popoln klepet v živo za spletna mesta WordPress.

Popolnoma prilagodljiv, bogat s funkcijami in enostavno integriran s katerim koli spletnim mestom WordPress.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Pozdravljeni, jaz sem John, kako vam lahko pomagam?

Rad bi preveril stanje svojega naročila.

Ni problema, pošljite mi ID svojega naročila.

ID mojega naročila je GQ34566

Bogat s funkcijami, bliskovito hiter klepet v živo za WordPress

Današnji potrošniki želijo odgovore takoj, ne da bi morali klicati službo za stranke, čakati ure na odgovor po e-pošti ali iskati vire za samopostrežbo. Zato klepet v živo ni več storitveni kanal ‘nice to have’, ampak je nujen. Z LiveAgentovim klepetom v živo za WordPress lahko zagotovite takojšnjo podporo strankam, izboljšate sodelovanje s proaktivnimi sprožilci in povečate zadovoljstvo strank.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prednosti programske opreme za klepet v živo, ki jih ne morete prezreti

To kar potrošniki pričakujejo in imajo raje

60% potrošnikov, starih od 18 do 34 let, redno uporablja klepet v živo za storitve za stranke. 53% bi raje uporabilo spletni klepet, preden pokliče podjetje za podporo.

Ne samo za podporo strankam

85% B2B in 74% B2C podjetij uporablja klepet v živo za prodajo, 54% podjetij v B2B in 31% v B2C sektorju klepet v živo za trženje.

Več prodaje od ponavljajočih se strank

Potrošniki več kupujejo pri blagovnih znamkah, ki ponujajo klepet v živo. Za 52% kupcev je verjetnost, da bodo odkupili od podjetja, ki ponuja podporo za klepet v živo.

Ali je LiveAgent pravi vtičnik za klepet v živo za moje spletno mesto WordPress?

Iščete najboljši klepet v živo za svojo spletno stran WordPress? Čeprav je na voljo na stotine vtičnikov za klepet, menimo, da je LiveAgentov klepet v živo za WordPress lahko odlična rešitev za vaše podjetje, ekipo za podporo in vaše stranke. Poglejte si zakaj:
real-time typing view

Impresionirajte z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu

Sodobni potrošniki so nestrpni in sovražijo čakanje. Zato smo zgradili najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, ki se prikaže na vašem spletnem mestu v samo 2,5 sekundah. Navdušite svoje stranke s podporo v realnem času in jim pokažite, da cenite njihov čas.
cleverness of LiveAgent

Izboljšajte sodelovanje in konverzije s proaktivnim klepetom

Povečajte stopnjo angažiranosti tako, da povabite svoje stranke ali potencialne kupce, da se hitro pogovarjajo z vami, takoj ko pristanejo na vašem spletnem mestu. Omogočanje proaktivnih klepetov na straneh s cenami in blagajnami se je izkazalo za izjemno učinkovit način za povečanje prodaje in več obiskovalcev za plačilne stranke.
personalization features of LiveAgent

Omogočite distribucijo pametnega klepeta med agenti, ki so na voljo

Izkoristite prilagodljivost naprednih možnosti usmerjanja in distribucije klepeta. Nastavite prednostne naloge agenta in določite največje obremenitve klepeta za svoje agente. Najboljši del? LiveAgent dodeli klepete agentom, ki so že imeli interakcijo s strankami za klepet, da zagotovi hitro, natančno in dobro podprto podporo.
provide help with LiveAgent

Povežite se in klepetajte s sodelavci

Orodje za klepet LiveAgent spodbuja učinkovito timsko sodelovanje. Ne veste, kako pomagati stranki, s katero klepetate? Prenesite klepet na agenta, ki je bolj pripravljen pomagati, ali se takoj povežite s svojimi kolegi prek notranjega klepeta, da dobite pomoč. Z prijavo v aplikacije drugih proizvajalcev vam ni treba izgubljati časa.
smart and intelligent call routing by LiveAgent

Sledite vedenju svojih obiskovalcev in se oglasite ob pravem času

Povečajte svojo podporo s spremljanjem spletnega mesta v realnem času: oglejte si vse svoje spletne obiskovalce, preverite, kako se premikajo po vašem spletnem mestu, in sledite, koliko časa so porabili za vsako stran. Če imate pri roki tovrstne kontekstualne podatke – na primer vir napotitve obiskovalca, državo ali trenutni časovni pas – lahko vaša proaktivna povabila v klepet prilagodite.
Live chat - Proactive chat invitations

Pokukajte, kaj vpisujejo vaše stranke

S prikazom tipkanja v realnem času lahko svoje stranke resnično navdušite z neverjetno hitro podporo in se jim zdi, da jim dobesedno berete misli. Oglejte si, kaj stranke vnesejo v klepet, preden sploh pritisnejo pošlji, predvidite potrebe strank in pripravite svoje odgovore, preden se vprašanja dejansko zastavijo.

Integracija z WordPressom v nekaj sekundah

LiveAgent je bil ustvarjen za prihranek vašega dragocenega časa. Preprosta (kopiraj in prilepi) integracija vas v nekaj sekundah poveže s strankami. LiveAgent usmerja nove dohodne klepete pravim članom v vaši skupini in dinamično prilagaja razpoložljivost klepeta, ko se agenti prijavite in odjavite med njihovo izmeno.

Več kot le klepet v živo

LiveAgent ni samo pripomoček za klepet v živo, ampak je vsekakor večkanalna rešitev za pomoč uporabnikom, ki je opremljena s 180+ features, 40+ integracijami in skoraj neskončnimi možnostmi prilagajanja. Potrebujete zmogljiv sistem zahtevkov z avtomatizacijo, navideznim klicnim centrom, orodjem za podporo družbenih medijev ali programsko opremo za samopostrežni portal za stranke? LiveAgent ima vse.
LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

S programsko opremo za klepet v živo LiveAgent dvignite svojo podporo strankam na naslednjo raven

Iščete brezplačno orodje za klepet v živo za svojo spletno stran WordPress? Začnite s popolnoma funkcionalnim 14-dnevnim preizkusom brez težav in podrobneje preglejte, kako vse to deluje in lahko koristi vašemu podjetju. Prenos ni potreben, programska oprema je v celoti zasnovana v oblaku. Druga možnost je, da z nekom iz naše ekipe zahtevate predstavitev ena na ena, da bi bolje razumeli, zakaj je bil LiveAgent leta 2020 najbolj pregledan in ocenjen s programsko opremo za klepet v živo za mala in srednja podjetja.
LiveAgent rating live chat agent - gif
Povezani članki zKlepet v živo za WordPress
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x