Iščete alternativo za Extend?

Odkrijte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za Extend na trgu.

  • ✓ Brez stroškov vzpostavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Iščete alternativo trenutni programski opremi za podporo strankam? LiveAgent vam ponuja vrhunsko programsko rešitev za vašo službo za pomoč uporabnikom.

Extend je odličen, vendar boste morda želeli poskusiti kaj drugega. Naša programska oprema za podporo strankam je polna uporabnih orodij, funkcij in integracij. Berite dalje in izvedite več!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Klicni center je samo en del sestavljanke.
Z LiveAgentom postanite osredotočeni na stranke.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa za Extend

S pravo programsko opremo dvignite raven podpore strankam na višjo raven.

LiveAgent je vsekanalna rešitev za vašo programsko opremo s podporo velikemu številu komunikacijskih kanalov, več kot 175 funkcijami in več kot 40 integracijami. Zagotovite podporo prek e-pošte, klepeta v živo, družabnih medijev, klicnega centra ali baze znanja.

Boljša oskrba za stranke

Podpora strankam je pomemben del vsakega uspešnega podjetja. LiveAgent lahko vašim agentom pomaga olajšati delo, povečati donosnost naložb in preprosto zagotoviti boljšo podporo vašim strankam.

Zanesljiv sistem za zahtevke upravlja vso vašo komunikacijo, tako da se lahko osredotočite na pomembne stvari in pri tem prihranite čas.

Memorable customer experience

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Povečana produktivnost

Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank s pomočjo našega univerzalnega poštnega predala.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Cenovno ugodno

LiveAgent je zelo zmogljiv za razumno ceno. Izberite enega od naših treh plačljivih paketov ali izberite posamezne funkcije in prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.

Do more customer support for less money

Prava orodja za pravo ceno

Odlična programska oprema za podporo strankam ni nujno draga. LiveAgent je programska oprema za podporo strankam z razumno ceno. Ponujamo vam tri odlične plačljive pakete, ki so opremljeni z orodji, funkcijami in integracijami.

Vse, kar morate storiti, je, da izberete tistega, ki vam najbolj ustreza. Oglejte si naše pakete in izvedite več.

Pripravljeni na prehod?

LiveAgent je najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim z LiveAgentom pomagajte hitreje.

Ready to switch to LiveAgent

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Nas želite primerjati z drugimi programskimi opremami?

Vas zanima, kako se primerjamo z drugimi priljubljenimi programskimi rešitvami za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte, kaj vse vam lahko ponudimo.

    Povezani članki zAlternativa za Extend
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

    Rezervirajte si predstavitev

    LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x