Imate težave z zagotavljanjem dobrih storitev v času koronavirusa?

Nastavite programsko opremo za delo na daljavo in takoj boste opazili rezultate.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Nudenje odlične storitve za stranke in hkrati skrb za varnost zaposlenih v času pandemije je lahko zelo zahtevno. Najpomembnejše je, da ostanete mirni, se organizirate in razmišljate izven okvirjev. Če želite nekaj nasvetov, kako voditi podjetje v teh težkih časih, berite dalje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Storitve za stranke v času korona virusa

man swiping on tablet standing

Kaj je koronavirus?

COVID-19 je novi koronavirus, ki se je, decembra 2019, pojavil na Kitajskem. Virus se širi s človeka na človeka po zraku. Simptomi vključujejo kašelj, povišano telesno temperaturo in oteženo dihanje. V nekaterih primerih je virus tudi smrtno nevaren, najbolj pa so ogroženi starejši ljudje in ljudje s kardiovaskularnimi in respiratornimi boleznimi.

Najboljši način, da se izognete virusu, je izogibanje fizičnim kontaktom, pogosto umivanje rok, pokrivanje ust ob kašljanju in kihanju z robčkom in izogibanje dotikanju oči, nosu in ust.

Kakšen vpliv ima to na podjetja?

Koronavirus je že vplival na svetovno gospodarstvo. Delniški trgi so potonili, potovanja so bila prepovedana in uvedene so bile karantene. Ponekod so, zaradi panike, ljudje popolnoma izpraznili trgovine.

Številne evropske vlade so v preventivne namene odredile začasno zaprtje vseh nenujnih podjetij in organizacij (z izjemo lekarn, živilskih trgovin, pošt, zdravstvenih ustanov).

affect on business

Kako pripraviti vaše podjetje na koronavirus

Razumemo, da se vseh dejavnosti ne da opravljati na daljavo. V primeru, da je vaše podjetje spletna trgovina ali pa se ukvarja s prodajo programske opreme, pa lahko veliko dela zaposleni opravijo od doma. Vaši agenti za storitve za stranke, razvijalci, prodajalci in tržniki lahko svoje računalnike odnesejo domov in delajo na daljavo. V bistvu ni potrebe po nobenih spremembah — dokler imajo vaši zaposleni visoko delovno etiko in ostajajo motivirani.

offer compensations

Ponudite kompenzacijo in kompromise

Če ne morete pošiljati svojih izdelkov ali izvajati storitev (na primer letalska družba, na katero je vplivala prepoved potovanj), ponudite svojim strankam kompromisno nadomestilo. Če ne morete povrniti sredstev, lahko stranki ponudite bon v vrednosti njihovega nakupa, ki ga lahko v prihodnosti vnovčijo.

V primeru, da se boste lotili poravnav na ta način, bodo vaše stranke bolj razumevajoče in bodo v prihodnje zopet kupovale pri vas.

mitigate losses

Ublažite izgube

V teh časih je pomembno, da se ublažite izgube. Osredotočite se na tiste stvari, ki delujejo. Ponudite neplačan dopust, pustite ljudem, da razmišljajo o dobičkonosnih projektih. Odpovejte se dobičku podjetja v dobro ljudi in njihove finančne varnosti. Ponujajte pakete, ki bodo na dolgi rok prinesli manj prihodkov, bodo pa rešili denarne težave že danes. Razmišljajte pametno in umirjeno.

man with beard holding pencil

Naredite tisto, za kar nikoli niste imeli časa

Osredotočite se na stvari, za katere nikoli niste imeli časa. Mogoče je čas za preoblikovanje spletne strani, s katero ste odlašali. Lahko bi se spet posvetili blogu. Bodite ustvarjalni, ker vedno obstaja priložnost za izboljšave.

Vpliv na sektor storitev za stranke

Povračila

Ko imate opravka s povračili sredstev in odpovedmi, je zelo pomembno, da upoštevate človeški faktor in ostanete fleksibilni ter razumevajoči do vaših strank.

Poplava klepetov/klicev

Krmarite med dolgimi čakalnimi vrstami za klice in klepet s pametnim usmerjanjem klicev, IVR-jem ali pred-klepetnimi obrazci. Svojim agentom omogočite čas in prostor, da se organizirajo in uspešno odgovorijo na vsa vprašanja strank.

Smiley face icon

Zmanjšano zadovoljstvo strank

Ostanite motivirani in poskušajte razumeti, da je upad zadovoljstva strank le začasen. Poskušajte najti nov način pristopanja do strank, ki bo spremenil negativno izkušnjo v pozitivno.

get inspired

Poiščite navdih

Za inspiracijo vzemite primer podjetja Martinus. Slovaška prodajalna knjig nadaljuje s spletno podporo strankam. Agenti za storitve za stranke so pripravljeni svetovati kupcem o njihovi izbiri knjig preko video klepeta in tako pričarajo nepozabno izkušnjo, ki je tudi zelo učinkovita.

Prilagodite sredstva

Ker je količina zahtevkov velika in se le povečuje, je pomembno, da po potrebi prerazporedite zaposlene v ekipo za podporo strankam. Tudi, če ti zaposleni niso najbolj tehnično podkovani glede izdelka in vprašanj na to temo, jim lahko dodelite “začetniške” zahtevke, kot so “Kako ponastavim geslo?” ali “Kako nadgradim svojo naročnino?”.

Tako se bodo lahko bolj podkovani agenti posvetili kompleksnejšim in pomembnejšim vprašanjem. To je koristno za vse, saj svojih strank ne boste pustili čakati, poleg tega pa lahko izkoristite razpoložljivo delovno silo brez odpuščanja ali novih zaposlitev.

adjust resources
adjust shifts

Prilagodite izmene agentov

Ko je količina zahtevkov izjemno visoka, je pomembno, da prilagodite delovne izmene agentov in omogočite 24/7 podporo. Če delovnih izmen ne morete spreminjati, razmislite o načinih nudenja podpore, ko niste razpoložljivi. Razmislite o bazah znanja, forumu, člankih z navodili za uporabo, Youtube vsebini — o vsem, kar lahko stranka izkoristi za samopomoč.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnice in avtomatizacijo, ki nam omogoča zagotavljanje izjemne podpore strankam.

black Slido logo

Povečajte število agentov

Če imate možnost začasne zaposlitve dodatnih agentov na daljavo za pomoč strankam, potem to tudi storite. Kar nekaj ljudi je ostalo brez dela in so v težki finančni situaciji, zato bi to predstavljalo lepo priložnost za marsikoga.

increase availability
canned messages

Prednastavljena sporočila

Pošiljanje prednastavljenih sporočil in avtomatizacija določenih odgovorov sta odlična načina za hitro reševanje zahtevkov. Na primer, prednastavljena sporočila so lahko samodejno poslana vsem, ki zahtevajo povračilo sredstev. Sporočilo mora vsebovati navodilo, ki pelje stranko skozi postopek in odgovore na vsa pogosto zastavljena vprašanja glede povračila sredstev.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitev brezplačnega prenosa z večine priljubljenih platform za nudenje podpore strankam.

Prednosti vpogleda v tipkanje sporočila v realnem času

Vse, kar vam prihrani čas v obdobju, ko je število zahtevkov visoko, je prednost. Uporabite napredna orodja za podporo strankam, kot je vpogled v tipkanje sporočila v realnem času. Ta vam omogoča, da imate vpogled v strankino sporočilo še preden pritisne tipko za pošiljanje. Tako dobite dodaten čas za brskanje po njihovih preteklih naročilih, zahtevkih in ostalih pomembnih informacijah, ki jih boste morda potrebovali.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Ostanite mirni

Ključnega pomena je, da ostanete pozitivni in motivirani. Razmišljajte o rešitvah izven okvirjev, ki bodo pomagale vašim strankam in agentom. Vedite, da je to začasna situacija in da se bo kmalu vse vrnilo v normalno stanje.

Če potrebujete rešitev za podporo strankam, ki bo izpolnila vse vaše zahteve za delo na daljavo, preizkusite programsko opremo LiveAgent. Ponujamo vgrajen klicni center, sistem za izdelavo zahtevkov in lasten klepet v živo.

Razlogi, zakaj so podjetja prešla na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Pogosta vprašanja

Kako lahko zagotovite odlične storitve za stranke med koronavirusom?

Za zagotavljanje odličnih storitev za stranke v času koronavirusa lahko uporabite orodje za podporo strankam, kot je LiveAgent. LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki povezuje vse platforme v eno samo. Tako lahko hitro zagotovite odgovore iz enega vmesnika, ne da bi vam bilo treba med njimi preklapljati. Prvi odzivni čas močno vpliva na zadovoljstvo strank. Zato je bistvenega pomena, da imate orodje/programsko opremo za pomoč strankam, ki vam omogoča, da ste čim bolj učinkoviti in uspešni.

Katere funkcije programa LiveAgent vam lahko pomagajo pri zagotavljanju vrhunske pomoči strankam v času koronavirusa?

Če želite zagotoviti vrhunsko pomoč strankam v času izbruha koronavirusa, lahko uporabite LiveAgentov pripomoček za klepet na poti, ki zagotavlja priročen vmesnik za klepet s strankami. Poleg tega funkcije, kot so prednastavljena sporočila, e-poštne predloge ali vnaprej pripravljeni odgovori, vašim agentom omogočajo, da se hitro in profesionalno odzovejo na ponavljajoče se naloge.

Related Articles to Storitve za stranke v času koronavirusa
LiveAgent je rešitev za podporo strankam, ki povezuje več kanalov v enem vmesniku. Migrirajte s Chaport k LiveAgent in izkoristite prednosti.

Se selite s Chaport k LiveAgent?

LiveAgent je programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja. Podpira 43 jezikov ter jezikovno prilagodljive pripomočke. Zagotavlja 24/7 podporo, več kot 175 funkcij in 40 integracij. Pridobite LiveAgent brezplačno ali izberite enega od plačljivih paketov. LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja.

Porabite manj za svoj klicni načrt z VoIP telefonskimi sistemi in integracijami ter na našem seznamu izberite najboljšega zase.

20 najboljših VoIP telefonskih sistemov in integracij

V tem besedilu so predstavljene različne poslovne telefonske rešitve, od katerih vsaka ponuja svoje prednosti in slabosti. Microsoft 365 Business Voice je edinstvena zaradi svojih pisarniških aplikacij, Vonage Business pa ponuja blokiranje sporočil strežnika. Kontaktni center Freshdesk upravlja klice za nevladne organizacije, MiCloud Connect pa omogoča enotno platformo za upravljanje zahtevkov za podporo. Pisarna Ooma je priporočljiva za manjša podjetja, saj vključuje brezvrvične telefone. Vsaka ima svojo ceno in funkcije.

Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo je razširjena rešitev, ki olajša komunikacijo in interakcijo med podjetji in njihovimi strankami.

Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo

LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.

Kliči in prejemaj mednarodne klice po lokalnih tarifah z LiveAgent softphone programsko opremo. Sodelujemo z več kot 99% VoIP ponudniki.

Vodilna softphone programska oprema za B2B & B2C podjetja

LiveAgent je orodje za klepet v živo, ki ga zelo priporočajo različna podjetja. LiveAgent omogoča hitrejšo in natančnejšo podporo strankam, povečuje zadovoljstvo strank ter prodajo. Uporabo LiveAgent-a priporočajo zato, ker je enostaven za uporabo, ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja in podpira neomejeno število agentov ter različnih kanalov za podporo. Prav tako opozarjajo, da je LiveAgent cenovno ugoden in učinkovit.

Če želite svojim strankam zagotoviti izjemne storitve za stranke, je uporaba brezplačne programske opreme virtualnega klicnega centra odličen način za začetek.

Brezplačna programska oprema za klicni center

Pri upravljanju klicnih centrov je pomembno, da se posodabljajo scenariji za agentov klicnih centrov, da bi bili bolj samozavestni in produktivni pri delu. Prednosti uporabe orodij klicnega centra vključujejo izboljšanje produktivnosti, zadovoljstvo strank, nižje stroške, enostavno izvedbo in skalabilnost. Pomembna je tudi ustrezna oprema klicnega centra, sledenje pravilnega jezika, uporaba prave vrste programske opreme ter upravljanje klicnega centra. Stroški, potrebni za vzpostavitev klicnega centra, se lahko razlikujejo glede na vrsto in vključujejo plače, najemnino in programske stroške.

Razmišljate o Gorgias za podporo strankam v družabnih medijih? Oglejte si naš pregled in preverite, kako se je odrezal na našem splošnem testu.

Pregled programske opreme za storitve za stranke v družabnih medijih Gorgias

Gorgias ponuja odlično programsko opremo za storitve za stranke v družabnih medijih. S pregledi lahko ugotovite, kako se odrežejo njihove funkcije, medtem pa vam cenik omogoča primerjavo z drugimi ponudniki. Jana Kostelanska je dala Gorgiasu odlično oceno in poudarila, da je zelo enostaven za uporabo ter deluje brezhibno. Edina pomanjkljivost je, da je Twitter na voljo samo v višjih načrtih.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico