Iščete Gist alternativo?

Bi se radi bolj posvetili podpori strankam z namensko programsko opremo? LiveAgent je prava izbira.

LiveAgent je najboljša rešitev za podporo strankam. Ponuja vam veliko funkcij in več kot 175 integracij za razumno ceno.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Napredna avtomatizacija za vaše podjetje.
Odkrijte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa Gist

Pri zagotavljanju odlične podpore strankam je treba imeti zanesljivo in dobro poznano programsko opremo. LiveAgent je ravno to, odlična programska oprema za pomoč uporabnikom, ki ponuja vse, kar potrebujete za odlično podporo strankam in upravljanje.

LiveAgent ima vse – e-pošto, najhitrejši pripomoček za klepet v živo, družabna omrežja, podporo klicnega centra in bazo znanja, med drugimi funkcijami in integracijami. Ne zapravljajte ekipe z nezanesljivo programsko opremo. Preklop na LiveAgent je preprost.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je bistveni del podpore strankam, če želite, da vas stranke hitro kontaktirajo s spletnega mesta.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega. Vse, kar morate storiti, je, da se pripravite na dohodna sporočila.

The fastest live chat on the market

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Bogat nabor funkcij

Z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.

Professional built-in call center software

Zagotovite klicno podporo

Dajte strankam možnost, da se povežejo z vami na bolj osebni ravni. Nastavitev lastnega virtualnega klicnega centra je enostavna in opravljena v nekaj minutah.

Povežete lahko svoj brskalnik, telefon ali katero koli drugo opremo po vaši izbiri in sprejemate klice tako kot po telefonu. LiveAgent poskrbi za vse namesto vas, zato ne potrebujete ponudnikov drugih storitev.

Ste pripravljeni zagotoviti boljšo podporo?

Ne strinjajte se z ničemer, izberite enega najboljših. LiveAgent vam ponuja najboljša orodja, funkcije in integracije po razumni ceni. Izberete lahko enega od treh cenovnih načrtov, da dobite točno tisto, kar potrebujete. In če to ni dovolj, lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi preplačali. Dobite točno tisto, za kar plačate, brez dodatnih stroškov in brez skrbi, da bi izpraznili svoj proračun.

Za več informacij si oglejte naše možnosti določanja cen.

Ready to switch to LiveAgent

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ali nas želite primerjati z drugimi nadomestnimi programi?

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zGist alternativa
    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

    Rezervirajte si predstavitev

    LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x