Kaj so združeni pogovori?
Združen pogovor je pogovor, pri katerem je agentu, s katerim se pogovarjate, vidna celotna zgodovina vaše izkušnje s storitvami podjetja. Če imate na primer težave z izdelkom, ki ste ga kupili pri določenem podjetju, in ste nekajkrat poklicali, da bi rešili svojo težavo, bo združen pogovor vseboval podrobnosti o vseh prejšnjih pogovorih, ki ste jih imeli z drugimi agenti.
To je dobro zato, ker ima agent popoln vpogled v vaše prejšnje izkušnje in se na vaš problem lahko ustrezno odzove; prav tako se mu ne bo treba poglobiti v podrobnosti, saj so mu tudi te na voljo.
Frequently asked questions
Kaj so združeni pogovori?
Združen pogovor je pogovor, pri katerem je agentu, s katerim se pogovarjate, vidna celotna zgodovina vaše izkušnje s storitvami podjetja.
Ali so združeni pogovori koristni za agente za podporo strankam?
Združeni pogovori so koristni za zastopnike službe za stranke, saj omogočajo pregled nad tem, s kakšnimi težavami se je stranka že srečevala, ali se je s to določeno težavo na nas že obrnila, pa ji to ni prineslo prave pomoči.
Ali je mogoče uporabiti možnosti združenih pogovorov v programski opremi LiveAgent?
LiveAgent lahko uporablja združene pogovore. Tako ima agent vpogled v strankine predhodne izkušnje in mu ni treba razglabljati o podrobnostih, ki so mu že znane.