Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Informativne predloge e-pošte

Informativne predloge e-pošte

Obstaja več scenarijev, ko mora podjetje svojim strankam ali uporabnikom poslati e-pošto, da jim zagotovi informacije, ne da bi bilo posebej promocijsko. Najpogostejši primeri informativnih e-poštnih sporočil so kratka poročila o novicah o spremembah v prihodnjem vodenju ali upravljanju podjetja itd.

Informacijska e-poštna sporočila so lahko tudi o spremembah določil in pogojev ali drugih pravnih sporazumov, pa tudi izjave za pomiritev naročnikov glede na trenutni razvoj v industriji ali globalne dogodke. Te vrste sporočil so bile še posebej pogoste v zadnjih nekaj letih, saj je Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR) privedla do neštetih e-poštnih sporočil o spremembah politike zasebnosti, ki pristanejo v naših nabiralnikih. V zadnjem času je sedanja pandemija koronavirusa povzročila, da številne blagovne znamke nenehno obveščajo svoje stranke po e-pošti o tem, kako se prilagajajo nenehno razvijajočim se razmeram.

Druge vrste informativnih e-poštnih sporočil so ankete, poslane strankam, da jih obvestijo o možnosti sodelovanja v vprašalniku ali povabilo, da jih obvestijo o dogodku podjetja, ki bo potekal v bližnji prihodnosti. Pošiljatelj pa upa, da bo prejel povratne informacije o izdelku/storitev ali odgovor za prejemnikovo načrtovano udeležbo.

Predloga e-pošte odgovora Salon Biz
Odgovor na e-pošto od SalonBiz

Nazadnje, e-poštna sporočila o pridobitvi obvestijo uporabnike, da so se uspešno prijavili za račun ali se naročili na prejemanje vsebine novic. Sporočila Winback obveščajo obstoječe stranke, da že nekaj časa niso nakupovale in da se jih lahko odstrani iz baze podatkov podjetja, če ostanejo neaktivni. Ti dve vrsti informativnih e-poštnih sporočil sta nekoliko bolj promocijski od ostalih, ki so bili omenjeni, saj pogosto vključujejo pozive k dejanju (CTA) ali ponujajo popuste kot nagrado.

Pošiljanje informativnih e-poštnih sporočil vam omogoča, da dosežete svoje obstoječe in potencialne stranke, da jih obvestite o določenih novicah, ki jih morajo prebrati ali za katere menite, da bodo koristne. Različni primeri takšnih sporočil so bili zbrani v tem članku, s predlaganimi zadevi kot bonus.

Kateri so razlogi za pošiljanje informativne elektronske pošte?

Obstajajo določene situacije, ki bi jih moralo obravnavati vsako podjetje (na primer COVID-19). V teh časih je pomembno, da svojim strankam in osebju sporočite, kako bo vaše podjetje delovalo in kakšne spremembe bi se lahko zgodile. Ta e-poštna sporočila ne bi smela vsebovati kakršne koli marketinške komunikacije, ampak ljudem preprosto zagotoviti, da so na primer njihovi podatki, naročila ali naročnine varni. Namen teh e-poštnih sporočil je preprosto zaželeti svojim strankam najboljše, ne da bi vključili kakršno koli obliko prodajne predstavitve. Skratka, bistvo je ohraniti dober odnos s stranko tako, da jo obveščamo o vsem, kar je treba povedati.

Druga vrsta informativne elektronske pošte se osredotoča na novice, specifične za podjetje. Ta e-poštna sporočila lahko vključujejo posodobitve pravilnikov, poslovne strukture ali spremembo smeri. Ti novi pristopi so lahko posledica povratnih informacij strank, zato je treba vaše stranke neposredno obvestiti in se jim zahvaliti za njihov prispevek prek vašega osebnega sporočila. To bo pripomoglo tudi k krepitvi zvestobe in zaupanja strank – tako, da boste pokazali, da so mnenja vaših strank zelo cenjena.

Informativne predloge e-pošte
Hawaii Pacific University pošlje informativno e-poštno sporočilo bivšim študentom o urniku učenja univerze med pandemijo COVID-19

Kaj so e-poštne predloge?

Predloge e-pošte so okviri sporočil, ki jih lahko uporabite kot izhodišče za pisanje lastne kopije (preprosto tako, da spremenite predlagano besedilo z lastnim.) E-poštne predloge vam omogočajo enostavno pisanje e-poštnih sporočil – preprosto vstavite slike ali drugo vsebino in spremenite slog da ustreza osebnosti vaše blagovne znamke.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagajanje predloge e-pošte v LiveAgentu

Splošni nasveti za pisanje boljših informativnih e-poštnih sporočil

Naj bo kratko in informativno

Informacijska e-poštna sporočila se ne imenujejo “informativna” brez razloga. Njihov glavni namen je obvestiti prejemnika o določenem dejanju, in čeprav je ustvarjalnost vedno dobra stvar, si na tej točki ne smete dovoliti, da ste preveč skrivnostni, nejasni ali skrivnostni. Čas je denar, ne samo za vas, ampak tudi za vaše prejemnike e-pošte.

Bodite dosledni

Če obstaja vzorec, ki mu sledite v svojih informativnih e-poštnih sporočilih, ga ne spreminjajte nenadoma. Vaše občinstvo je morda navajeno videti določene elemente v vaših e-poštnih sporočilih, vključno z vrsticami z zadevo, postavitvijo ali celo časom dneva, ko pošiljate svoja e-poštna sporočila. V bistvu poskrbite, da vaše stranke ne zamenjajo vaših e-poštnih sporočil s e-poštnimi sporočili druge blagovne znamke. Prav tako pošljite informativna e-poštna sporočila le, kadar je to res potrebno – ne pretiravajte s to možnostjo in ne zatrpajte nabiralnikov svojih strank z veliko e-poštnimi sporočili, razen če je nekaj res nujnega.

Poskrbite za slog

Ko že govorimo o postavitvi e-pošte: poskrbite, da bo vaša e-pošta pravilno oblikovana. Verjetno je, da mnogi prejemniki ne bodo prebrali vsega – vsebino bodo presojali po zadevi, s krepkim tiskom označenih izjavah ali zaporednih točkah. Vaše oblikovanje naj govori samo zase, mora biti neposredno na bistvo in imeti ustrezen ton. Če je na primer nekaj neprijetnega za oznaniti, verjetno ni najboljša ideja, da z vsebino pretiravate z emoji ali klicaji, ki lahko samo okrepijo občutke razočaranja ali jeze. Po drugi strani pa, ko je za oznaniti nekaj pozitivnega, boste morda želeli svojo e-pošto začeti s prijetnim pozdravom.

Informativne predloge e-pošte
Primer oblikovanja e-pošte LiveAgenta

Primeri informativne vrstice z zadevo e-pošte

Spodaj je nekaj primerov vrstice z zadevo za informativna e-poštna sporočila:

Vrstice zadeve e-poštnega obvestila o podjetju

  • Obvestilo o napredovanju – [name of employee]
  • Čestitke [name of employee] za napredovanje
  • Razpis za delovno mesto [job title]
  • Zaposlujemo interno – prijavite se na položaj [job title]
  • Nov uslužbenec – [new employee name] na delovnem mestu [job title]
  • Pozdravite [new employee name] v ekipi
  • [Reason for meeting] Odprti sestanek osebja dne [date] ob [time]
  • Opomnik: odprti sestanek jutri ob [time] za vse zaposlene [department].

Zadeva povzetka po e-pošti

  • [Company name] Posodobitev [Month] [Year]
  • Vse, kar ste morda zamudili [today/this week/this month]
  • Bili smo zaposleni z nekaj spremembami …
  • Povzetek nedavnih posodobitev [company].
  • Vaš [daily/weekly/monthly] [activity] povzetek
  • Tako ste se znašli [today/this week/this month]
  • Čestitam! Bili ste med najboljšimi [X]% of [activity] za [today/this week/this month]
  • Želite vedeti, kako gre drugim?

Zadeva informativne e-pošte

  • Opomba za cenjene člane skupnosti [brand/product/service].
  • Ne skrbite, tu smo za vas
  • Poglejte si, kako [podjetje] pomaga v stiski
  • Kaj počnemo, da nadaljujemo normalno
  • Pogled v prihodnost …
  • Tukaj je naslov [company name]. Se nam boš pridružil?
  • Posodobitev pogojev [subscription] [company]
  • Vaši [subscription] pogoji se spreminjajo
  • Spremembe politike zasebnosti pri [company]
  • To so vaši podatki, zato imejte nadzor nad njimi.
  • Posodabljamo naš pravilnik o pošteni uporabi
  • Pravilnik o sprejemljivi uporabi [Company] se spreminja. Tukaj je navedeno vse, kar morate vedeti.
  • Izvajamo spremembe za uskladitev z novimi smernicami GDPR
  • Še eno e-poštno sporočilo o GDPR …

Zadeva e-pošte z anketo

  • Prihranite [X] % popusta pri naslednjem nakupu, tako da delite svoje povratne informacije
  • Več kot peni za vaše misli
  • Pomagajte nam izboljšati [product/service], tako da odgovorite na eno preprosto vprašanje
  • Minuta vašega časa je vse, kar potrebujemo, da izvemo vaše mnenje
  • Povejte nam, kaj res mislite o [product/service]
  • Veseli bomo vaše pomoči! Prosim, odgovorite na nekaj kratkih vprašanj
  • Vaše povratne informacije so bile resnično cenjene, in tukaj je razlog
  • Rezultati so v…

Zadeva e-pošte za odgovor

  • Pridružite se [company] na prihajajoči [conference/webinar]!
  • Ne zamudite, RSVP naš [subject] dogodek zdaj
  • Se vidimo na [event name] naslednji [week/month]?
  • Vsi govorijo o nagradah [name] …
  • Označite svoj koledar za team building dogodek [company].
  • Vabljeni na zabaven [morning/afternoon/day] dela prosti čas!

Zadeva e-pošte o pridobitvi

  • Hvala, da ste se prijavili na [content]
  • Čestitke! Kmalu se bomo oglasili
  • Ali še vedno želite, da se vam oglasimo? Poglejte si, kaj vse nudimo …
  • Kratek nasvet za naše aktivne naročnike
  • Videli smo vašo objavo na [social media platform] in želimo pomagati
  • Zdaj, ko smo odgovorili na vaše vprašanje na [social media platform] , bi se želeli prijaviti?

Vrstice zadeve e-pošte Winback

  • Minilo je nekaj časa! Ponovno nakupujte pri nas za [X] % popusta na vse
  • Kje si? Pogrešamo te! Vrnite se v [company] s to veliko ponudbo
  • Tukaj je [X] razlogov, zakaj bi morali še vedno nakupovati pri nas
  • Vsi v [company] te pogrešajo! Tukaj so glavni [X] razlogi, da ostanete na naši mailing listi
  • Sporočite nam, če še vedno želite slišati od nas …
  • Ločiti se je težko, a še vedno ni prepozno, da se stvari popravijo!

Ideje za informativne predloge e-pošte

E-poštne predloge za obvestila podjetja

E-poštna predloga obvestila podjetja 1 – obvestilo o promociji


E-poštna predloga obvestila podjetja 1 – interno zaposlovanje


E-poštna predloga obvestila podjetja 3 – predstavitev novega zaposlenega


E-poštna predloga obvestila podjetja 4 – vabilo na odprto srečanje


Predloge za povzetek po e-pošti

Predloge za povzetek po e-pošti 1 – poslovna uspešnost


Predloge za povzetek po e-pošti 2 – posodobitev podjetja


Predloge za povzetek po e-pošti 3 – povzetek dejavnosti


Predloge za povzetek po e-pošti 4 – primerjava z drugimi


Informativne e-poštne predloge

Informativne e-poštne predloge 1 – izjava, ki daje zagotovilo


Informativne e-poštne predloge 2 – zagotavljanje posodobitev v času krize


Informativne e-poštne predloge 3 – kratka izjava podjetja





Predloge e-pošte z anketo

Predloge e-pošte z anketo 1 – ponudba spodbude


Predloge e-pošte z anketo 2 – eno samo vprašanje, vgrajeno v kopijo

Predloge e-pošte z anketo 3 – pregled izdelka/storitve

Predloge e-pošte z anketo 4 – rezultati vprašalnika

Predloge e-pošte za odgovor

Predloga e-pošte za odgovor 1 – vabilo na konferenco/webinar


Predloga e-pošte za odgovor 2 – vabilo na podelitev nagrad


Predloga e-pošte za odgovor 3 – povabilo na team building dogodek


Predloge e-pošte o pridobitvi

Predloga e-pošte o pridobitvi 1 – potrditev naročnine


Predloga e-pošte o pridobitvi 2 – konsolidacija baze podatkov in uporabni nasveti


Predloge e-pošte Winback

Predloge e-pošte Winback 1 – ponujanje popusta


Predloga elektronske pošte Winback 2 – obveščanje o razlogih za to, da stranka ostane

Predloga elektronske pošte Winback 3 -odstranitev s seznama naročnin

Informativne predloge e-pošte – pogosto zastavljena vprašanja

Kako napišete informativno e-pošto?

Če želite napisati informativno e-poštno sporočilo, morate najprej pripraviti odlično zadevo. Nato napišite telo e-pošte in se prepričajte, da vključite poziv k dejanju.

Kako napisati informativno e-pošto za intervju?

V vrstici z zadevo e-pošte začnite z namenom neformalnega povezovanja. Poleg tega navedite datum in svoje ime. V prvem odstavku se predstavite, svoj položaj in podjetje, v katerem delate. Drug odstavek naj bo kratek in v njem navedite, da želite izvedeti več o njihovem poslu. V tretjem odstavku prosite za 15-minutni sestanek, po možnosti osebno. Na koncu dodajte nekaj zaključnih vrstic.

Katere so tri vrste e-poštnih sporočil?

Izbirate lahko med tremi vrstami e-poštnih sporočil, ki jih želite uporabiti za vaše stranke: glasilo, promocijska in anketna e-poštna sporočila.

Kako dolga naj bo informativna e-pošta?

Informativna e-poštna sporočila naj bodo kratke izjave, ki poudarjajo trenutno situacijo in kako bo podjetje to obravnavalo. Zato morajo biti ta e-poštna sporočila razmeroma kratka in v 3 do 5 odstavkih, ki vsebujejo samo več vrstic besedila, povzemajo pomembne podrobnosti.

Ali bi morala informativna e-poštna sporočila vsebovati marketinške elemente?

Kratek odgovor na to vprašanje je ne. Obstajata čas in prostor za trženje in ta zagotovo ni eden izmed njih. Če je informativno elektronsko sporočilo o krizi ali težki situaciji, to še posebej velja. Informativna e-poštna sporočila so oblikovana izključno zato, da stranke pomirijo, jim zaželijo dobro in jim sporočijo, kako lahko kakršne koli spremembe v negotovih časih vplivajo nanje.

Kako pogosto je mogoče pošiljati informativna e-poštna sporočila?

To je res odvisno od tega, koliko kriz ali pomembnih dogodkov se dejansko zgodi. Če se določena situacija razvija dolgo časa, se lahko informativno e-poštno sporočilo razvije v redno poslano e-poštno sporočilo s posodobitvami. Te kratke izjave pa bi bilo res treba rezervirati za najpomembnejše, redke priložnosti, sicer bodo preveč normalizirane, da bodo imele želeni učinek.

Free 14-day trial. No credit card required. Sign up today!

Send out informational email campaigns with confidence. Save our templates, customize them, and watch your email engagement rise.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako napisati informativno e-pošto?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če želite napisati informativno e-poštno sporočilo, morate najprej pripraviti odlično zadevo. Nato napišite telo e-pošte in se prepričajte, da vključite poziv k dejanju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako napisati informativno e-pošto za intervju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “V vrstici z zadevo e-pošte začnite z namenom neformalnega povezovanja. Poleg tega navedite datum in svoje ime. V prvem odstavku se predstavite, svoj položaj in podjetje, v katerem delate. Drug odstavek naj bo kratek in v njem navedite, da želite izvedeti več o njihovem poslu. V tretjem odstavku prosite za 15-minutni sestanek, po možnosti osebno. Dodajte nekaj zaključnih vrstic.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dolgo naj bo informativno elektronsko sporočilo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Informativna e-poštna sporočila naj bodo kratke izjave, ki poudarjajo trenutno situacijo in kako se bo podjetje z njo spopadlo. Zato morajo biti ta e-poštna sporočila razmeroma kratka in povzemajo pomembne podrobnosti v 3 do 5 odstavkih, ki so sestavljeni samo iz več vrstic besedila.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj informativna e-poštna sporočila vsebujejo kakršne koli marketinške elemente?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kratek odgovor na to vprašanje je ne. Obstajata čas in prostor za trženje in ta zagotovo ni eden izmed njih. Če je informativno elektronsko sporočilo o krizi ali težki situaciji, to še posebej velja. Informativna e-poštna sporočila so oblikovana izključno zato, da stranke pomirijo, jim zaželijo dobro in jim sporočijo, kako lahko kakršne koli spremembe v negotovih časih vplivajo nanje.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako pogosto se lahko pošiljajo informativna e-poštna sporočila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To je res odvisno od tega, koliko kriz ali pomembnih dogodkov se dejansko zgodi. Če se določena situacija odvija dlje časa, se lahko informativno elektronsko sporočilo razvije v redno poslano e-pošto s posodobitvami. Te kratke izjave pa bi morale biti res rezervirane za najpomembnejše, redke priložnosti, sicer bodo postale preveč normalizirane, da bi dosegle želeni učinek.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “What are the three types of emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can choose between three types of emails to use for your customers: newsletter, promotional, and survey email.” } }] }

Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico