Partner
Kaj je Trello?
Trello je odlično orodje za upravljanje projektov in nalog. Vključuje Kanban table, ki jih je mogoče enostavno deliti in prilagoditi.
Kako ga uporabljate?
Trello lahko ustvari nove kartice za vsako stranko, ki jo dodate v LiveAgent, ali doda nove kartice za nove dejavnosti, nove komentarje in samodejno premakne vsako kartico na ustrezen seznam opravil. Integracija lahko deluje tudi obratno. Vsakič, ko v Trello dodate kartico, boste v LiveAgent prejeli zahtevek.
Prednosti
- Napredno upravljanje z nalogami
- Ni preklapljanja med aplikacijami
- Boljši tok dela
- Spremlja vse pomembne dogodke v Trellu
Kako integrirate LiveAgent in Trello preko Zapier
Zapier omogoča enostavno povezavo dveh aplikacij v nekaj minutah. Pomaga vam prilagoditi sprožilce in akcije brez kakršnega koli kodiranja.
Prepričajte se, da imate račun Zapier. Če ga nimate, ga lahko ustvarite na tej povezavi ali direktno na integracijski strani LiveAgent in Trello. Ko ste tam, boste videli izbiro sprožilcev in akcij.

Izberite sprožilec in akcijo. Obstaja več možnosti, tako da lahko izberete tisto, ki ustreza vaši skupini za podporo strankam. Izbira je vaša. Za ta primer smo izbrali sprožilec Trello “Nova kartica” in akcijo LiveAgent “Ustvari pogovor.” Ko se dejanje izvede, bo v sistem za izdajanje zahtevkov poslano e-mail sporočilo vsakič, ko bo v Trellu ustvarjena nova kartica.

Kliknite modri gumb Poveži LiveAgent + Trello in odprli boste razdelek Konfiguracija sprožilca in akcije. V našem primeru je Trello na prvem mestu, ker gre za sprožilec. Podrobnosti sprožilca prilagodite svojim potrebam. Nato kliknite modri gumb za nadaljevanje. Če niste dodali svojega e-mail naslova Trello, ga lahko dodate v tem razdelku ali pa ga izberete na seznamu svojih računov iz prejšnjih integracijskih nastavitev.

Zapier bo zahteval, da preizkusite svoj sprožilec. Prepričajte se, da ste pravilno izpolnili vse možnosti, in nato preizkusite sprožilec.

Naslednji korak je konfiguriranje akcije LiveAgent. Odločite se, kaj želite, da LiveAgent počne, ko je sprožilec aktiviran. Ta del zahteva izpolnitev podrobnejših informacij, vendar niso vse potrebne. V tem razdelku boste morali dodati ali izbrati svoj e-mail naslov LiveAgent.

Ko končate, bo potreben še en test, da zagotovite, da celotna integracija deluje v skladu z načrtom. Pojdite naprej in preizkusite. Če je kaj narobe, vam bo Zapier samodejno ponudil navodila za odpravljanje težav, ki vam bodo pri tem pomagala.

Zdaj si oglejte zahtevke v LiveAgent. Obvestilo se bo prikazalo v skladu z nastavitvijo Zapier.

To je to, končali ste. Po potrebi lahko ustvarite tudi več integracij Zapier po meri za LiveAgent.
Frequently asked questions
S čim se Trello integrira?
Trello se integrira z različnimi vrstami orodij / aplikacij / programske opreme. Na primer Slack, Twitter, MailChimp, LiveAgent, Salesforce in še več!
Kaj je Trello?
Trello je orodje za upravljanje projektov, ki podjetjem ponuja vizualne table, kjer lahko organizirajo svoje projekte.
Kako lahko integrirate Trello z LiveAgent?
1. Prijavite se v račun Zapier ali ustvarite račun
2. Pojdite na Zapier - LiveAgent + Trello
3. Izberite Sproženje/Akcija
4. Vključite
5. Izpolnite potrebne podatke
6. Test
7. Uporaba
Kontakti Trello podporne službe
Trello je platforma za sodelovanje ekip na svetovni ravni. Podporna služba podjetja Trello ponuja kanale za pobiranje elektronske pošte, družbena omrežja, forum in samopostrežno podporo. Za stik s podporno službo lahko uporabite obrazec na njihovi spletni strani. Trello ne ponuja klepeta v živo.
Ste pripravljeni na nov sistem za izdelavo zahtevkov?
Podjetja iz različnih panog pohvalijo LiveAgent kot eno izmed najboljših rešitev za podporo strankam. Uporaba tega orodja je pomagala izboljšati komunikacijo, optimizirati odzivne čase, povečati zadovoljstvo strank ter tudi prodajo in stopnje konverzije. Poleg tega ima LiveAgent pregleden portal za podporo strankam ter je cenovno ugoden in enostaven za uporabo.
Iščete alternativo za Kustomer?
LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pospešilo komunikacijo s strankami in jim omogočilo klepet s strankami. Uporaba LiveAgenta je izboljšala zadovoljstvo strank in prodajo ter povečala odzivni čas za 60%. Stopnja konverzije plačanih strank se je po uporabi LiveAgenta povečala za 325%. Vse to je privedlo do izboljšanja produktivnosti in profesionalnega pristopa do strank. LiveAgent je priporočljiv za izboljšanje in učinkovitost storitve za stranke.