Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami

Zagotovite prilagojeno izkušnjo podpore na vsaki stični točki.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Programska oprema za interakcijo s strankami, ki vas vodi v pravo smer

S programsko opremo za interakcijo s strankami LiveAgent boste vedno oddaljeni le en klik. Dovolite svojim strankam, da raziskujejo same, vendar ostanite v bližini. Dajte jim neomejene možnosti za stik in jim občasno zagotovite odlične storitve za stranke.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • Programska oprema za interakcijo s strankami, ki vas vodi v pravo smer - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Programska oprema za interakcijo s strankami, ki vas vodi v pravo smer
  • Programska oprema za interakcijo s strankami, ki vas vodi v pravo smer - P - 102188 - LiveAgent

Programska oprema za interakcijo s strankami vam omogoča vsako interakcijo s stičnimi točkami

Poenostavljene interakcije s strankami

Naša večkanalna programska oprema za interakcijo s strankami shrani vse poizvedbe strank na centralizirano nadzorno ploščo. Odgovarjajte na tvite, sporočila v klepetu v živo ali telefonske klice iz enega vmesnika, medtem ko z vgrajenim CRM-jem pregledujete pomembne podatke o strankah.
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Manj ugibanj, več spoznanj

Naša programska oprema za interakcijo s strankami vam omogoča, da spremljate pot reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem nit vstopnic.

Zajemite potencialne stranke in jih pretvorite

Izkoristite najhitrejši pripomoček za klepet v živo, ki je opremljen z obrazci pred klepetom, proaktivnimi sprožilci klepeta in pogledom na tipkanje v realnem času. Z lahkoto prilagodite vsako animacijo gumba za klepet, barvo, slog ali ozadje okna za klepet.
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Takojšnja podpora za Instagram in Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger ali Viber? Imamo vse. Interakcija s strankami na družbenih omrežjih še nikoli ni bila bolj enostavna. Se ne znajdete na Twitterju? Nastavite nadzor ključnih besed, da boste rešili odnose s strankami, preden bo prepozno.

Navidezni klicni center? Preverite

Samodejna distribucija klicev, brezplačni notranji klici, zapletena drevesa IVR, možnosti povratnega klica in neomejeno snemanje klicev. Najboljši del? Agenti lahko zagotavljajo storitve za stranke na poti in v vseh napravah. Preberite več o našem klicnem centru za programsko opremo za interakcijo s strankami.
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Skupnost & amp; samopomoč

Zagotovite svojim strankam namenjen prostor za interakcije v skupnosti in samopostrežne storitve. Z našim urejevalnikom WYSIWYG ustvarite baze znanja z več blagovnimi znamkami, forume in obrazce za oddajo zahtevkov, prilagojene vaši poslovni estetiki.
percentage graph

Poročajte, avtomatizirajte, gamificirajte, pojdite!

Programska oprema za interakcijo s strankami LiveAgent zbira podatke o vseh interakcijah s strankami in jih pretvori v priročna poročila. Pridobite dejanski vpogled, izboljšajte učinkovitost agentov z zmogljivo avtomatizacijo in povečajte produktivnost agentov z gamifikacijo. Sliši se preveč dobro, da bi bilo res?

Naše stranke pravijo, da je to najbolje

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Ste naveličani preklapljanja med klici, klepeti, elektronsko pošto in ostalimi komunikacijskimi orodji?

Ne bo vam treba! LiveAgent je edinstven del programske opreme za interakcijo s strankami, ki pod eno streho vključuje več komunikacijskih kanalov po dostopnih in preglednih cenah. Ne plačujte dodatnih stroškov samo za uporabo klicnega centra ali klepeta v živo.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Odkrijte vse, kar ponuja programska oprema za interakcijo s strankami LiveAgent

Zadovoljne stranke? Neprecenljivo.

Ali ste opazili, da je programska oprema za interakcijo s strankami LiveAgent najcenejša in hkrati najnaprednejša možnost na trgu? Tako je. Oglejte si vse, kar imamo v ponudbi na naši strani s cenami.

$15 mesec

Zahtevek

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • Neomejeno število e-poštnih naslovov
  • Napredno poročanje
  • Portal za stranke + forum
$29 mesec

Ticket+chat

  • Vse v Zahtevek, plus:
  • Neomejeni gumbi za klepet
  • Upravljanje povratnih informacij
  • Obiskovalci spremljajo v realnem času
$0 mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 telefonska številka
  • 1 e-poštni naslov

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je programska oprema za interakcijo s strankami?

Programska oprema za interakcijo s strankami je programska oprema, ki upravlja interakcije s strankami. Poleg tega se uporablja za upravljanje dohodnih klicev, e-pošte, klepetalnic in/ali interakcij družbenih medijev s strankami.

Kako lahko izberete pravo programsko opremo za interakcijo s strankami za vaše podjetje?

Če želite izbrati pravo programsko opremo za interakcijo s strankami, najprej ugotovite, kakšne so vaše poslovne potrebe in preference. Drugi korak je raziskovanje najboljših podjetij na preverjenih spletnih mestih za preglede, kot sta Capterra ali G2. Tretji korak je primerjava cena, funkcije in možnosti prilagajanja. Po tem bi morali zožiti seznam ponudnikov programske opreme za interakcijo s strankami. Zadnji korak, ki ga priporočamo, je, da preizkusite brezplačne preizkuse podjetij, da sprejmete končno odločitev. Vedno poskusite izdelek odstranite, preden ga kupite.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico