Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avoxi

Kaj je Avoxi?

Avoxi je ponudnik komunikacij v oblaku in VoIP. Ponujajo storitve za klicne centre, hotele, organizatorje potovanj ali svetovna podjetja. Njihova vizija je pomagati podjetjem po vsem svetu.

Avoxi ponuja brezplačne številke iz številnih držav, pa tudi lokalne številke. Imajo izkušnje v številnih panogah, vključno z gostinstvom, skladnostjo, igralništvom, IT podporo, financami, zavarovalništvom ali zunanjimi izvajalci.

Avoxi in LiveAgent sta VoIP partnerja. Avoxi lahko uporabite kot svojega VoIP ponudnika za LiveAgent program za pomoč strankam.

Kako uporabljam Avoxi?

Avoxi vam lahko ponudi VoIP storitev za klicanje prek interneta. LiveAgent lahko obvlada vse naloge klicnega centra in vam pomaga upravljati odnose s strankami.

Nabor orodij LiveAgent vam lahko pomaga skrbeti za komunikacijo in usmerjanje klicev, vam omogoča upravljanje vašega klicnega centra v oblaku, izboljšanje kakovosti komunikacije s strankami in povečanje angažiranosti strank.

Vse to je mogoče z naprednimi funkcijami, kot so IVR drevesa, klicni gumbi na vaši spletni strani, usmerjanje klivec, video klici, in neomejeno snemanje klicev.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Koliko stane integracija z Avoxi?

Avoxi je neodvisno podjetje, ki svoje storitve zaračunava. Vendar pa je LiveAgent integracija z Avoxi brezplačna in dosegljiva kadarkoli bred dodatnega plačila.

Kakšne so prednosti uporabe Avoxi?

  • Brezplačna integracija z LiveAgent
  • Klic iz različnih naprav
  • Izboljšani procesi storitev za stranke
  • Zanesljiva telefonska storitev v oblaku

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!

FREE TRIAL

Kako integrirati Avoxi z LiveAgent?

LiveAgent ima vgrajeno funkcijo Avoxi, zato ni potrebe po vtičnikih ali tujih rešitvah. Funkcija je vključena v vaš paket LiveAgent in vse, kar morate storiti, je, da svojo telefonsko številko Avoxi povežete z računom LiveAgent. Oglejte si spodnja navodila, če želite izvedeti, kako to storiti.

  • Če nimate svojega Avoxi računa, ga ustvarite tukaj. Predstavnik Avoxi vas bo kontaktiral, da se pogovorite o tem, kakšno rešitev potrebujete. Ko boste imeli dostop do svojega računa, boste za naslednje korake potrebovali uporabniško ime, geslo in telefonsko številko po meri.
Avoxi domača stran z brezplačnim preizkusom
Ustvarite Avoxi račun
  • Pojdite na svoj račun LiveAgent in nato pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb, da ustvarite novo številko. Izberite ponudnika Avoxi.
Avoxi na seznamu VoIP ponudnikov v LiveAgent konfiguraciji
Avoxi na seznamu VoIP ponudnikov
  • Zdaj na hitro konfigurirajte. V ustrezna polja vnesite svoje uporabniško ime, geslo in svojo telefonsko številko Avoxi. Izberete lahko tudi oddelek, na katerega bodo preusmerjeni klici, predpono številke, ime po meri za telefonsko številko Avoxi in možnost snemanja klicev. Ko končate, kliknite Dodaj.
Avoxi konfiguracija v LiveAgent konfiguraciji
Avoxi konfiguracija

Vaša telefonska številka Avoxi je povezana z LiveAgent in je pripravljena za uporabo.

Bi radi vključili več aplikacij, ki jih uporabljate vsak dan? Oglejte si naše strani za integracijo page in izvedeli boste več o združenih delovnih procesih. Ogledate si lahko tudi vse funkcije in orodja, ki jih LiveAgent ponuja ali si oglejte video o produktih spodaj.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Kaj je Avoxi?

Avoxi je ponudnik storitev komunikacije v oblaku in storitev VoIP z naprednimi funkcijami klicnega centra in prilagodljivimi cenovnimi paketi, primernimi za podjetja vseh velikosti. 

Koliko stane integracija Avoxi z LiveAgent?

Integracija Avoxi v LiveAgent je že vključena v naročnino in za njegovo uporabo ni dodatnih stroškov. Telefonske številke Avoxi lahko dodate v LiveAgent in brez dodatnih plačil nastavite klicni center za podporo strankam. 

Kako integriram Avoxi z LiveAgent?

Avoxi ni potrebno integrirati z LiveAgent, saj je že vgrajen. Dodati morate svojo številko Avoxi in podatke o računu.

  • Pojdite na Konfiguracija > Klic > Številke v LiveAgent
  • Ustvarite novo številko in za ponudnika VoIP izberite Avoxi
  • Vnesite svoje uporabniško ime, geslo, številko in druge podrobnosti
  • Kliknite Dodaj in končali ste

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico