Bi se radi bolj posvetili podpori strankam z namensko programsko opremo? LiveAgent je prava izbira.
LiveAgent je najboljša rešitev za podporo strankam. Ponuja vam veliko funkcij in več kot 175 integracij za razumno ceno.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Pri zagotavljanju odlične podpore strankam je treba imeti zanesljivo in dobro poznano programsko opremo. LiveAgent je ravno to, odlična programska oprema za pomoč uporabnikom, ki ponuja vse, kar potrebujete za odlično podporo strankam in upravljanje.
LiveAgent ima vse – e-pošto, najhitrejši pripomoček za klepet v živo, družabna omrežja, podporo klicnega centra in bazo znanja, med drugimi funkcijami in integracijami. Ne zapravljajte ekipe z nezanesljivo programsko opremo. Preklop na LiveAgent je preprost.
Klepet v živo je bistveni del podpore strankam, če želite, da vas stranke hitro kontaktirajo s spletnega mesta.
LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega. Vse, kar morate storiti, je, da se pripravite na dohodna sporočila.
LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.
Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.
Z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.
Dajte strankam možnost, da se povežejo z vami na bolj osebni ravni. Nastavitev lastnega virtualnega klicnega centra je enostavna in opravljena v nekaj minutah.
Povežete lahko svoj brskalnik, telefon ali katero koli drugo opremo po vaši izbiri in sprejemate klice tako kot po telefonu. LiveAgent poskrbi za vse namesto vas, zato ne potrebujete ponudnikov drugih storitev.
Ne strinjajte se z ničemer, izberite enega najboljših. LiveAgent vam ponuja najboljša orodja, funkcije in integracije po razumni ceni. Izberete lahko enega od treh cenovnih načrtov, da dobite točno tisto, kar potrebujete. In če to ni dovolj, lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi preplačali. Dobite točno tisto, za kar plačate, brez dodatnih stroškov in brez skrbi, da bi izpraznili svoj proračun.
Za več informacij si oglejte naše možnosti določanja cen.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih