Kaj so poročila?
Poročila, imenovana tudi analitika, vam dajejo splošen vpogled v to, kaj in v kakšnem obsegu se dogaja v vašem računu. LiveAgent ponuja obsežno poročanje, vključno s pregledom analitike, poročilom o uspešnosti, poročilom agenta, poročilom oddelka, poročilom o oznakah, poročilom o času ali revizijskim dnevnikom, vse za izvoz v datoteke CSV.
Več o Poročilih LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Kako definirate poročila?
Poročila so zbirke podatkov, ki vam dajo celoten vpogled v dogajanje v vašem sistemu sistemske programske opreme za podporo strankam. Omogoča vam, da ocenite, ali je storitev na ustrezni ravni ali je potrebna kakšna izboljšava.
Kako ustvariti poročila v LiveAgentu?
LiveAgent ponuja obsežna poročila, ki jih lahko povprašate v razdelku Poročila. Če morate ustvariti dokument, ga lahko prenesete s pripono CSV.
Kakšne vrste poročil ponuja LiveAgent?
LiveAgent ponuja celovita poročila, vključno s pregledi analiz, poročilom o uspešnosti, poročilom agenta, poročilom oddelka, poročilom o uspešnosti po oznakah, poročilom o uspešnosti do časa, poročilom o uspešnosti po kanalih in dnevnikom revizije, razčlenjenim po različnih časovnih obdobjih (od enega uporabnika do celotnega leto).
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.