Kaj so poročila?
Poročila, imenovana tudi analitika, vam dajejo splošen vpogled v to, kaj in v kakšnem obsegu se dogaja v vašem računu. LiveAgent ponuja obsežno poročanje, vključno s pregledom analitike, poročilom o uspešnosti, poročilom agenta, poročilom oddelka, poročilom o oznakah, poročilom o času ali revizijskim dnevnikom, vse za izvoz v datoteke CSV.
Več o Poročilih LiveAgent.

Frequently asked questions
Kako definirate poročila?
Poročila so zbirke podatkov, ki vam dajo celoten vpogled v dogajanje v vašem sistemu sistemske programske opreme za podporo strankam. Omogoča vam, da ocenite, ali je storitev na ustrezni ravni ali je potrebna kakšna izboljšava.
Kako ustvariti poročila v LiveAgentu?
LiveAgent ponuja obsežna poročila, ki jih lahko povprašate v razdelku Poročila. Če morate ustvariti dokument, ga lahko prenesete s pripono CSV.
Kakšne vrste poročil ponuja LiveAgent?
LiveAgent ponuja celovita poročila, vključno s pregledi analiz, poročilom o uspešnosti, poročilom agenta, poročilom oddelka, poročilom o uspešnosti po oznakah, poročilom o uspešnosti do časa, poročilom o uspešnosti po kanalih in dnevnikom revizije, razčlenjenim po različnih časovnih obdobjih (od enega uporabnika do celotnega leto).
LiveAgent ponuja orodja za pomoč strankam, vključno z vpogledom v podatke stikov, kar omogoča boljšo storitev za stranke. Uporabniki lahko ustvarijo tudi edinstvene kontaktne polje za shranjevanje dodatnih informacij o strankah. LiveAgent ima 175 funkcij in več kot 40 integracij ter ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno različico.
Pripomoček za povratne informacije
Tabla za povratne informacije in predloge je učinkovit način za zbiranje koristnih informacij od strank ter izboljšanje izdelkov in povečanje njihove zvestobe. Ta metoda je bolj prilagodljiva in hitrejša kot e-poštno trženje, obrazci na spletnih straneh ali klicanje strank. Funkcije, vključno s povratnimi informacijami, predlogi in predlogi, omogočajo podjetjem, da merijo zadovoljstvo in vedenje strank ter jim pomagajo ostati na pravi poti. Poleg tega je članek predstavil nekaj predlogov za zbiranje in odzivanje na povratne informacije strank.
Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
Obvestilo o integraciji Twitterja
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, odjemalski portal, upravljanje e-pošte, dohodni klicni center in sistem za upravljanje pritožb. Podjetje nudi podporo preko portala za podporo, selitve podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb ter zahteva za predlog. Poleg tega, so na voljo tudi integracije in alternativne možnosti ter brezplačen preizkus. Institucija, katere lastnik je Quality Unit LLC, ponuja tudi blog, glosar, akademijo, predloge in seminarje. Družba ima tudi nagrade in certifikate ter partnerje za VoIP.