Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami

Zagotovite prilagojeno izkušnjo podpore na vsaki stični točki.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Programska oprema za interakcijo s strankami, ki vas vodi v pravo smer

S programsko opremo za interakcijo s strankami LiveAgent boste vedno oddaljeni le en klik. Dovolite svojim strankam, da raziskujejo same, vendar ostanite v bližini. Dajte jim neomejene možnosti za stik in jim občasno zagotovite odlične storitve za stranke.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Programska oprema za interakcijo s strankami vam omogoča vsako interakcijo s stičnimi točkami

Poenostavljene interakcije s strankami

Naša večkanalna programska oprema za interakcijo s strankami shrani vse poizvedbe strank na centralizirano nadzorno ploščo. Odgovarjajte na tvite, sporočila v klepetu v živo ali telefonske klice iz enega vmesnika, medtem ko z vgrajenim CRM-jem pregledujete pomembne podatke o strankah.
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Manj ugibanj, več spoznanj

Naša programska oprema za interakcijo s strankami vam omogoča, da spremljate pot reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem nit vstopnic.

Zajemite potencialne stranke in jih pretvorite

Izkoristite najhitrejši pripomoček za klepet v živo, ki je opremljen z obrazci pred klepetom, proaktivnimi sprožilci klepeta in pogledom na tipkanje v realnem času. Z lahkoto prilagodite vsako animacijo gumba za klepet, barvo, slog ali ozadje okna za klepet.
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Takojšnja podpora za Instagram in Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger ali Viber? Imamo vse. Interakcija s strankami na družbenih omrežjih še nikoli ni bila bolj enostavna. Se ne znajdete na Twitterju? Nastavite nadzor ključnih besed, da boste rešili odnose s strankami, preden bo prepozno.

Navidezni klicni center? Preverite

Samodejna distribucija klicev, brezplačni notranji klici, zapletena drevesa IVR, možnosti povratnega klica in neomejeno snemanje klicev. Najboljši del? Agenti lahko zagotavljajo storitve za stranke na poti in v vseh napravah. Preberite več o našem klicnem centru za programsko opremo za interakcijo s strankami.
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Skupnost & amp; samopomoč

Zagotovite svojim strankam namenjen prostor za interakcije v skupnosti in samopostrežne storitve. Z našim urejevalnikom WYSIWYG ustvarite baze znanja z več blagovnimi znamkami, forume in obrazce za oddajo zahtevkov, prilagojene vaši poslovni estetiki.
percentage graph

Poročajte, avtomatizirajte, gamificirajte, pojdite!

Programska oprema za interakcijo s strankami LiveAgent zbira podatke o vseh interakcijah s strankami in jih pretvori v priročna poročila. Pridobite dejanski vpogled, izboljšajte učinkovitost agentov z zmogljivo avtomatizacijo in povečajte produktivnost agentov z gamifikacijo. Sliši se preveč dobro, da bi bilo res?
Izvedite zdaj

Naše stranke pravijo, da je to najbolje

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Ste naveličani preklapljanja med klici, klepeti, elektronsko pošto in ostalimi komunikacijskimi orodji?

Ne bo vam treba! LiveAgent je edinstven del programske opreme za interakcijo s strankami, ki pod eno streho vključuje več komunikacijskih kanalov po dostopnih in preglednih cenah. Ne plačujte dodatnih stroškov samo za uporabo klicnega centra ali klepeta v živo.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

Odkrijte vse, kar ponuja programska oprema za interakcijo s strankami LiveAgent

Zadovoljne stranke? Neprecenljivo.

Ali ste opazili, da je programska oprema za interakcijo s strankami LiveAgent najcenejša in hkrati najnaprednejša možnost na trgu? Tako je. Oglejte si vse, kar imamo v ponudbi na naši strani s cenami.

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zProgramska oprema za interakcijo s strankami
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x