Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Značilnosti
  • Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

Kaj so družbeni mediji?

Družbeni mediji so spletna mesta in aplikacije, ki uporabnikom omogočajo ustvarjanje edinstvenih vsebin in njihovo skupno rabo z drugimi spletnimi uporabniki. Družbeni mediji so interaktivni in spodbujajo samoizražanje v obliki fotografij, videoposnetkov, besedilnih objav in GIF-ov.

Zakaj je storitev za stranke prek družbenih medijev pomembna?

Storitve za stranke prek družbenih medijev so nujne, saj je to kanal ‘vedno dosegljiv’, ki ga uporablja večina sveta. Tako stranke pričakujejo odgovore na poizvedbe v družabnih medijih veliko hitreje kot na tradicionalnih kanalih, kot je e -pošta.

Pravzaprav večina strank pričakuje odgovore na vprašanja, ki so jih postavili prek družbenih medijev v 60 minutah!!

Kakšne integracije družbenih medijev ponuja LiveAgent?

Od septembra 2020 imamo delovne integracije z:

  • Facebook
  • Facebook Messenger
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Naš glavni cilj pri ustvarjanju teh integracij službe za pomoč prek družbenih medijev je bil izboljšati produktivnost agentov. Posrednikom smo želeli prihraniti čas (manj klikov, odpiranje novih zavihkov, prijavo in odjavo z različnih platform, manj ugibanj o obvestilih) z racionalizacijo vseh interakcij s strankami v enotno poenoteno mapo »Prejeto«.

Tako deluje vsaka integracija:

Facebook

Vstopnični sistem v LiveAgentu

Če integrirate svoj račun LiveAgent s Facebookom, boste lahko spremljali več Facebook strani prek nadzorne plošče LiveAgent. Ko ste povezani, se vsi komentarji Facebooka na vaši poslovni strani samodejno pretvorijo v zahtevke in prenesejo na nadzorno ploščo LiveAgent.

Od tam lahko preprosto odgovarjate na komentarje, jim dajete všečke in celo priložite fotografije in GIF -ove. LiveAgent ponuja enake možnosti odziva, kot bi jih imeli na Facebooku.

Želite videti v delovanju? Oglejte si naš video.

Facebook Messenger

Brezplačna klepetalnica za spletne strani

Naša integracija Facebook Messengerja prenese vsa neposredna sporočila z vaše poslovne strani na Facebooku na nadzorno ploščo LiveAgent. Od tam lahko odgovarjate na sporočila DM, pošiljate priloge, fotografije, slike GIF in celo všečkate sporočila drugih uporabnikov.

Najboljši del? Vaše stranke ne bodo opazile razliko.

Več o integraciji Facebooka in Facebook Messengerja.

Twitter

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem, ki se lahko podvoji kot močno orodje za poslušanje v družabnih omrežjih. Integracija uporabnikom omogoča povezovanje več računov Twitter in spremljanje omemb blagovnih znamk v realnem času.

Tu je primer: vsakič, ko je v takšnem tvitu omenjen »LiveAgent«, kot je ta »@LiveAgent«, se bo tvit samodejno pretvoril v zahtevek in potisnil na vašo nadzorno ploščo LiveAgent. Od tod se lahko v komentarju odzovete na Tvit, tako da sami odgovorite na Tvit ali pa ga ponovno napišete.

Vendar pa LiveAgent ponuja tudi funkcijo, ki vam omogoča, da izberete posebne ključne besede (in nabore ključnih besed) in sledite njihovi uporabi na Twitterju. Kaj to pomeni? Predstavljajte si, da nekdo v Tvitu omenja »LiveAgent«, vendar ne uporablja izrecno oznake @.

LiveAgent bo tvit, ki vsebuje to ključno besedo, pretvoril v zahtevek. Zakaj je to tako super? Ker vam omogoča, da spremljate, kaj o vas pišete na Twitterju. Ali ste vedeli, da se bo samo 1 od 26 nezadovoljnih strank pritožilo neposredno na vas? Večina nezadovoljnih strank se preprosto obrne na internet in svoje izkušnje deli z drugimi.

Orodje za spremljanje družabnih omrežij LiveAgent vam omogoča, da poberete te posredne tvite in jih popravite tik preden postanejo viralni in omadežujejo vaš poslovni ugled. Orodje je uporabno tudi za zbiranje pozitivnih tvitov in sodelovanje s strankami. Poleg tega vam lahko pomaga videti, kaj konkurenca govori o vas.

Ker vas LiveAgent sproti obvešča o novih tvitih, lahko ostanete pred igro. Preizkusite našo integracijo s Twitterjem še danes.

Instagram

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

Instagram je ena izmed najbolj priljubljenih platform družbenih medijev, ki vsak mesec zbere več kot milijardo aktivnih uporabnikov. Za lažje upravljanje storitev za stranke na Instagramu smo ustvarili integracijo, ki vam omogoča spremljanje več računov Instagram.

Integracija prenese vse komentarje na vaše objave in vse omembe vaše strani na nadzorno ploščo LiveAgent. Vsak komentar in omemba Instagrama je shranjen v obliki zahtevka in vam celo prikaže predogled, kako izgleda dejanska objava, tako da vam ni treba zapustiti aplikacije LiveAgent.

Želite videti, kako deluje v realnem času? Oglejte si naš  video. Če želite izvedeti več o naši integraciji z Instagramom, obiščite našo stran s funkcijami Instagram.

Viber

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

Naša integracija z Viberjem uporabnikom omogoča sprejemanje in odgovarjanje na sporočila Viber. Ampak to še ni vse! Z integracijo LiveAgent Viber boste lahko oddajali sporočila največ 300 prejemnikom.

Ta funkcija je odlična za tiste, ki vodijo več trženjskih kampanj za segmentacijo. Na primer, vaša VIP-stranka lahko prejme sporočilo o pop-up razprodaji, drugačen segment občinstva (na primer tiste, ki imajo dogovorjen dan za določen dan), pa lahko predvajajo spremembo delovnega časa v zadnji minuti.

Dodatne funkcije, ki bodo dopolnile integracijo vaše službe za pomoč prek družbenih medijev

LiveAgent je storitev na enem mestu za vse storitve za stranke. Naše lastnosti se med seboj dopolnjujejo in najbolje delujejo. Če želite svojim strankam zagotoviti najboljšo možno storitev, izkoristite vse, kar ponuja LiveAgent.

Naslednje integracije vam bodo pomagale povečati učinkovitost vaše službe za pomoč prek družbenih medijev:

Univerzalna mapa

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

LiveAgent ponuja skupno, centralizirano, univerzalno mapo »Prejeto«, ki se integrira z vsemi komunikacijskimi kanali (klepet v živo, e -pošta, družabni mediji, telefon, baza znanja, portal za stranke).

V mapi »Prejeto« so vsi zahtevki shranjene na enem mestu in do njih lahko dostopajo vsi agenti. Zagotavlja, da noben zahtevek ne ostane neodgovorjen, pozabljen ali izgubljen.

Hibridni pretok zahtevkov

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

Hibridni tok zahtevkov LiveAgent vam omogoča, da spremljate stik/rešitev težave vaših strank po različnih kanalih, hkrati pa ostanete v isti niti zahtevka. V bistvu hibridni tok zahtevkov odstrani ugibanja o tem, kar je bilo povedano, kje in kdaj.

Na primer, če vas stranka najprej pokliče, vi pa ji pošljete e -poštno sporočilo in se nato odloči klepetati z vami v klepetu v živo, bo vsak pogovor shranjen v eni niti zahtevka. V njem boste lahko poslušali celoten posnetek klica, prebrali izmenjavo e -pošte in si ogledali zgodovino prepisov klepeta v živo.

CRM 

Upravljanje odnosov s strankami

Vgrajen CRM  vam omogoča shranjevanje pogledov in urejanje podatkov, ki ste jih zbrali o svojih strankah, neposredno na nadzorni plošči LiveAgent. Predstavljajte si na primer, da bodoča stranka odpre klepet v živo in začne klepetati z vami v španščini. Med klepetom s stranko lahko odprete polje za zahtevke CRM in dodate opombo, da je stranka špansko govoreča.

To vam lahko pomaga pri vaših trženjskih, prodajnih in podpornih prizadevanjih, saj lahko ob naslednjem stiku z vami (tako, da se takoj pogovarjate v španščini) ponudite bolj prilagojeno storitev.

Oznake

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

Oznake vam omogočajo hiter pregled vsebine vsakega zahtevka. To olajša filtriranje zahtevkov in iskanje točno tistega, kar iščete. Na primer, vsakemu zahtevku, ki prihaja iz Instagrama in se nanaša na promocijo črnega petka, je mogoče dodeliti oznako »Black Friday Promo IG«.

Avtomatizacija

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

Pravila avtomatizacije so reševalna pri podpori strankam. Pospešujejo naloge in avtomatizirajo vsakdanje, ponavljajoče se naloge. Kako?

Vnaprej sestavljena sporočila

Vnaprej pripravljena sporočila vam omogočajo, da ustvarite vnaprej določene odgovore na najpogostejša vprašanja. Poleg tega jih lahko uporabite v pogovorih v živo, e -pošti, zbirki znanja in celo odzivih na družbenih medijih.

Z njihovo uporabo prihranite čas svojim agentom in preprečite izgorevanje!

Časovna pravila

Časovna pravila izvajajo preverjanje preteklosti določenih vstopnic, da ugotovijo, ali lahko izvedejo določena dejanja. Na primer, lahko nastavite časovno pravilo, ki samodejno ustvari in pošlje e -pošto s povratnimi informacijami 24 ur po tem, ko stranka prejme odgovor na njeno poizvedbo.

Časovna pravila vašim agentom pomagajo prihraniti čas in jim omogočijo, da se osredotočijo na zahtevnejša opravila.

SLA pravila

SLA pravila izvajajo preverjanje preteklosti zahtevkov uporabnikov, s katerimi imate sklenjeno pogodbo o ravni storitev. Če vložijo zahtevek, vas bo sistem samodejno obvestil, da morate njihovemu zahtevku dati prednost pred drugimi.

Delovni čas

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

LiveAgent vam omogoča, da nastavite različen delovni čas, da zagotovite skladnost s standardi SLA. Na primer, lahko svoje ravni SLA konfigurirate tako, da bodo ukrepale le v določenih časovnih obdobjih z možnostjo izključitve praznikov.

Če vaša služba za pomoč uporabnikom deluje ob običajnih urah od 9.00 do 17.00, od ponedeljka do petka, zahtevek pa prejmete ob 16.00 v petek, bo zahtevek star le 1 delovno uro do 9.00 v ponedeljek.

Oddelki

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

Oddelki pomagajo organizirati vašo univerzalno mapo »Prejeto«. Vse zahtevke je mogoče ročno in samodejno dodeliti različnim oddelkom (IT, prodaja, trženje, splošna podpora). Z dodelitvijo zahtevkov različnim oddelkom so vsi na isti strani in so odgovorni za različne zahtevke.

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev
Oddelki

Integracije zunanjih aplikacij

Integracija

LiveAgent se povezuje z več kot 40 aplikacijami drugih izdelovalcev, da bo vaša podpora strankam še bolj priročna.

Tu je primer: Predstavljajte si, da vam kupec tvitne o nadgradnji svoje naročnine. Ko se v svoji službi za pomoč odzovete na njegov Tvit, lahko kliknete gumb za integracijo PipeDrive in dodate novo ponudbo neposredno iz LiveAgent.

Povzetek vseh prednosti

Torej, kako vam služba za pomoč uporabnikom prek družbenih medijev lahko pomaga, razen nudenja integracije službe za pomoč prek družbenih medijev?

Prihranite dragocen čas

Čas razrešitve

Vašim agentom lahko prihranite veliko časa. Manj je klikov, manj spremljanja (računov, naprav) in vse je mogoče narediti z ene same nadzorne plošče.

Naj bodo zadeve varne

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

LiveAgent lahko zaščiti vaše podatke. Če naredite vse z ene nadzorne plošče, vam ne bo treba deliti poverilnic za prijavo v družabne medije z več agenti za podporo. To zmanjšuje tveganje vdora, uhajanja podatkov ali možnosti, da računalniki brez nadzora ostanejo prijavljeni v račune družbenih medijev vašega podjetja.

Izboljšajte učinkovitost in produktivnost

Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev

Uporaba sistema, kot je LiveAgent, izboljša produktivnost in učinkovitost agenta. Če ste prijavljeni na eno platformo, na kateri lahko počnete vse, se zmanjša možnost, da bi se ujeli v vire družabnih medijev.

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution for small to medium-sized businesses. Our free 14-day trial offers full functionality and all social media integrations. Try it today.<br /> No credit card required.

Free Trial

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico