Pripravili smo predloge za obvestila o dostavi in potrditvi vračila izdelkov za vašo e-trgovino. E-poštna komunikacija je pomembna za ohranjanje stika s strankami in gradnjo identitete blagovne znamke. Vključitev prilagojenih CTA-jev in kratkih zaključnih stavkov lahko izboljša uporabniško izkušnjo. Sledite nasvetom in predlogam za učinkovit tehnični del sporočila, ki vključuje ID naročila, možnosti dostave in vračila.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
E-pošta je odličen način, da ostanete v stiku s strankami, zgradite identiteto blagovne znamke in povečate prepoznavnost blagovne znamke. Pravilna in dobro izvedena strategija e-poštnega trženja lahko tudi bistveno izboljša vaš rezultat.
Dokazano je, da trženje po e-pošti prinaša več konverzij kot vsi drugi tržni kanali in je odgovorno za 7% vseh transakcij e-trgovine. Še več, po podatkih DMA je mogoče zaslužiti 42 USD od vsakega 1 USD, vloženega v trženje po e -pošti. Ti statistični podatki dokazujejo, da je trženje po e-pošti nujno za vsa podjetja pri e-trgovini.
Pripravili smo seznam primerov e-pošte po nakupu, povezanih z dostavo in vračili, da vam pomaga izboljšati svojo trenutno strategijo. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti, kakšna sporočila lahko pošljete svojim strankam in kako jih obvestiti o različnih fazah obdelave naročil.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
E-poštno obvestilo o dostavi je treba poslati, ko kurir ali dostavno podjetje prevzame fizični izdelek iz vašega skladišča. Očitno bi moral biti ta postopek avtomatiziran.
Vloga obvestil o dostavi je obvestiti kupca o dogajanju z njihovim naročilom. To sporočilo mora prejemnika obvestiti tudi o naslednjih korakih postopka pošiljanja. Obveščanje strank v vseh fazah tega postopka bo prihranilo čas, ki bi ga vaši agenti sicer morali porabiti za odgovarjanje na vprašanja strank o statusu njihovih naročil.
E -poštna sporočila z obvestili o dostavi morajo biti prilagojena, zato morate vnesti ime stranke in jih nasloviti neposredno nanjo. Še več, takšna e -poštna sporočila morajo vsebovati ID naročila, številko pošiljanja, ki jo je dodelilo dostavno podjetje, predviden čas dostave, kontaktne podatke kurirja in možne možnosti vračila. Prav tako bi moral vaši stranki omogočiti, da po možnosti prerazporedi datume dostave. E -poštno obvestilo o dostavi lahko vsebuje tudi povezavo za sledenje z posodobitvami v živo.
E -poštno sporočilo o potrditvi vračila, podobno kot e -poštno sporočilo o dostavi, mora vsebovati:
Takšno sporočilo lahko stranko obvesti tudi o tem, koliko časa bo moralo čakati, da prejme vračilo kupnine.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih