Iščete alternativo za Teamwork Desk?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Teamwork Desk na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Teamwork Desk je odličen kos programske opreme, ki je v celoti sposoben vsega, kar potrebuje vaša ekipa za pomoč strankam. Vendar pa ni vsaka rešitev primerna za vsako podjetje in včasih boste morda želeli poskusiti nekaj drugega.

Preizkusite LiveAgent in se seznanite z našim vsekanalnim sistemom za izdajo vstopnic a>, napredne funkcije in vsa orodja za pomoč uporabnikom potrebujete za rešitev te težke poizvedbe strank.

Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o LiveAgentu, ali začnite brezplačno 14-dnevno preskusno različico že danes in zagotovite večpodpora kanala s pravo programsko opremo za komuniciranje s strankami.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

TeamWork Desk proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
TeamWork Desk
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja vstopnice v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
TeamWork Desk ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
TeamWork Desk ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja samopostrežno storitev v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
TeamWork Desk ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja bazo znanja v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
TeamWork Desk ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 20 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja funkcije API v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
TeamWork Desk ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
TeamWork Desk ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Obravnavajte prihajajoče zahtevke iz vseh komunikacijskih kanalov

Upravljanje zahtevkov v LiveAgent je enostavno, saj večkanalna komunikacija razvršča zahtevke, ki prihajajo iz različnih komunikacijskih kanalov. Email sporočila so le začetek, izkoristite prednost klepetalnice v živo, odgovarjajte na telefonske klice in pišite odlične prispevke za vašo bazo znanja ter zgradite uporabnen portal za stranke. Integracija Socialnih omrežij je le del ponudbe, LiveAgent ima vgrajene Facebook, Twitter, Instagram in celo Viber funkcije, da vam prihrani čas.

Vsa multikanalna komunikacija na enem mestu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Omogočite strankam odlično izkušnjo z najhitrejšim klepetom v živo

Opremite vašo ekipo za podporo strankam z enim od najpopularnejših in najhitrejših komunikacijskih kanalov. Urejajte zahtevke strank hitreje, zahvaljujoč najhitrejšemu pripomočku za klepet v živo, s hitrostjo prikaza v le 2.5 sekundah. Naš klepet v živo ima tudi ogled tipkanja v realnem času, popolno zgodovino klepeta, proaktivna povabila h klepetu in gumbe po meri , da vam pomaga izstopati iz množice. Oglejte si popoln seznam funkcij tukaj.
Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Zadovoljstvo uporabnikov pride s hitrejšo komunikacijo

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Dobite največ iz vaše rešitve za podporo strankam

Vsaka programska oprema za pomoč strankam potrebuje prave funkcionalnosti, ki vam pomagajo zgraditi boljši odnos s strankami. Poleg multikanalnih orodij, LiveAgent podpira vsako orodje in kanal s širokim naborom naprednih funkcij, ki vam pomagajo učinkovito reševati vsako težavo stranke. LiveAgent ponuja tudi zmogljivo integracijo z več kot 140 popularnimi aplikacijami in vam omogoča ustvarjanje delovnih procesov po meri. Vse je zapakirano v eno, uporabniku prijazno rešitev.

Napredna orodja, odlične funkcije in zmogljive integracije

Postanite zadovoljna stranka

Razumemo, da ustvarjanje kroga zadovoljnih strank ni mogoče brez ponudbe odlične podpore strankam. Zahtevki strank morajo biti rešeni hitro in učinkovito. Zadovoljstvo strank je ena od naših najpomembnejših prioritet in delamo po najboljših močeh, da so naše stranke zadovoljne. Zato omogočamo vsem našim strankam profesionalne storitve. Kontaktirajte nas, če potrebujete kakršno koli pomoč. Na razpolago smo vam 24/7.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča skrbeti za izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni na preizkus?

Preizkusite zmogljivost LiveAgent upravljanja z zahtevki in pridobite izkušnje z našimi orodji z naprednimi funkcijami in integracijami brezplačno. Oglejte si naš dostopen cenik ali začnite s svojim brezplačnim 14-dnevnim preizkusom še danes. Brez obveznosti in brez podatkov o kreditni kartici. Kliknite na spodnji gumb in začnite s preizkusom takoj.

Primerjajte nas z drugimi

    Povezani članki zTeamwork Desk alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x