• Predloge
  • Vprašanja o cenah izdelkov/storitev

Vprašanja o cenah izdelkov/storitev

Podjetja, ki so aktivna na družbenih omrežjih, prejemajo različna vprašanja prek neposrednih sporočil. Čeprav bi si morali prizadevati odgovoriti na vsa sporočila, so nekatera sporočila pomembnejša od drugih, ker neposredno vplivajo na prodajo. Če se ta sporočila prezrejo, lahko povzročijo odliv.

Ena od teh vrst sporočil so vprašanja o cenah. zakaj? Kajti za večino kupcev je cena odločilen dejavnik pri nakupu izdelkov.

Ko iščejo izdelke ali storitve, kupci analizirajo številne značilnosti, kot so kakovost izdelka, blagovna znamka, poreklo in cena. Nekateri od teh dejavnikov imajo lahko pri odločanju o nakupu večji vpliv kot drugi.

Nekateri potrošniki bodo na primer bolj zaskrbljeni zaradi kakovosti izdelka kot drugi, drugi pa bodo raje prihranili znatne finančne prihranke. Če vam stranka pošlje sporočilo z vprašanjem o ceni določenega artikla, ste lahko prepričani, da bo ta informacija vplivala na njihovo odločitev o nakupu.

Odgovorite na komentarje na Facebooku, neposredna sporočila, omembe in komentarje na Instagramu ali tvite neposredno iz LiveAgenta.

Kakšen vpliv ima cena na nakupni proces?

Odvisno od navad vsakega potencialnega kupca bo vrednost izdelka predstavljala dejavnik zanimanja, ki bi lahko nagnil ravnotežje za ali proti nakupu.

Da bi lažje razumeli ta dejavnik, bomo izpostavili glavne elemente vpliva:

  1. Nekateri kupci menijo, da sta cena in kakovost izdelka medsebojno povezani.
  2. Za druge je najpomembnejša cena. Vedno se bodo našli stranke, ki bodo iskale priložnosti za varčevanje, da bi povečale svoje proračune.
  3. Obstajajo tudi trgovine, ki ponujajo izdelke po visokih cenah, kar opredeljuje segment kupcev, ki jim služijo, ki predstavljajo tiste, ki si preprosto lahko privoščijo dražje izdelke ali storitve.
  4. Prestiž blagovnih znamk je v veliki meri odvisen od kakovosti njihovih izdelkov. Vendar pa ima cena velik vpliv na nakupni proces, saj mnogi menijo, da so le najdražji izdelki sinonim za odličnost. Po drugi strani pa se za blagovne znamke, ki so neznane ali ponujajo hitro razvijajoče se potrošniško blago, šteje, da imajo manj kakovostne izdelke.

Verjetno veste, kako cenovno občutljive so vaše stranke. A kot že rečeno, če se stranka pozanima o ceni določenega izdelka ali storitve, se potrudite, da na njeno vprašanje odgovorite čim prej. Pripravili smo nekaj predlog, ki vam bodo pomagale pri tem.

Predloge za odgovore na vprašanja o cenah v družbenih medijih

Predloga odgovora na vprašanja o cenah na družbenih omrežjih 1


Hello [name],

Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].

Its current price is [price].

You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.

Happy shopping!

Best,
the [company] social media team

P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]

Predloga odgovora na vprašanja o cenah na družbenih omrežjih 2


Hi [name]!

My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.

First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.

What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.

Just follow this link [link].

If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.

Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team

Predloga odgovora na vprašanja o cenah na družbenih omrežjih 3


Hi [name],

Thank you for your interest in [product/service].

You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].

Follow this link to learn more about it and place your order.

Best,
[rep’s name]

Predloga odgovora na vprašanja o cenah na družbenih omrežjih 4


Hey there!

Thanks for reaching out, [name].

It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].

Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.

If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.

Enjoy shopping!

Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team

Vprašanja na družbenih omrežjih o cenah – Pogosta vprašanja

Ali naj odgovorim na vprašanja o cenah ali preprosto pošljem povezavo do določenega izdelka ali storitve/stran s cenami?

Priporočamo, da na vprašanje uporabnika odgovorite neposredno. Zanje je bolj priročno in to pričakujejo, preden vam pošljejo sporočilo. Dodati morate tudi povezavo do izdelka ali storitve, ki vas zanima, da skrajšate nakupno pot potencialne stranke.

Ali naj obvestim uporabnika o vhodnem popustu?

Če se bo cena izdelka ali storitve, o kateri uporabnik sprašuje, kmalu znižala, mu lahko priporočate, da še malo počaka in jo kupi po znižani ceni. Vedno pa se morate pri nadrejenem posvetovati, ali lahko tovrstne informacije delite s potencialnimi kupci.

Če potencialna stranka uporablja drugo valuto, naj ceno pretvorim v njihovo lokalno valuto?

Pretvorba cen glede na valuto uporabnika med komunikacijo prek neposrednih sporočil je res redka praksa. Uporabniku lahko pomagate pri iskanju informacij o tem, kako izračunati ekvivalentno ceno v svoji valuti ali kje najti menjalni tečaj, vendar ni priporočljivo deliti fiksne cene, pretvorjene v njihovo valuto, saj se menjalni tečaj nenehno spreminja.

Ready to try our social media reply templates?

Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Naj odgovorim na vprašanja o cenah ali pošljem povezavo do strani s cenami?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Priporočamo, da na vprašanje uporabnika odgovorite neposredno. Zanje je bolj priročno in to pričakujejo, preden vam pošljejo sporočilo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj obvestim uporabnika o dohodnem popustu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če se bo cena izdelka/storitve, o kateri uporabnik sprašuje, kmalu znižana, mu lahko priporočate, da še malo počaka in jo kupi po znižani ceni. Vedno pa se morate pri nadrejenem posvetovati, ali lahko tovrstne informacije delite s potencialnimi kupci.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Če potencialna stranka uporablja drugo valuto, naj ceno pretvorim v njihovo lokalno valuto?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pretvorba cen glede na valuto uporabnika med komunikacijo prek neposrednih sporočil je res redka praksa. Uporabniku lahko pomagate pri iskanju informacij o tem, kako izračunati ekvivalentno ceno v njihovi valuti ali kje najti menjalni tečaj, vendar ni priporočljivo deliti fiksne cene, pretvorjene v njihovo valuto, saj se menjalni tečaj nenehno spreminja.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico