Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jira

Kaj je Jira?

Jira je programska oprema za sledenje hroščem, težavam in projektom. Danes se je razvilo v eno najmočnejših orodij za upravljanje dela, ki je na voljo na trgu, uporabljajo pa ga ekipe po vsem svetu, ki se osredotočajo na upravljanje izdelkov, vodenje projektov, agilnost, razvoj programske opreme, sledenje napakam in upravljanje nalog.

Kako jo lahko uporabite?

Jira ima več namenov in ponuja različne rešitve za vaš potek dela. Jira Software Cloud vam lahko pomaga pri prodaji, spremljanju vprašanj, spremljanju ali upravljanju posodobitev, zapiskov, pregledov uporabnikov itd. Od vas je odvisno, kako boste uporabljali to programsko opremo za sledenje.

Sledenje in upravljanje težav

Jira vam omogoča, da ustvarite naloge, jih dodelite posameznikom in skupinam, določite prednostne naloge in spremljate njihov napredek. Omogoča tudi prestavljanje opravil med fazami razvoja za največjo preglednost poteka dela.

Poročanje

Z Jiro lahko ustvarite celovita poročila, da boste bolje razumeli napredek določenih projektov. Jira lahko na primer spremlja, koliko porabite za vsak projekt, da bi svoj delovni tok prilagodili svojemu proračunu.

Scrum in Kanban

Jira ponuja pripravljene scrum in kanban plošče. Te plošče služijo kot vozlišča za upravljanje nalog, v katerih so različne naloge v okviru projekta. Z uporabo teh plošč lahko zagotovite večjo preglednost pri poteku dela različnih skupin.

Prednosti

Ko povežete Jiro z računom LiveAgent, boste lahko:

  • Videli zahtevke, povezane z opravili Jira, v LiveAgentu
  • Združite opravila z zahtevki določenih strank
  • Poiščite zahtevke za Jira neposredno v LiveAgent

Kako integrirati Jiro z LiveAgent

LiveAgent vključuje domači vtičnik za integracijo za Jiro, tako da lahko preprosto povežete dve aplikaciji iz konfiguracije vaše službe za pomoč. Ne potrebujete veščin kodiranja, samo sledite temu priročniku, če želite izvedeti, kako integrirati Jiro z LiveAgent.

Prvi korak je, da odprete konfiguracijo LiveAgent. Pojdite na razdelek vtičnikov in poiščite Jiro. Če želite aktivirati vtičnik, kliknite stikalo za aktiviranje. LiveAgent se bo moral po tem koraku znova naložiti.

Kje najti vtičnik Jira v nastavitvah LiveAgent
Oddelek vtičnikov LiveAgent

Poiščite aktivni vtičnik Jira in kliknite konfiguracijsko kolesce, da nastavite integracijo.

Aktiviran vtičnik Jira v LiveAgentu z možnostjo konfiguracije
Konfigurirajte vtičnik Jira

Zdaj morate vnesti svoje podatke. Prvo polje mora vsebovati vaš URL Jira. Nato v drugo polje vnesite svoj e-poštni naslov. Uporabite e-pošto, ki ste jo uporabili pri nastavitvi računa Jira. Zadnje polje zahteva žeton API.

Okno za konfiguracijo vtičnika Jira v nastavitvah LiveAgent
Konfiguracija vtičnika Jira

Povezavo najdete pod poljem. Kliknite nanj in ustvarite svoj žeton API, nato ga kopirajte in prilepite v polje žetona API v LiveAgentu.

Kje ustvariti žetone API v Jiri
Ustvarite žeton API

Ko končate, ne pozabite klikniti Shrani.

Uspešno konfiguriran vtičnik Jira v LiveAgent
Uspeh

Zdaj je vaša integracija z Jiro nastavljena. Če želite videti, kako deluje, odprite e-poštne zahtevke ali katero koli drugo akcijo po vaši izbiri in si oglejte desno ploščo. Tu lahko vidite ikone svojih integracij (če jih imate že aktivnih). V odprtem zahtevku poiščite logotip Jira.

Jira logotip v pogledu zahtevkov
Jira logo na skrajni desni

Ko kliknete nanj, lahko preprosto pogledate težavo neposredno v pogledu zahtevkov. Ko kliknete gumb Ustvari, se odpre novo okno Jira, kjer lahko nastavite posebnosti zahtevka.

Novo okno Jira z ustvarjanjem in opisom nove številke
Nova številka v Jiri

Kako integrirati Jira Software Cloud z LiveAgent prek Zapier

Integracija prek Zapier traja le nekaj minut. Precej preprosto je. Zapier povezuje dve funkciji dveh različnih aplikacij. V tem primeru bodo aplikacije Jira Software Cloud in programska oprema za podporo strankam LiveAgent. Za njihovo skupno delo ni potrebnih izkušenj s kodiranjem, samo sledite temu preprostemu vodniku ali poskusite to narediti sami na Zapier.

Najprej boste potrebovali račun Zapier. Če ga nimate , ga lahko ustvarite tukaj. Ko se prijavite, pojdite na LiveAgent + Jira programska oprema v oblaku stran za integracijo.

LiveAgent in Jira integracijska stran v Zapier
LiveAgent + Jira integracija na Zapier

Pomaknite se navzdol po strani, dokler ne vidite razdelka Connect LiveAgent+Jira Software Cloud v minutah. Tu lahko izberete sprožilec in dejanje. Sprožilec v eni aplikaciji aktivira dejanje v drugi in ustvari integracijo. Izberite tiste, ki ustrezajo vašim potrebam.

Na primer, prikazali vam bomo integracijo s sprožilcem Jira Nova težava Issue in dejanjem LiveAgent Ustvari pogovor. Ko jih izberete, nadaljujte s klikom na modri gumb.

Povežite LiveAgent in Jiro na Zapier, potem ko izberete sprožilec in dejanje, kot je na sliki
Povezava Jira z LiveAgent

V tem razdelku morate nastaviti sprožilec Jira Software Cloud. Prijavite se v svoj račun Atlassian/Jira in nadaljujte z nastavitvijo. Zapier boste morali dati dovoljenja za obdelavo vaših podatkov.

Nastavitev sprožilca Jira v Zapier
Nastavitev sprožilca Jira

Ko končate, kliknite Shrani in nadaljuj.

Dokončanje nastavitve sprožilca Jira
Končanje nastavitve sprožilca Jira

Zadnji korak pri nastavitvi sprožilca je preizkus sprožilca. Ta korak lahko preskočite, vendar toplo priporočamo, da opravite test. Traja le nekaj sekund. V primeru, da naletite na težave, vam bo Zapier ponudil priročen vodnik za odpravljanje težav.

Jira test sprožilca
Test sprožilca

Zdaj morate nastaviti dejanje LiveAgent. Postopek je enak kot prej, le da morate v našem primeru izpolniti še nekaj polj, da določite pogovor, ki bo ustvarjen. Izpolnite e-poštni naslov pošiljatelja, e-poštni naslov prejemnika, zadevo in sporočilo. Če želite dodatno določiti dejanje, lahko izpolnite tudi polja, ki niso obvezna.

Nastavitev dejanj LiveAgent na Zapier
Nastavitev dejanja LiveAgent

Ko končate, naredite še zadnji preskus integracije.

Jira in LiveAgent integracijski test na Zapier
Integracijski test

Po uspešnem preizkusu pojdite na LiveAgent in si oglejte razdelek za zahtevke. Vsakič, ko se v Jira Software Cloud ustvari nova številka, boste dobili zahtevek z informacijami.

Primer uspešne integracije v pogledu zahtevkov LiveAgent
Primer zahtevka

To je to! Uspešno ste integrirali Jira Software Cloud s sistemom zahtevkov LiveAgent.

Pogosta vprašanja

Kaj je Jira?

Jira je programska oprema za upravljanje projektov, ki vam omogoča upravljanje nalog, projektov in izdelkov. Poleg tega opozarja na možne napake, ki jih je treba odpraviti. 

Kakšne so prednosti uporabe Jira?

- prilagodljivo

- uporabni vtičniki 

- uporabniku prijazno

- poveča učinkovitost poteka dela 

 

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico