Pogosta vprašanja potrošnikov na družbenih omrežjih so povezana z vprašanji o cenah izdelkov ali storitev. Cena je pomemben dejavnik pri nakupu izdelkov in storitev ter vpliva na odločitev kupca. Podjetja naj odgovorijo na vprašanja o cenah neposredno in dodajo povezavo do izdelka ali storitve, ki zanimajo potencialno stranko.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Podjetja, ki so aktivna na družbenih omrežjih, prejemajo različna vprašanja prek neposrednih sporočil. Čeprav bi si morali prizadevati odgovoriti na vsa sporočila, so nekatera sporočila pomembnejša od drugih, ker neposredno vplivajo na prodajo. Če se ta sporočila prezrejo, lahko povzročijo odliv.
Ena od teh vrst sporočil so vprašanja o cenah. zakaj? Kajti za večino kupcev je cena odločilen dejavnik pri nakupu izdelkov.
Ko iščejo izdelke ali storitve, kupci analizirajo številne značilnosti, kot so kakovost izdelka, blagovna znamka, poreklo in cena. Nekateri od teh dejavnikov imajo lahko pri odločanju o nakupu večji vpliv kot drugi.
Nekateri potrošniki bodo na primer bolj zaskrbljeni zaradi kakovosti izdelka kot drugi, drugi pa bodo raje prihranili znatne finančne prihranke. Če vam stranka pošlje sporočilo z vprašanjem o ceni določenega artikla, ste lahko prepričani, da bo ta informacija vplivala na njihovo odločitev o nakupu.
Odvisno od navad vsakega potencialnega kupca bo vrednost izdelka predstavljala dejavnik zanimanja, ki bi lahko nagnil ravnotežje za ali proti nakupu.
Da bi lažje razumeli ta dejavnik, bomo izpostavili glavne elemente vpliva:
Verjetno veste, kako cenovno občutljive so vaše stranke. A kot že rečeno, če se stranka pozanima o ceni določenega izdelka ali storitve, se potrudite, da na njeno vprašanje odgovorite čim prej. Pripravili smo nekaj predlog, ki vam bodo pomagale pri tem.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Priporočamo, da na vprašanje uporabnika odgovorite neposredno. Zanje je bolj priročno in to pričakujejo, preden vam pošljejo sporočilo. Dodati morate tudi povezavo do izdelka ali storitve, ki vas zanima, da skrajšate nakupno pot potencialne stranke.
Če se bo cena izdelka ali storitve, o kateri uporabnik sprašuje, kmalu znižala, mu lahko priporočate, da še malo počaka in jo kupi po znižani ceni. Vedno pa se morate pri nadrejenem posvetovati, ali lahko tovrstne informacije delite s potencialnimi kupci.
Pretvorba cen glede na valuto uporabnika med komunikacijo prek neposrednih sporočil je res redka praksa. Uporabniku lahko pomagate pri iskanju informacij o tem, kako izračunati ekvivalentno ceno v svoji valuti ali kje najti menjalni tečaj, vendar ni priporočljivo deliti fiksne cene, pretvorjene v njihovo valuto, saj se menjalni tečaj nenehno spreminja.
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih