Teamwork Desk je odličen kos programske opreme, ki je v celoti sposoben vsega, kar potrebuje vaša ekipa za pomoč strankam. Vendar pa ni vsaka rešitev primerna za vsako podjetje in včasih boste morda želeli poskusiti nekaj drugega.
Preizkusite LiveAgent in se seznanite z našim vsekanalnim sistemom za izdajo vstopnic a>, napredne funkcije in vsa orodja za pomoč uporabnikom potrebujete za rešitev te težke poizvedbe strank.
Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o LiveAgentu, ali začnite brezplačno 14-dnevno preskusno različico že danes in zagotovite večpodpora kanala s pravo programsko opremo za komuniciranje s strankami.
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
TeamWork Desk
|
---|---|---|
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
|
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
TeamWork Desk ponuja vstopnice v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
|
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
TeamWork Desk ne ponuja klepeta v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
TeamWork Desk ne ponuja klicnega centra.
|
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
TeamWork Desk ponuja samopostrežno storitev v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
|
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
|
TeamWork Desk ne ponuja integracije Facebooka.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
|
TeamWork Desk ne ponuja integracije s Twitterjem.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
TeamWork Desk ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
|
TeamWork Desk ne ponuja integracije Viberja.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
TeamWork Desk ponuja bazo znanja v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
|
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
TeamWork Desk ne ponuja foruma za stranke.
|
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
TeamWork Desk ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 20 USD/agenta/mesec.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
TeamWork Desk ponuja funkcije API v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
|
TeamWork Desk ne ponuja funkcij IVR.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
TeamWork Desk ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
TeamWork Desk ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
TeamWork Desk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
TeamWork Desk ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
|
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča skrbeti za izjemno podporo našim strankam.
Peter Komornik, CEO
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team