdravna in potrditvena sporočila ter ponastavitvena e-poštna sporočila z geslom so ključnega pomena. E-poštna sporočila s povratnimi informacijami in povabili so pomembna za vzpostavitev učinkovite komunikacije s strankami. Priporočljivo je uporabljati e-poštne predloge v obliki HTML za sporočila, ki spodbujajo k dejanju. Pomembno je tudi, da se e-poštna sporočila pošiljajo takoj, ko je to potrebno, da se uporabnikom omogoči nemoten dostop do portala za stranke.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team