Brezplačen preizkus

Predloge za lansiranje izdelkov

Po mesecih, ki ste jih porabili za razvoj izdelka ali storitve, je očitna stvar, da ga lansirate v svet; in e-poštno trženje je dober kanal za širjenje besede o vašem novem izdelku. Toda če pohitite z lansiranjem, lahko to škoduje tako izdelku kot vašemu podjetju. Prava stvar je, da pravilno načrtujete uvedbo izdelka – izberite prave kanale za pošiljanje sporočila, uporabite najboljše možne e-poštne predloge za predstavitev izdelka, naredite sporočilo privlačno itd. Preden pa se poglobimo v e-poštne predloge za zagon izdelkov in najboljše prakse, začnimo z osnovami.

Kaj je e-pošta o predstavitvi izdelka in zakaj je pomembna?

Obvestilo o predstavitvi izdelka je niz dejavnosti, katerih cilj je promocija in objava novega izdelka ali storitve.

Podjetja pogosto uporabljajo e-pošto za ustvarjanje pričakovanja in navdušenja pred lansiranjem svojega izdelka. To pomaga pritegniti pozornost in na koncu ustvariti večjo prodajo, ko je izdelek na voljo.

predloga za lansiranje izdelka
Pošljite e-poštna sporočila o predstavitvi izdelkov neposredno iz LiveAgenta

Toda kaj pravzaprav je e-poštno sporočilo o predstavitvi izdelka? E-pošta o predstavitvi promocijskih izdelkov je vrsta elektronske pošte, ki jo podjetja uporabljajo za promocijo svojih izdelkov, storitev, ponudb in kampanj. Je pomemben del celotnega procesa objavljanja, saj vam omogoča, da neposredno nagovorite svojo ciljno publiko.

Za razliko od transakcijskih e-poštnih sporočil, ki stranke obveščajo o njihovih podatkih o naročilu ali računu, si promocijska e-poštna sporočila na splošno prizadevajo pretvoriti naročnike v stranke ali povečati ali navzkrižno prodajo. E-poštna sporočila o predstavitvi izdelkov so tudi kategorizirana kot promocijska e-poštna sporočila.

In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.

SaleCycle team

Z dobro napisanimi promocijskimi e-poštnimi sporočili ni potrebno veliko, da potencialne stranke prepričate, da kupujejo pri vas.

V bistvu je pisanje promocijskih e-poštnih sporočil z visoko konverzijo ključnega pomena za razglasitev vašega izdelka in povečanje prodaje. Poglejmo, kako lahko naredite prav to, eno vrsto promocijske e-pošte naenkrat – začenši z e-pošto o predstavitvi izdelka.

5 predlog za zagon izdelka

Obstaja na tisoče primerov e-poštnih sporočil o lansiranju izdelkov. Po enem samem iskanju v Googlu lahko najdete številne predloge in opise uspešnih kampanj. Za vaše udobje smo pripravili seznam 5 e-poštnih predlog za predstavitev izdelkov, ki se nam zdijo najbolj prepričljivi.

Predloga za obvestilo o izdaji programske opreme


Predloga za objavo nove funkcije


Predloga za lansiranje novega fizičnega izdelka


E-poštno sporočilo o predstavitvi izdelka ali storitve – kratka predloga


Predloga elektronske pošte o predstavitvi izdelka za pogovor

Ne pozabite vedno prilagoditi svojih e-poštnih sporočil in napisati kopijo neposredno na točko, ki odgovarja na naslednja vprašanja:

  • Kaj je prihodnji izdelek?
  • Kako deluje? (s preprostimi besedami)
  • Zakaj ga vaše občinstvo potrebuje [zdaj!]?
  • Kako ga lahko dobijo?

7 vabljivih vrstic z zadevo e-pošte

Vsebina v vaši e-pošti je pomembna, vendar je nihče ne bo prebral, če najprej ne uporabite ubijalske teme! Ne pozabite – mora biti vpadljiv. Za vas imamo nekaj primerov.

  • Se spopadate s [a problem]? Pokrili smo vas! [Product]
  • Končno je tukaj! Spoznajte [Product]: zdaj boste prejeli [benefit]
  • Nov [product or service] od [company]: rešitev za vaš [problem]
  • Pozdravite [Product]! Zdaj je [benefit] na dosegu roke
  • Ste utrujeni od [problem]? Brez skrbi! [Product] je tukaj, da vam pomaga!
  • Na voljo zdaj: [product], rešitev za [problem]
  • [Product] je zdaj v živo. Preberite to e-poštno sporočilo, če želite izvedeti, kako ga lahko dobite.
  • Težave z [Problem]? Ste poskusili [Product]? Absolutna novica na trgu

E-poštna sporočila o predstavitvi izdelkov – nasveti in najboljše prakse, ki jih je treba upoštevati

Načrtujte, načrtujte, načrtujte!

Kako pogosto nameravate pošiljati e-pošto svojim naročnikom in kaj bodo e-poštna sporočila vsebovala? Prvi korak za ustvarjanje uspešnih e-poštnih kampanj je razviti strategijo, raziskati svoje občinstvo  in razporediti e-pošto v svojem uredniškem koledarju.

Poudarite, kaj vam manjka

Vaš izdelek obstaja za pomoč ljudem s posebnimi težavami. Karkoli že je, zdaj je pravi čas, da vaše občinstvo razmisli o tej težavi in o tem, kako jo lahko vaš izdelek odpravi. Zato je pomembno, da v vsakem elektronskem sporočilu poudarite vrednost svojega izdelka.

Določite jasen in dosleden poziv k dejanju (CTA)

Pomislite, kaj želite, da vaši naročniki izvedejo, ko preberejo vašo e-pošto. Ali so naročeni na ločen seznam za ekskluzivne posodobitve/objave izdelkov? Ali naj širijo besedo na družbenih omrežjih? Ali imajo možnost predkupa izdelka? Za vaš CTA lahko razmislite o številnih vprašanjih, vendar se držite enega, da se izognete zmedi.

Uskladite e-poštno trženje s preostalim delom vašega promocijskega načrta

Če nameravate promovirati svoj nov izdelek ali storitev na več kanalih, poskrbite, da bo vaše sporočilo dosledno. To pomeni, da mora imeti kopija enak slog pisanja, slike morajo biti povezane, CTA-ji pa morajo uporabnike pozivati k enemu določenemu dejanju.

Kdaj morate poslati e-poštno sporočilo o predstavitvi izdelka?

Kot smo že omenili, je prinašanje novega izdelka na svet razburljiv čas. Potem ko ste porabili ure, tedne in morda celo mesece za sestavljanje te novosti, ki bo všeč vašemu občinstvu, si zaslužite, da jo s ponosom predstavite.

Nikoli ni prezgodaj razmišljati o tem, kako boste promovirali svoj izdelek in kdaj boste to storili. Ne želimo se spuščati preveč v podrobnosti, zato se osredotočimo le na osnove.

E-poštno sporočilo o predstavitvi izdelka mora biti poslano v trenutku, ko je vaš izdelek ali storitev pripravljena za uporabo ali na voljo za nakup na spletu ali v trgovinah. Svetujemo vam, da pred lansiranjem pošljete e-poštno obvestilo s kratkim vpogledom in obvestite občinstvo, da bo vaš izdelek kmalu na voljo. Vendar ne pozabite, da morate e-poštno sporočilo o predstavitvi izdelka poslati šele, ko je vaša ponudba na voljo za nakup.

Pogosto zastavljena vprašanja – predloge e-pošte za zagon izdelka

Kako velika mora biti moja e-poštna baza podatkov?

Čakalna vrsta

To je za vsako podjetje drugačno. Če prodajate množične izdelke B2C, ki so na voljo številnim vrstam strank (na primer mobilni telefon, šal ali ekonomičen avto), bo vaša baza podatkov ogromna, sestavljena iz več sto tisoč stikov. Če pa ponujate zelo natančno programsko opremo za upravljanje pošiljanja B2B, bo vaša baza podatkov manjša. Najpomembnejši del je segmentirati bazo podatkov glede na različne osebnosti kupcev.

Kakšna je popolna dolžina e-pošte o predstavitvi izdelka?

Predloge za lansiranje izdelkov

Praviloma morajo biti promocijska e-poštna sporočila kratka in sladka. Vaše e-poštno sporočilo mora posredovati sporočilo z najmanjšo možno količino besedila. Ne pišete podrobnega priročnika za izdelek ali navajate vse razpoložljive funkcije. Cilj je predstaviti prednosti vašega na novo predstavljenega izdelka ali storitve in prepričati bralca, da klikne gumb CTA, ki je v e-poštnem sporočilu o predstavitvi izdelka.

Ali naj napišem e-pošto z navadnim besedilom ali pošljem e-pošto v HTML-ju?

Predloge za lansiranje izdelkov

Razlika med e-pošto z navadnim besedilom in e-pošto HTML je oblikovanje. E-poštno sporočilo z navadnim besedilom vsebuje samo besedilo brez možnosti oblikovanja. Prav tako vam omogoča, da v e-poštno kopijo vdelate preproste vizualne slike ali gife. Po drugi strani lahko e-poštno sporočilo HTML vsebuje slike, barve in druge možnosti oblikovanja besedila. Izbira, katera e-pošta je boljša za vaše podjetje, je odvisna od vaše strategije e-poštnega trženja, blagovne znamke, slogovnega vodnika in drugih dejavnikov. Zdi se, da je smiselno uporabljati e-pošto, ki temelji na kodi HTML, zlasti v primeru B2C izdelkov, saj vam tovrstna e-pošta ponuja več možnosti za vizualno predstavitev vašega izdelka. Vendar pa 62 % tržnikov pravi, da svojim naročnikom pošiljajo e-poštna sporočila s hibridnim HTML in navadnim besedilom.

Ready to put our product launch email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br /> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako velika bi morala biti moja e-poštna baza podatkov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To je za vsako podjetje drugačno. Če prodajate množične izdelke B2C, ki so na voljo številnim vrstam strank, bo vaša baza podatkov ogromna, sestavljena iz sto tisoč kontaktov. Če pa ponujate zelo natančno programsko opremo za upravljanje pošiljanja B2B, bo vaša baza podatkov manjša. Najpomembnejši del je segmentirati bazo podatkov glede na različne osebnosti kupcev.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšna je popolna dolžina e-pošte o predstavitvi izdelka?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Praviloma morajo biti promocijska e-poštna sporočila kratka. Cilj je predstaviti prednosti vašega izdelka/storitve in prepričati bralca, da klikne gumb CTA, ki se nahaja v elektronskem sporočilu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali bi morali napisati e-pošto z navadnim besedilom ali poslati e-pošto v HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Izbira, katera e-pošta je boljša za vaše podjetje, je odvisna od vaše strategije e-poštnega trženja. Vendar pa bi morali razmisliti o e-poštnih sporočilih, ki temeljijo na kodi HTML, zlasti v primeru izdelkov B2C, saj vam e-pošta ponuja več možnosti za predstavitev vašega izdelka.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo