Selitev s Customerly na LiveAgent?

Dovolite, da vaše podatke preselimo namesto vas! Naši strokovnjaki za podporo vam bodo z veseljem pomagali brezplačno preseliti vse vaše podatke iz Customerly v LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Brezplačen prenos podatkov!

Lahko se obrnete na naše strokovnjake za podporo in se z njimi pogovorite o selitvi podatkov! Za vse vaše podatke bomo poskrbeli brezplačno. Medtem se lahko sprostite, dokler ne bo vse pripravljeno za uporabo novega računa LiveAgent.

Bi radi opravili selitev sami?

LiveAgent ponuja vtičnike za selitev za programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, trenutno pa delamo na vtičniku za selitev strank. Ostanite z nami za več informacij.

Migrate data to LiveAgent on your own

Kakšne podatke lahko preselim iz storitve Customerly?

Ljudje

Z lahkoto preselite agente, skrbnike, končne uporabnike in stranke.

Oznake

Preselite vse oznake svojega oddelka in zahtevkov.

Zahtevki za podporo

Preselite zahtevke, priloge, uporabniška polja in polja zahtevkov.

Ste pripravljeni na selitev iz Customerly v LiveAgent?

Oglejte si nekaj ugodnosti, ki jih dobite, ko preklopite na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Izjemna storitev za stranke

Podpora 24/7 naših agentov. Tam smo, kadar nas potrebujete.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Najboljša rešitev za pomoč uporabnikom

Uporabna orodja, več kot 175 funkcij in več kot 40 integracji. Imamo vse, kar potrebujete.

Person collecting papers into the net

Povečajte prihranke in donosnost naložb

Za vedno pridobite LiveAgent brezplačno ali izberite enega od treh plačljivih paketov.

Multilingual support in LiveAgent

Izberite jezik

Izberite enega od 43 različnih prevodov. LiveAgent podpira tudi jezikovno prilagodljive pripomočke.

Razlogi, zakaj so podjetja prešla na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Danes preselite svoje podatke s strani Customerly

LiveAgent je najbolj ocenjena in na prvem mestu ocenjena programska oprema za SMB v letu 2020. Pridružite se podjetjem, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University, da svojim strankam zagotovite svetovno podporo.

Package Name

Zahtevek+Klepet

Idealno za mala in srednje velika podjetja

$29 /mo
Package Name

Vse vklječeno

Ideal for businesses of all sizes and large companies

$39 /mo

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zSelitev Customerly
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Predstavitev klepeta v živo LiveAgent

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema vam omogoča izkoristiti prednosti in uporabiti funkcije programske opreme za upravljanje poizvedb strank. LiveAgent je zanesljivo, razširljivo in prilagodljivo orodje za zahtevke s naprednimi funkcijami in enostavno uporabo prek več komunikacijskih kanalov.

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema

Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.

LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.

Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android

LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.

Klep v živo je ključen za podjetja, željna izboljšanja sodelovanja strank. Spletni seminarji LiveAgent ponujajo obsežno razlago in navodila za optimalno uporabo klepeta v živo.

LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet

Razumevanje klepeta v živo je ključno za podporo strankam. Spletni seminarji LiveAgent podjetjem omogočajo optimizacijo te funkcije.

Poenostavite in izboljšajte komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Zagotavlja prilagojeno pomoč, hitrejše reševanje težav in izboljšanje izkušnje strank. IVR omogoča avtomatizirano interakcijo s strankami. Preizkusite brezplačno!

LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom

Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.

LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki nudi interaktivne spletne seminarje za razumevanje funkcij in zmožnosti programske opreme.

LiveAgent Webinar 2: E-pošta, avtomatizacija, SLA

LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki pomaga upravljati poizvedbe strank. Poglobite se v funkcije skozi spletni seminar.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico