Iščete programsko opremo, ki zmore več od le klepeta v živo? LiveAgent je popolna rešitev za podporo strankam. Ponudite svojim strankam več možnosti, kako stopiti v kontakt z vami, ko potrebujejo pomoč
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim z LiveAgent ponudite hitrejšo podporo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.
LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in možnost konverzij.
Prihranite! LiveAgent je v primerjavi z ostalimi rešitvami najbolj stroškovno učinkovit.
Funkcije | Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna. | Olark |
---|---|---|
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank. | LiveAgent ponuja vstopnice. | Olark ne ponuja vstopnic. |
Klepet v živo
Realnočasovni vmesnik za klepet v živo, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran. | LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Vstopnice+klepet za $29 na agenta/mesec. | Olark ponuja klepet v živo v paketu za $19 na agenta/mesec. |
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica. | LiveAgent ponuja klicni center. | Olark ne ponuja klicnega centra. |
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja. | LiveAgent ponuja samopostrežno podporo. | Olark ne ponuja samopostrežne podpore. |
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam. | LiveAgentponuja Facebook integracijo. | Olark ne ponuja Facebook integracije. |
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Twitter integracijo. | Olark ne ponuja Twitter integracije. |
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Instagram integracijo. | Olark ne ponuja Instagram integracije. |
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Viber integracijo. | Olark ne ponuja Viber integracije. |
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili. | LiveAgent ponuja bazo znanja. | Olark ne ponuja baze znanja. |
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja. | LiveAgent ponuja forum za stranke. | Olark ne ponuja foruma za stranke. |
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil. | LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | Olark ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $19 na agenta/mesec. |
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj. | LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | Olark ponuja API funkcije v paketu za $19 na agenta/mesec. |
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem. | LiveAgent ponuja IVR. | Olark ne ponuja IVR. |
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici. | LiveAgent ponuja video klice. | Olark ne ponuja video klicev. |
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli. | LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | Olark ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v paketu za $19 na agenta/mesec. |
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani. | LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | Olark ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v vstopničnem paketu za $19 na agenta/mesec. |
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet. | LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet. | Olark ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet. |
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic. | LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil. | Olark ne ponuja neomejenega števila vstopnic/elektronskih sporočil. |
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli. | LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev. | Olark ne ponuja neomejenga snemanja klicev. |
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete. | LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo. | Olark ne ponuja neomejene 24/7 podpore. |
Klepet v živo je odlično orodje za nudenje podpore strankam. Na dolgi rok pa se bo vašemu podjetju izplačalo, če boste ponudili svojim strankam več možnosti, da vas lahko kontaktirajo.
V svojo podporno službo integrirajte elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja, klicni center in bazo znanja – vse v enem paketu.
Klepet v živo je osnovno orodje za nudenje podpore strankam. Mora biti hiter, zanesljiv in prilagodljiv glede na vašo blagovno znamko. Mora biti zelo hiter!
LiveAgent ima najhitreši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Počasnost z LiveAgent ne bo več težava.
Ponuditi več vašim strankam in zaposlenim ni nujno drago. LiveAgent ima tri odlične plačljive pakete, ki vsebujejo najboljša orodja, funkcije in integracije, ki bodo olajšale vaš potek dela.
Po ugodni ceni lahko dobite vsa orodja. Poglejte si naše pakete in spoznajte več.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Ne zadovoljite se s programsko opremo, ki ne zmore vsega. Naredite spremembo na bolje. Z LiveAgent pridobite vsa najboljša orodja, funkcije in integracije za vašo podporno službo
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z drugimi rešitvami za klepet v živo? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS
Poenostavite komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Izboljšajte produktivnost in hitrost reševanja težav. Preizkusite brezplačno!
Kako uporabiti vtičnik za Instagram v storitvi LiveAgent
LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte in pomoč strankam ter omogoča integracije in alternative. Obstaja brezplačna preskusna različica.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
Iščete alternativo Rocket.Chat?
Ustvarite pozitivno izkušnjo z najhitrejšo aplikacijo za klepet v živo. Komunicirajte preko vseh javnih kanalov in izboljšajte komunikacijo s strankami.
LiveAgent Webinar 2: E-pošta, avtomatizacija, SLA
LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki pomaga upravljati poizvedbe strank. Poglobite se v funkcije skozi spletni seminar.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih