Kaj so poročila?
Poročila, imenovana tudi analitika, vam dajejo splošen vpogled v to, kaj in v kakšnem obsegu se dogaja v vašem računu. LiveAgent ponuja obsežno poročanje, vključno s pregledom analitike, poročilom o uspešnosti, poročilom agenta, poročilom oddelka, poročilom o oznakah, poročilom o času ali revizijskim dnevnikom, vse za izvoz v datoteke CSV.
Več o Poročilih LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kako definirate poročila?
Poročila so zbirke podatkov, ki vam dajo celoten vpogled v dogajanje v vašem sistemu sistemske programske opreme za podporo strankam. Omogoča vam, da ocenite, ali je storitev na ustrezni ravni ali je potrebna kakšna izboljšava.
Kako ustvariti poročila v LiveAgentu?
LiveAgent ponuja obsežna poročila, ki jih lahko povprašate v razdelku Poročila. Če morate ustvariti dokument, ga lahko prenesete s pripono CSV.
Kakšne vrste poročil ponuja LiveAgent?
LiveAgent ponuja celovita poročila, vključno s pregledi analiz, poročilom o uspešnosti, poročilom agenta, poročilom oddelka, poročilom o uspešnosti po oznakah, poročilom o uspešnosti do časa, poročilom o uspešnosti po kanalih in dnevnikom revizije, razčlenjenim po različnih časovnih obdobjih (od enega uporabnika do celotnega leto).
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.