Iščete alternativo za Teamwork Desk?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Teamwork Desk na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Teamwork Desk je odličen kos programske opreme, ki je v celoti sposoben vsega, kar potrebuje vaša ekipa za pomoč strankam. Vendar pa ni vsaka rešitev primerna za vsako podjetje in včasih boste morda želeli poskusiti nekaj drugega.

Preizkusite LiveAgent in se seznanite z našim vsekanalnim sistemom za izdajo vstopnic a>, napredne funkcije in vsa orodja za pomoč uporabnikom potrebujete za rešitev te težke poizvedbe strank.

Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o LiveAgentu, ali začnite brezplačno 14-dnevno preskusno različico že danes in zagotovite večpodpora kanala s pravo programsko opremo za komuniciranje s strankami.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom? - P - 102188 - LiveAgent

Prihranite več z LiveAgentom

TeamWork Desk proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent TeamWork Desk
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja vstopnice v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
TeamWork Desk ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
TeamWork Desk ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja samopostrežno storitev v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
TeamWork Desk ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja bazo znanja v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
TeamWork Desk ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 20 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja funkcije API v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
TeamWork Desk ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
TeamWork Desk ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Obravnavajte prihajajoče zahtevke iz vseh komunikacijskih kanalov

Upravljanje zahtevkov v LiveAgent je enostavno, saj večkanalna komunikacija razvršča zahtevke, ki prihajajo iz različnih komunikacijskih kanalov. Email sporočila so le začetek, izkoristite prednost  klepetalnice v živo, odgovarjajte na telefonske klice in pišite odlične prispevke za vašo bazo znanja ter zgradite uporabnen portal za stranke. Integracija Socialnih omrežij je le del ponudbe, LiveAgent ima vgrajene Facebook, Twitter, Instagram in celo Viber funkcije, da vam prihrani čas.

Vsa multikanalna komunikacija na enem mestu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Omogočite strankam odlično izkušnjo z najhitrejšim klepetom v živo

Opremite vašo ekipo za podporo strankam z enim od najpopularnejših in najhitrejših komunikacijskih kanalov. Urejajte zahtevke strank hitreje, zahvaljujoč najhitrejšemu pripomočku za klepet v živo, s hitrostjo prikaza v le 2.5 sekundah. Naš klepet v živo ima tudi ogled tipkanja v realnem času, popolno zgodovino klepeta, proaktivna povabila h klepetu in gumbe po meri , da vam pomaga izstopati iz množice. Oglejte si popoln seznam funkcij tukaj.
Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Zadovoljstvo uporabnikov pride s hitrejšo komunikacijo

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Dobite največ iz vaše rešitve za podporo strankam

Vsaka programska oprema za pomoč strankam potrebuje prave funkcionalnosti, ki vam pomagajo zgraditi boljši odnos s strankami. Poleg multikanalnih orodij,  LiveAgent podpira vsako orodje in kanal s širokim naborom naprednih funkcij, ki vam pomagajo učinkovito reševati vsako težavo stranke. LiveAgent ponuja tudi zmogljivo integracijo z več kot 140 popularnimi aplikacijami in vam omogoča ustvarjanje delovnih procesov po meri. Vse je zapakirano v eno, uporabniku prijazno rešitev.

Napredna orodja, odlične funkcije in zmogljive integracije

Postanite zadovoljna stranka

Razumemo, da ustvarjanje kroga zadovoljnih strank ni mogoče brez ponudbe odlične podpore strankam. Zahtevki strank morajo biti rešeni hitro in učinkovito. Zadovoljstvo strank je ena od naših najpomembnejših prioritet in delamo po najboljših močeh, da so naše stranke zadovoljne. Zato omogočamo vsem našim strankam profesionalne storitve. Kontaktirajte nas, če potrebujete kakršno koli pomoč. Na razpolago smo vam 24/7.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča skrbeti za izjemno podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Youtube video:

Ste pripravljeni na preizkus?

Preizkusite zmogljivost LiveAgent upravljanja z zahtevki in pridobite izkušnje z našimi orodji z naprednimi funkcijami in integracijami brezplačno. Oglejte si naš dostopen cenik ali začnite s svojim brezplačnim 14-dnevnim preizkusom še danes. Brez obveznosti in brez podatkov o kreditni kartici. Kliknite na spodnji gumb in začnite s preizkusom takoj.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kako se LiveAgent primerja s Teamwork Desk?

LiveAgent ponuja naslednje dodatne funkcije prek Teamwork Desk: klepet v živo, klicni center, integracije družbenih medijev, forum strank in neomejene gumbe za klepet.

Kakšne so dodatne prednosti uporabe LiveAgenta nad Teamwork Desk ?

Dodatne prednosti uporabe LiveAgenta pred Teamwork Desk vključujejo večje zadovoljstvo strank, ohranjanje strank, nižje stroške storitev za stranke, zmanjšano stopnjo odliva in boljši potek dela agenta.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico