Izogibajte se slabši podpori strankam, tako da strankam dovolite, da ocenijo odzive in odgovore Agentov za podporo strankam. Ugotovite negativne trende pri svoji podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.

Vaše stranke lahko priskrbijo povratne informacije o svoji izkušnji s podporo tako, da ocenijo svojo komunikacijo a agentom. Dovolite svojim strankam, da ocenijo odzive na agentov klepet in Email odzive.
Pregled razvrščanja agentov
LiveAgent ponuja poročilo pohvaljenih in kritiziranih agentov s komentarji strank. Poročilo lahko izvozite v datoteko CSV.
Če izveste več o svojih agentih, lahko nagradite svoje najboljše agente in podprete tiste, ki trenutno zaostajajo. Ugotovite negativne trende pri svoji podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Odkrijte, kako izboljšati zadovoljstvo strank z LiveAgentovimi naprednimi rešitvami za podporo strankam. Izvedite, kako meriti in povečati zadovoljstvo prek anket in povratnih informacij. Poskusite brezplačno in dvignite svojo storitev na novo raven!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgent! Naša napredna programska oprema za podporo strankam omogoča hitro reševanje težav in zbiranje povratnih informacij prek enostavnih anket. Povečajte učinkovitost s prilagojeno podporo in hitrimi odzivi. Preizkusite brezplačno in odkrijte, zakaj smo ocenjeni s 4.8/5 in 5/5.
Označevanje klicev je ključna funkcija klicnega centra, ki omogoča kategorizacijo klicev po kontekstu, kar olajša organizacijo in analizo podatkov o strankah. LiveAgent ponuja zmogljivo programsko opremo, ki vključuje označevanje klicev, VoIP sisteme in več. Izboljšajte storitev za stranke z boljšo analizo klicev, prepoznavanjem trendov in razvojem strategij za ponovno pridobivanje potencialnih strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in povečajte zvestobo blagovni znamki z vsakim stikom s stranko.