Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet
Razumevanje klepeta v živo je ključno za podporo strankam. Spletni seminarji LiveAgent podjetjem omogočajo optimizacijo te funkcije.
Webinar LiveAgent 4: Multi Knowledgebase
LiveAgent ponuja funkcijo Multi-Knowledge Base za enostavno upravljanje različnih baz znanja. Webinarji nudijo podrobne informacije in najboljše prakse za uporabo te funkcije.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS
Poenostavite komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Izboljšajte produktivnost in hitrost reševanja težav. Preizkusite brezplačno!
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih