Iščete programsko opremo, ki ponuja več, kot le telefonske klice? LiveAgent je popolna večkanalna rešitev, ki vam bo pomagala izboljšati vašo službo za podporo strankam.
LiveAgent ponuja veliko komunikacijskih kanalov, več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij, ki vam bodo pomagale ponuditi najboljšo podporo strankam.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Poleg vseh ostalih funkcij, LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra, ki je hitra in enostavna.
LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega od treh plačljivih paketov, ali pa izberite posamezne funkcije ter jih prilagodite vaši podpori strankam.
Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.
Funkcije | Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Novocall
|
---|---|---|
Ticketing
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
|
LiveAgent ponuja vstopnice.
|
Novocall ne ponuja vstopnic.
|
Klepet v živo
A real-time chat widget that you can place on any website.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Novocall ne ponuja klepeta v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
|
LiveAgent offers ponuja klicni center v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec.
|
Novocall ponuja klicni center v paketu za $25 na agenta/mesec.
|
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
|
Novocall ne ponuja samopostrežne podpore.
|
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
|
Novocall ne ponuja Facebook integracije.
|
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
|
Novocall ne ponuja Twitter integracije.
|
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
|
Novocall ne ponuja Instagram integracije.
|
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
|
Novocall neponuja Viber integracije.
|
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Novocall ne ponuja baze znanja.
|
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Novocall ne ponuja foruma za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
|
Novocall ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $25 na agenta/mesec.
|
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
|
LiveAgent ponuja API.
|
Novocall ne ponuja API.
|
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
|
LiveAgent ponuja IVR.
|
Novocall ne ponuja IVR.
|
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
Novocall ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Novocall ne ponuja neomejene zgodovine.
|
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
|
LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
|
Novocall ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v paketu za $25 na agenta/mesec.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Novocall ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil.
|
Novocall ne sprejema neomejenega števila vstopnic in elektronskih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec.
|
Novocall ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu za $25 na agenta/mesec.
|
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
|
Novocall ponuja neomejeno 24/7 podporo v paketu za $25 na agenta/mesec.
|
Postavite vašo podporno službo na višji nivo in ponudite vašim strankam možnosti kontakta preko več kanalov. Popolna rešitev vsebuje elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja, klicni center in bazo znanja.
Vse se upravlja preko zanesljivega vstopničnega sistema, ki razporeja vso komunikacijo s strankami. Tako se lahko osredotočite na pomembne stvari in prihranite čas.
Klepet v živo je osnovno orodje, ko gre za podporo strankam. Omogoča takojšen kontakt z vašimi agenti neposredno z vaše spletne strani.
LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Njegov prikazni čas je samo 2.5 sekunde. Ponudite podporo s svetlobno hitrostjo.
Ni se vam treba odreči klicnemu centru, če tega ne želite. LiveAgent vam omogoča hitro in enostavno postavitev klicnega centra. Z njim se lahko povežete preko brskalnika, telefona ali drugih naprav.
LiveAgent poskrbi za vse, zato ostala programska oprema ni potrebna.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Preidite na LiveAgent in ponudite svojim strankam več možnosti podpore. LiveAgent ponuja tri odlične plačljive pakete, ki so polni uporabnih orodij, funkcij in integracij, ki bodo poenostavile vaš potek dela. Poglejte si jih in sami odločite, kateri vam najbolj ustreza.
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z drugimi priljubljenimi platformami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.
LiveAgent je Novocall alternativa za podjetja, ki želijo ponuditi izvrstno podporo svojim strankam preko več kanalov, kot so: elektronska pošta, družabna omrežja, klepet v živo, forum in več. LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki zbira zahtevke, avtomatizira in analizira s pomočjo poročil.
Since LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki zbira zahtevke na enem mestu. Zato agentom ni treba menjavati platform za hitro reševanje. Posledično uporaba LiveAgent zadrži stranke, izboljša njihovo izkušnjo in zmanjša možnosti za odstop od nakupa.
Prenesete lahko podatko, kot so: informacije o strankah, agente, vstopnice, administratorje in več.
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
Alternativa klicnemu centru za prodajo in podporo
Iščete pripomoček za klepet v živo z bogato ponudbo funkcij? Primerjajte rešitve z najboljšo oceno uporabnikov Capterre in najdite alternativo, ki bo zmanjšala obremenitev zahtevkov ter povečala zadovoljstvo strank in prodajo. Preverite tudi najboljše alternative za izdelavo zahtevkov in službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev. Na voljo so visoko uvrščene možnosti glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.
Iščete boljši program za podporo strankam?
Podjetja so prešla na LiveAgent zaradi boljših funkcij, cene in podpore strankam v primerjavi s konkurenčnim Zendeskom. Uporabniki LiveAgenta pohvalijo enostavno uporabo, avtomatizacijo in podporo na različnih platformah. Sistem ima številne funkcije, vključno z klepetom v živo, integracijo s socialnim omrežjem in bazo podatkov ter splošno stabilnost. Uporabniki so prej uporabljali druge podporne sisteme, vendar je LiveAgent osvojil njihovo naklonjenost zaradi dobre vrednosti za denar.
Iščete alternativo za Kustomer?
LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pospešilo komunikacijo s strankami in jim omogočilo klepet s strankami. Uporaba LiveAgenta je izboljšala zadovoljstvo strank in prodajo ter povečala odzivni čas za 60%. Stopnja konverzije plačanih strank se je po uporabi LiveAgenta povečala za 325%. Vse to je privedlo do izboljšanja produktivnosti in profesionalnega pristopa do strank. LiveAgent je priporočljiv za izboljšanje in učinkovitost storitve za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih