Iščete alternativo za Helprace?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Helpracu na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Povečajte zadovoljstvo strank s pravo alternativo programske opreme za pomoč uporabnikom Helprace. Zanesljiv sistem za izdelavo zahtevkov, baza znanja, klepet v živo ali podpora družabnih medijev – LiveAgent ima orodja, ki vam pomagajo zagotoviti najboljše storitve za stranke in povečati produktivnost agentov. Preberite več o naši intuitivni rešitvi za podporo in ugotovite, ali je za vaše podjetje to prava alternativa sistemu Helprace.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

Prednosti prehoda na LiveAgent

Povečan donos obresti

Spremenite obiskovalce spletnega mesta v kupce in povečajte svoj prihodek.

Prihrani čas in denar

Prihranite čas in denar, tako, da imate vse skupaj v eni rešitvi za pomoč uporabnikom.

Izboljšana produktivnost agentov

Odličen nabor orodij, funkcij in integracij vam pomaga narediti več.

Helprace v primerjavi z LiveAgentom na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo službi za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
Helprace
Izdelava zahtevkov
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahtevke strank.
LiveAgent ponuja izdelavo zahtevkov v paketu Zahtevek, ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja izdelavo zahtevkov v paketu, ki stane 30 $ na mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Helprace ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za vzpostavljanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Helprace ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki omogoča vzpostavitev portala za stranke, v katerega se lahko vaše stranke registrirajo in dostopajo do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja samopostrežni portal v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
Helprace ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Helprace ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Helprace ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in pošiljanje Viber sporočil neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Helprace ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Odložišče znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z navodili za odpravljanje težav, pogosto zastavljenimi vprašanji in članki z navodili za uporabo.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja bazo znanjo v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletni forum za razpravo za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja forum za stranke v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Delovni procesi, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacija in pravila v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu, ki stane 30 $/agenta/mesec.
API - Aplikacijski programski vmesnik
Nabor funkcij, ki različnim aplikacijam omogočajo sodelovanje.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja funkcije API v paketu, ki stane 10 $/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, še preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Helprace ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot Skype, Zoom, ali Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
Helprace ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne pretečejo in se ne izbrišejo-- do njih lahko dostopate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno zgodovino v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno število spletnih strani v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Helprace ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število zahtevkov/sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-sporočil in zahtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/sporočil v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno število zahtevkov/sporočil v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljen ali prejet klic in ga kadarkoli predvajajte.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Helprace ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila povpraševanj, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7 v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno podporo 24/7 v paketu, ki stane 10 $/mesec.
liveagent tools

Opravite delo s pravimi orodji

Helprace je opravil odlično delo, vendar vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje. Zato morate za svoje podjetje izbrati zanesljivo nadomestno programsko opremo za pomoč uporabnikom. LiveAgent lahko vaši službi za pomoč strankam veliko prinese. Govorimo o odličnem sistemu za izdelavo zahtevkov, najhitrejšem pripomočku za klepet v živo, podpori družbenih medijev, kot so Facebook Messenger, Instagram ali Viber. Skupaj s klicnim centrom in bazo znanja vam lahko ponudimo vsa orodja, ki jih potrebujete za zagotavljanje najboljše možne storitve za stranke. Si želite videti ta orodja v uporabi? Kliknite spodaj in jih preizkusite.

Oglejte si naša orodja

Hitri klepet v živo

Hitri klepet v živo je eno od najbolj uporabnih orodij, ki vam jih lahko ponudi programska oprema za pomoč uporabnikom. Ponujamo vam najhitrejši pripomoček za klepet v živo, saj je hitrost prikaza klepeta le 2,5 sekunde. Opremljen je tudi z uporabnimi funkcijami, kot sta prikaz tipkanja v realnem času in spremljanje spletnega mesta, ki agentom za pomoč strankam omogočata boljši pregled.
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Oglejte si demonstracijski pogovor v živo

Oglejte si videoposnetek o našem klepetu v živo. Dobili boste vpogled v njegove zmožnosti. Prebrskajte tudi po našem YouTube kanalu in si oglejte več videoposnetkov o drugih funkcijah.

Najboljša uporabniška izkušnja

Da bi ustvarili odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom, smo morali razumeti, kako zagotoviti odlično podporo svojim strankam. Menimo, da to počnemo pravilno, zato poskušamo biti zgled za naše stranke. Svojim strankam nudimo podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Na nas se lahko obrnete, kadarkoli to potrebujete in mi vam bomo na voljo za vsa vprašanja. Uporabite klepet v živo, pošljite nam e-pošto ali nas pokličite, izbira je vaša. Naš cilj je zagotoviti najboljšo podporo, da lahko tudi vi, skupaj z drugimi, storite enako za svoje stranke. Bi se radi pridružili naši vrsti zadovoljnih strank? Kliknite spodaj.
get inspired

Kaj pravijo naše stranke o LiveAgentu

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Ste pripravljeni, da poskusite našo Helprace alternativo?

Kliknite spodaj in začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje še danes. Podatki o kreditni kartici niso potrebni, izkušnjo s programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent dobite brez obveznosti.

Primerjajte nas z drugimi programi za pomoč uporabnikom

Vas zanima, kako se primerjamo z drugimi priljubljenimi rešitvami za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte, kaj vse vam lahko ponudimo.
    Povezani članki zAlternativa za Helprace
    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x