Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Novocall na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za NovoCall?

Iščete programsko opremo, ki ponuja več, kot le telefonske klice? LiveAgent je popolna večkanalna rešitev, ki vam bo pomagala izboljšati vašo službo za podporo strankam.

LiveAgent ponuja veliko komunikacijskih kanalov, več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij, ki vam bodo pomagale ponuditi najboljšo podporo strankam.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg vseh ostalih funkcij, LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra, ki je hitra in enostavna.

Dostopne cene

LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega od treh plačljivih paketov, ali pa izberite posamezne funkcije ter jih prilagodite vaši podpori strankam.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.

NovoCall proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
Novocall
Ticketing
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Novocall ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Novocall ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent offers ponuja klicni center v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec.
Novocall ponuja klicni center v paketu za $25 na agenta/mesec.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
Novocall ne ponuja samopostrežne podpore.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
Novocall ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
Novocall ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
Novocall ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
Novocall neponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Novocall ne ponuja baze znanja.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Novocall ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Novocall ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $25 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API.
Novocall ne ponuja API.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR.
Novocall ne ponuja IVR.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
Novocall ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Novocall ne ponuja neomejene zgodovine.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Novocall ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v paketu za $25 na agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Novocall ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil.
Novocall ne sprejema neomejenega števila vstopnic in elektronskih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec.
Novocall ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu za $25 na agenta/mesec.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Novocall ponuja neomejeno 24/7 podporo v paketu za $25 na agenta/mesec.
smart phone calling

Zmogljiva Novocall alternativa

Postavite vašo podporno službo na višji nivo in ponudite vašim strankam možnosti kontakta preko več kanalov. Popolna rešitev vsebuje elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja, klicni center in bazo znanja.

Vse se upravlja preko zanesljivega vstopničnega sistema, ki razporeja vso komunikacijo s strankami. Tako se lahko osredotočite na pomembne stvari in prihranite čas.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je osnovno orodje, ko gre za podporo strankam. Omogoča takojšen kontakt z vašimi agenti neposredno z vaše spletne strani.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Njegov prikazni čas je samo 2.5 sekunde. Ponudite podporo s svetlobno hitrostjo.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Podpora klicnega centra

Ni se vam treba odreči klicnemu centru, če tega ne želite. LiveAgent vam omogoča hitro in enostavno postavitev klicnega centra. Z njim se lahko povežete preko brskalnika, telefona ali drugih naprav.

LiveAgent poskrbi za vse, zato ostala programska oprema ni potrebna.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni na prehod na LiveAgent?

Preidite na LiveAgent in ponudite svojim strankam več možnosti podpore. LiveAgent ponuja tri odlične plačljive pakete, ki so polni uporabnih orodij, funkcij in integracij, ki bodo poenostavile vaš potek dela. Poglejte si jih in sami odločite, kateri vam najbolj ustreza.

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.

Primerjajte nas z drugo programsko opremo

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z drugimi priljubljenimi platformami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

    Povezani članki zNovocall alternativa

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x