Iščete Gist alternativo?

Bi se radi bolj posvetili podpori strankam z namensko programsko opremo? LiveAgent je prava izbira.

LiveAgent je najboljša rešitev za podporo strankam. Ponuja vam veliko funkcij in več kot 175 integracij za razumno ceno.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Napredna avtomatizacija za vaše podjetje.
Odkrijte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa Gist

Pri zagotavljanju odlične podpore strankam je treba imeti zanesljivo in dobro poznano programsko opremo. LiveAgent je ravno to, odlična programska oprema za pomoč uporabnikom, ki ponuja vse, kar potrebujete za odlično podporo strankam in upravljanje.

LiveAgent ima vse – e-pošto, najhitrejši pripomoček za klepet v živo, družabna omrežja, podporo klicnega centra in bazo znanja, med drugimi funkcijami in integracijami. Ne zapravljajte ekipe z nezanesljivo programsko opremo. Preklop na LiveAgent je preprost.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je bistveni del podpore strankam, če želite, da vas stranke hitro kontaktirajo s spletnega mesta.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu,  pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega. Vse, kar morate storiti, je, da se pripravite na dohodna sporočila.

The fastest live chat on the market

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Bogat nabor funkcij

Z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.

Professional built-in call center software

Zagotovite klicno podporo

Dajte strankam možnost, da se povežejo z vami na bolj osebni ravni. Nastavitev lastnega virtualnega klicnega centra je enostavna in opravljena v nekaj minutah.

Povežete lahko svoj brskalnik, telefon ali katero koli drugo opremo po vaši izbiri in sprejemate klice tako kot po telefonu. LiveAgent poskrbi za vse namesto vas, zato ne potrebujete ponudnikov drugih storitev.

Ste pripravljeni zagotoviti boljšo podporo?

Ne strinjajte se z ničemer, izberite enega najboljših. LiveAgent vam ponuja najboljša orodja, funkcije in integracije po razumni ceni. Izberete lahko enega od treh cenovnih načrtov, da dobite točno tisto, kar potrebujete. In če to ni dovolj, lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi preplačali. Dobite točno tisto, za kar plačate, brez dodatnih stroškov in brez skrbi, da bi izpraznili svoj proračun.

Za več informacij si oglejte naše možnosti določanja cen.

Ready to switch to LiveAgent

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zGist alternativa
LiveAgent je rešitev za pomoč uporabnikom, ki vam omogoča nadaljnje napredovanje v službi za stranke. E-pošta, klepet v živo, družabni mediji (Facebook, Instagram in drugi).

Iščete alternativo Front?

LiveAgent is a powerful customer support tool that offers features such as live chat, social media integration, and a ticketing system. It automates repetitive tasks and improves agent efficiency, leading to increased customer satisfaction, sales, and retention rates. It is also a great alternative to other software such as Tawk, Jira, and Vocalcom. It is highly rated for its functionality, mobile capabilities, and affordability for small and medium-sized businesses. Companies such as Huawei, BMW, and Yamaha also use LiveAgent. Its CRM system allows for customer segmentation, past communication tracking, and a smoother communication process.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Prava programska oprema za pomoč za vsak zagon

LiveAgent vam lahko pomaga pri trženju in komuniciranju s strankami z uporabo e-poštnih predlog ter integracij z družbenimi mediji. S tem lahko povečate prepoznavnost blagovne znamke in dosežete širšo skupnost. Poleg tega lahko povečate produktivnost agentov in učinkovito upravljate s časom dela. Več o družbenih medijih lahko izveste na spletni strani LiveAgent.

Naučite se ustvariti predloge obrazcev za zahtevke službe za pomoč uporabnikom, ki jih lahko vaše stranke uporabijo za oddajo težav, hroščev in spremljanja zahtev po storitvah.

Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom

To improve efficiency and results for businesses, LiveAgent recommends focusing on customer service and experiences. Benchmarking customer service is essential, as quality and price are no longer the main factors in consumer purchases. Testimonials from satisfied customers are important in building trust and increasing sales. Multichannel support is necessary for gathering feedback and improving the user experience. Training agents is crucial for success in all aspects of business. Overall, LiveAgent is a recommended solution for businesses looking to improve their customer service.

Liveagent je najboljša večkanalna rešitev za vaše podjetje. Izkoristite 175+ funkcij in 40+ integracij ter odlična orodja danes.

Iščete alternativo Customerly?

LiveAgent is a powerful customer support tool that offers easy support through email, live chat, social media, knowledge base and call center. The service is stable, has good functionality and high value for money. It includes excellent customer support and mobile functionality. It offers advanced automation and integration compared with its competitors and is a great alternative to other support systems such as Vocalcom, Zopim and Vision.

LiveAgent je odlična alternativna rešitev, če želite več možnosti za komuniciranje s strankami. Preselite svoje podatke s CallPage k LiveAgent že danes.

Iščete alternativo za CallPage?

CRM sistem je koristen za upravljanje odnosov s strankami, saj omogoča pregled preteklih informacij o strankah in enostavno komunikacijo. LiveAgent je primeren alternativni sistem za podporo strankam, ki ima veliko funkcij, integracij s socialnimi omrežji in dobro podporo. Ponuja tudi odlično vrednost za denar in premaga mnoge druge podporne sisteme.

Imate težave pri iskanju pravih besed? Uporabite naših 10 skrbno izdelanih predlog za pomoč uporabnikom za vsako priložnost takoj.

Predloge za pomoč uporabnikom

LiveAgentova programska oprema lahko pomaga izboljšati učinkovitost in zadovoljstvo strank preko večkanalne komunikacije. Močan sistem za zahtevke in klepet v realnem času sta ključna za upravljanje podpore strankam, s katero lahko dosežete pozitivne odzive od strank. Programska oprema vključuje preddefinirane odgovore in predloge vstopničnega sistema za hitrejšo reševanje težav strank. Začnite graditi odnose s strankami s pomočjo brezplačne preskusne različice programske opreme. Pripravljena sporočila lahko pomagajo agente pri hitrejšem in bolj učinkovitem odzivanju na težave strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico