Med klepetom s funkcijo sledenja obiskovalcev našega spletnega mesta ugotovite, na katerem URL-ju je vaša stranka. LiveAgent vas bo tudi obvestil, če stranka preklopi na drugo stran.
Funkcija sledenja obiskovalcev spletnega mesta je priročna, še posebej, če stranke usmerite na določen URL ali ko jim želite dati najboljše možne informacije. Na primer glede cen ali tehničnih podrobnosti vašega izdelka/storitve.
Preden se začne vsaka seja klepeta v živo, si lahko ogledate podatke o stranki in številne druge podrobnosti, na primer njihov začetni URL. Začetni URL je običajno kraj, kjer je stranka ali agent sprožil klepet v živo.
Primer:
V našem primeru lahko vidite spletno stran; https://support.ladesk.com/300428-IVR
Ko se klepet nadaljuje, lahko stranke zastavijo vedno več vprašanj. V našem primeru je stranka potrebovala pomoč pri IVR-ju, kajti to je bil zadnji korak do popolnoma integriranega klicnega centra. Vidite lahko, kako so se premikali skozi več različnih člankov o bazi znanja.
Poleg tega se je klepetu kasneje po prošnji pridružil še en kolega. Ne pozabite, da lahko interni klepet pričnete kadar koli in imate celo priložnost, da za sodelavca pustite sporočilo brez povezave.
Če poznate trenutni URL vašega obiskovalca klepeta v živo, lahko svojim strankam zagotovite najboljšo in najbolj natančno podporo, tako da vidite, kako se premikajo med podstranmi vaše spletne strani.
Poslovne prednosti:
- Prihrani čas
- Zveste stranke
- Učinkovita podpora strankam
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Odkrijte druge funkcije klepeta v živo:
Distribucija klepeta
Poskrbite, da se vaša služba za podporo strankam učinkovito ukvarja s poizvedbami v klepetu v živo. Funkcija distribucije klepeta vam omogoča, da nastavite določen način za usmerjanje vseh novih klepetov. Izbirate lahko med Naključno dodeljenim usmerjanjem največjega izkoristka.
Spletni obiskovalci
Pridobite pregled trenutnega prometa na spletnem mestu prek LiveAgent. V razdelku Spletni obiskovalci si lahko ogledate aktivne obiskovalce na svojem spletnem mestu. Ta funkcija vašim agentom omogoča tudi povabilo obiskovalcev v živo na klepet.
Zgodovina klepeta
Vedno bodite obveščeni o prejšnjih poizvedbah strank, kadar je to potrebno, z Zgodovino klepeta. Ta funkcija LiveAgent ponuja informacije, ki lahko preprečijo frustracije kupcev. Ogledate si lahko državo obiskovalca, ime stranke in agenta ter celotne pretekle pogovore. Posledično lahko predstavniki vaših strank hitro in učinkovito rešijo zahtevke.
Viri Baze znanja:
Ali želite na svojem spletnem mestu nastaviti gumb za klepet v živo?
Za podrobnejše informacije o tem sledite tem navodilom kako ustvariti spletni gumb.
Prava izbira za vsako poslovanje
The text discusses various aspects of customer support and management, including the use of customer satisfaction surveys, incentives, and live chat for small businesses. It emphasizes the importance of building long-term relationships with customers and offers solutions, such as the LiveAgent software, to improve customer support and satisfaction. The text also encourages implementing learned knowledge for a better user experience and provides a list of free software for support and customer management.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.