Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predloge e-pošte za odgovor

Načrtovanje dogodka, pa naj bo to osebno ali na spletu, zahteva veliko časa in truda. Poiskati morate prizorišče (bodisi fizično lokacijo ali internetnega gostitelja/platformo), zavarovati govorce in/ali razstavljavce, pripraviti urnik in ustvariti marketinško strategijo, da bi dosegli čim več ljudi, med številnimi drugimi naloge.

Zadnja točka je še posebej pomembna, ker obstaja ena stvar, ki jo potrebuje absolutno vsak dogodek, da je uspešen, in to so gostje. To pomeni, da je nujno, da svojemu občinstvu pošljete dobro premišljeno e-poštno sporočilo z vabilom na dogodek, da bi čim več ljudi spodbudilo k »répondez s’il vous plaît« (RSVP) ali »prosim, odgovorite«, da potrdijo svoje prisotnost.

Predloga e-pošte odgovora Salon Biz
Predloga e-pošte odgovora Salon Biz

Kako ustvariti učinkovito e-pošto za odgovor

E-poštno sporočilo z vabilom vsebuje več elementov, ki bodo pripomogli k uspehu pri zagotavljanju odgovorov:

  1. Ime pošiljatelja e-pošte – če prejemniki ne vedo, od koga je povabilo, je malo verjetno, da se bodo odzvali, zato nastavite ime pošiljatelja na ime podjetja ali uporabite osebno ime in namesto tega v zadevo vključite ime podjetja.
  2. Logo glave – ta lahko bralca opomni, od koga je sporočilo, če slučajno spregleda ime pošiljatelja. Poleg tega lahko to, da ga pokažete na vidnem mestu v e-poštnih sporočilih s povabilom, pomaga pri krepitvi prepoznavnosti blagovne znamke.
  3. Identiteta blagovne znamke – uporaba doslednih barv podjetja, pisav, slik in sloga (kot tudi logotipa glave) v vsej vaši komunikaciji bo prav tako pomagala graditi zavedanje in zaupanje, kar lahko posledično poveča dolgoročno donosnost naložbe vaših dogodkov zaradi veliko odgovorov.
  4. Predogled besedila – uporabite »predmet«, da pritegnete pozornost publike.
  5. Podpis v nogi – zaključite svoje e-poštno sporočilo z RSVP na način, kot se je začelo, z imenom vaše blagovne znamke, logotipom in barvami ter povezavami do vašega spletnega mesta in profilov družbenih medijev za dodatno priložnost, da prepričate prejemnike, da se udeležijo vašega dogodka.
Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge za odgovor v LiveAgentu

Zadeva e-pošte za odgovor

  • Pridružite se [company] na prihajajoči [conference/webinar]!
  • Ne zamudite, RSVP naš [subject] dogodek zdaj
  • Se vidimo na [event name] naslednji [week/month]?
  • Vsi govorijo o nagradah [name] …
  • Označite svoj koledar za team building dogodek [company].
  • Vabljeni na zabaven [morning/afternoon/day] dela prosti čas!

Predloge e-pošte za odgovor

Predloga elektronske pošte za odgovor 1 – povabilo na konferenco/webinar

Predloga elektronske pošte za odgovor 2 – vabilo na podelitev nagrad

Predloga elektronske pošte za odgovor 3 – povabilo na team building dogodek

Predloge za e-poštna sporočila za odgovor – pogosto zastavljena vprašanja

Kako dolgo naj bo e-poštno sporočilo z odgovorom?

Podpis s peresom

Tako kot pri večini vrst e-pošte morajo biti vabila na dogodke kratka in sladka, da ohranijo pozornost in zanimanje bralca. Pojdite na bistvo s pomembnimi podrobnostmi dogodka, kot so datum, lokacija in ključni govorci/razstavljavci/dejavnosti, hkrati pa spodbujajte ljudi, da se udeležijo hkrati. Ne pozabite vključiti zelo pomembnega poziva k dejanju (CTA) za dejansko rezervacijo!

Kaj mora vsebovati e-poštno sporočilo z odgovorom?

Kontrolni seznam

Čeprav mora biti kopija e-poštnih sporočil z vabilom funkcionalna, kot je opisano zgoraj, pa mora biti tudi dovolj zanimiva, da prepriča prejemnike, da odgovorijo na vaš dogodek. E-poštno sporočilo mora vsebovati tudi podrobnosti o tem, kje in kdaj bo potekalo, ter opis prednosti udeležbe na dogodku. To lahko storite tako, da upoštevate, kaj vaše občinstvo išče na takem dogodku. Naj zveni dovolj zanimivo, da jih prepričate, da se udeležijo, hkrati pa se osredotočite na edinstvene prodajne točke. Še enkrat, ne pozabite na CTA RSVP.

Ali naj uporabim golo besedilo za e-poštno sporočilo z odgovorom?

Predloge e-pošte za odgovor

Slika res pove tisoč besed, zlasti ko opisuje vidike, kot sta lokacija in prizorišče razburljivega dogodka. Bogati mediji, kot so slike in videoposnetki, bodo prejemnike verjetno spodbudili k odgovoru na poziv bolj kot karkoli, kar lahko napišete, zato je odgovor na to vprašanje v bistvu odločen »ne«.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required. All features.

Discover all that LiveAgent has to offer, including a WYSIWYG email template builder.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako dolgo naj traja e-poštno sporočilo za odgovor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tako kot pri večini vrst e-pošte morajo biti vabila na dogodke kratka, da pritegnejo pozornost in zanimanje bralca.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj mora vsebovati e-poštno sporočilo RSVP?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poštno sporočilo mora vsebovati podrobnosti o tem, kje in kdaj bo potekalo, ter opis prednosti udeležbe na dogodku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj uporabim golo besedilo za e-poštno sporočilo z odgovorom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Slika pove tisoč besed, še posebej, ko opisuje vidike, kot sta lokacija in kraj razburljivega dogodka. Bogati mediji, kot so slike in videoposnetki, bodo verjetno spodbudili prejemnike k odgovoru na poziv bolj kot karkoli, kar lahko napišete, zato je odgovor na to vprašanje v bistvu odločen ne. ” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico