Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge za obvestila o dostavi in potrditvi vračila e-trgovine

Predloge za obvestila o dostavi in potrditvi vračila e-trgovine

E -pošta je odličen način, da ostanete v stiku s strankami, zgradite identiteto blagovne znamke in povečate prepoznavnost blagovne znamke. Ustrezna in dobro izvedena strategija trženja po e-pošti lahko bistveno izboljša tudi vaš rezultat.

Dokazano je, da trženje po e-pošti prinaša več konverzij kot vsi drugi tržni kanali in je odgovorno za 7% vseh transakcij e-trgovine. Še več, po podatkih DMA je mogoče zaslužiti 42 USD od vsakega 1 USD, vloženega v trženje po e -pošti. Ti statistični podatki dokazujejo, da je trženje po e-pošti nujno za vsa podjetja pri e-trgovini.

Pripravili smo seznam e-poštnih primerov po nakupu, povezanih z dostavo in vračilom, ki vam bodo pomagali izboljšati vašo trenutno strategijo. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti, kakšna sporočila lahko pošljete svojim strankam in kako jih obvestiti o različnih stopnjah obdelave naročil.

e -poštni paket

E-poštna sporočila po nakupu lahko vsebujejo te elemente:

  • Vljudna zahteva po povratnih informacijah o izdelku, ki je vir neprecenljivega znanja o pričakovanjih, mnenjih in razočaranjih kupcev.
  • Izdelki, ki so podobni/primerni prilogi tistim, ki jih je kupec že kupil
  • Kratek “Hvala za sporočilo”, ki kaže hvaležnost za njihov nakup.
  • Dodatne informacije o negi izdelka, primerih uporabe ali pogostih vprašanjih o izdelkih.

Vrstica obvestila o dostavi e-trgovine in potrditve vračila

  • Vaš paket bo prispel v 1-3 delovnih dneh
  • Obvestilo o pošiljanju
  • Naročilo od [e-store’s name] boste prejeli [day]
  • Številka naročila: [number] potrditev pošiljanja
  • [Product name] vam bomo poslali danes
  • Potrditev vračila
  • Prejeli smo vašo zahtevo za vračilo kupnine
  • Povratna pošiljka na [company’s name]
e -poštno sporočilo o potrditvi dostave naročila

Predloge za obvestila o dostavi in potrditvi vračila e-trgovine

Predloga e-pošte z obvestili o dostavi e-trgovine #1

Predloga e-pošte z obvestili o dostavi e-trgovine #2

Predloga e-pošte za potrditev vračila e-trgovine #1

Predloga za potrditev vračila e-trgovine #2

Pogosto zastavljena vprašanja

Kdaj je treba poslati e -poštno sporočilo z obvestilom o dostavi?

E -poštno obvestilo o dostavi je treba poslati, ko kurir ali dostavna družba prevzame fizični izdelek iz vašega skladišča. Očitno je treba ta postopek avtomatizirati.

Vloga obvestil o dostavi je obveščanje kupca o tem, kaj se dogaja z njegovim naročilom. To sporočilo mora prejemnika tudi obvestiti o naslednjih korakih postopka pošiljanja. S obveščanjem strank na vseh stopnjah tega procesa boste prihranili čas, ki bi ga vaši zastopniki sicer porabili za odgovarjanje na vprašanja strank o stanju njihovih naročil.

Katere podatke mora vsebovati e -poštno obvestilo o dostavi?

E -poštna sporočila z obvestili o dostavi morajo biti prilagojena, zato morate vnesti ime stranke in jih nasloviti neposredno nanjo. Še več, takšna e -poštna sporočila morajo vsebovati ID naročila, številko pošiljanja, ki jo je dodelilo dostavno podjetje, predviden čas dostave, kontaktne podatke kurirja in možne možnosti vračila. Prav tako bi moral vaši stranki omogočiti, da po možnosti prerazporedi datume dostave. E -poštno obvestilo o dostavi lahko vsebuje tudi povezavo za sledenje z posodobitvami v živo.

Prilagajanje e-poštne predloge
Enostavno prilagodite predloge e -pošte neposredno v LiveAgentu

Katere podatke mora vsebovati e -poštno sporočilo o potrditvi vračila?

E -poštno sporočilo o potrditvi vračila, podobno kot e -poštno sporočilo o dostavi, mora vsebovati:

  • Ime prejemnika.
  • Številko naročila ali ID.
  • Številko pošiljanja.
  • Podatki o tem, kateri kurir je odgovoren za dostavo paketa nazaj v trgovino.
  • Predviden datum vračila.

Takšno sporočilo lahko stranko obvesti tudi o tem, koliko časa bo moralo čakati, da prejme vračilo kupnine.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Try LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kdaj je treba poslati e -poštno sporočilo z obvestilom o dostavi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E -poštno obvestilo o dostavi je treba poslati, ko kurir ali dostavna družba prevzame fizični izdelek iz vašega skladišča. Očitno je treba ta postopek avtomatizirati.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere podatke mora vsebovati e -poštno obvestilo o dostavi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E -poštna sporočila z obvestili o dostavi morajo biti prilagojena, zato morate vnesti ime stranke in jih nasloviti neposredno nanjo. Še več, takšna e -poštna sporočila morajo vsebovati ID naročila, številko pošiljanja, ki jo je dodelilo dostavno podjetje, predviden čas dostave, kontaktne podatke kurirja in možne možnosti vračila.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere podatke mora vsebovati e -poštno sporočilo o potrditvi vračila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E -poštno sporočilo o potrditvi vračila, podobno kot e -poštno sporočilo o dostavi, mora vsebovati: ime prejemnika, številko/ID naročila, številko pošiljke, podatke o dostavi, predvideni datum vračila. Takšno sporočilo lahko stranko obvesti tudi o tem, koliko časa bo moralo čakati, da prejme vračilo kupnine.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico