Izogibajte se slabši podpori strankam, tako da strankam dovolite, da ocenijo odzive in odgovore Agentov za podporo strankam. Ugotovite negativne trende pri svoji podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Vaše stranke lahko priskrbijo povratne informacije o svoji izkušnji s podporo tako, da ocenijo svojo komunikacijo a agentom. Dovolite svojim strankam, da ocenijo odzive na agentov klepet in Email odzive.
Pregled razvrščanja agentov
LiveAgent ponuja poročilo pohvaljenih in kritiziranih agentov s komentarji strank. Poročilo lahko izvozite v datoteko CSV.
Če izveste več o svojih agentih, lahko nagradite svoje najboljše agente in podprete tiste, ki trenutno zaostajajo. Ugotovite negativne trende pri svoji podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.