Ali iščete alternativo Hesku?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Hesk na trgu.

  • ✓ Ni pristojbin za namestitev
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Ni zahtevana kreditna kartica
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljano
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Še danes preklopite na LiveAgent in preverite, zakaj je odlična alternativa Hesk. LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki omogoča večkanalno komunikacijo, vključno z email zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom, socialnimi mediji in portalom za stranke. Podpirajo ga številne funkcije in integracije z drugimi programskimi rešitvami, ki vam pomagajo ustvariti nemoten potek dela. Preberite več o LiveAgent ali začnite svoj brezplačni 14-dnevni preskus danes.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Hesk proti LiveAgent v pregledu

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Ni zahtevana kreditna kartica.
Hesk
Zahtevki
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahtevke strank.
LiveAgent ponuja zahtevke.
Hesk ponuja zahtevke.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Hesk ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga lahko uporabljate za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Hesk ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba strank
Funkcija, ki vam omogoča izdelavo portala za stranke, na katerem se lahko stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Hesk ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Facebook integracija, ki zbira vse komentarje in omenjanje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor na vse komentarje in omenjanja v programski opremi za pomoč na družabnih omrežjih.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
Hesk ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Integracija Twitter, ki zbere vse omembe in komentarje ter jih spremeni v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor na tvite neposredno iz programske opreme
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
Hesk ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Integracija Instagram, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor na vse komentarje in omembe v programski opremi za pomoč na družabnih omrežjih.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
Hesk ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor in pošiljanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme službe za pomoč na družabnih omrežjih.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
Hesk ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z navodili za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Hesk ponuja bazo znanja.
Forum za stranke
Spletni portal za vaše stranke, ki se nahaja prav v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Hesk ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Tok dela, ki ga lahko avtomatizirate in odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Hesk ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Nabor funkcij, ki različnim aplikacijam omogočajo skupno delovanje.
LiveAgent ponuja API funkcije.
Hesk ne ponuja API funkcij.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu pred pogovorom s pravim operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR funkcije.
Hesk ne ponuja IVR funkcij.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Hesk ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo in se ne izbrišejo - kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Hesk ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejene spletne strani
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejene spletne strani.
Hesk ponuja neomejene spletne strani.
Neomejeni gumbi za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Hesk ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeni zahtevki/emaili
Prejmete lahko neomejeno število e-mail sporočil in zahtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število e-mail/zahtevkov.
Hesk ponuja neomejeno število e-mail/zahtevkov.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Hesk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7, brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
Hesk ne ponuja neomejene 24/7 podpore.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Na svojem spletnem mestu dobite hiter pripomoček za klepet v realnem času

Poizvedbe pri podpori strankam hitreje rešite zahvaljujoč našemu klepetu v živo. Enostavno ustvarite poljuben pripomoček ali izberite enega v naši galeriji gumbov za klepet in ga postavite na vašo spletno stran. Vaše stranke lahko preprosto kliknejo nanjo in začnejo klepetati s predstavniki službe za pomoč uporabnikom. Klepet v živo se je uvrstil med najhitrejše na trgu. It’s supported by useful features, like real-time typing-view or proactive chat invitations to increase customer engagement. Try it out yourself and see how you can improve your customer support.

Preizkusite našo programsko opremo za klepet v realnem času

Poenostavljeno upravljanje zahtevkov

LiveAgent razvrsti zahtevke in jih samodejno dodeli agentom, zahvaljujoč pravilom avtomatizacije, ki jih vzpostavite. To je pomembno, saj lahko LiveAgent upravlja vse pomembne komunikacijske kanale, ki jih uporabljajo vaše stranke, in dohodno komunikacijo spremeni v zahtevke. Dobite sistem za zahtevke, ki upravlja vse pomembno – emaile, klepet v živo, klice, Viber klice in socialne medijeFacebook, Twitter in Instagram. Preizkusite danes in se prepričajte, kako brezhibna je izkušnja.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Večkanalne komunikacijske funkcije na enem mestu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Baza znanja s prilagodljivo blagovno znamko

Ustvarite svoj uporaben samopostrežni portal z vsemi ustreznimi opombami, informativnimi članki in navodili za reševanje različnih vprašanj ali učenje česa novega. Funkcije našega portala za stranke vam omogočajo, da prilagodite blagovno znamko stilu vašega podjetja. Baza znanja vključuje tudi forume, tako da lahko vaše stranke svetujejo drugim, ki se spopadajo s težavami, odgovorijo ali preprosto klepetajo o različnih funkcijah. Lahko jo uporabite tudi za pridobivanje povratne informacije strank in vidite, kako izboljšujejo svoje poslovanje.

Z našo bazo znanja zagotovite odlične storitve za stranke

Naša super služba za stranke vas podpira

Težave rešujemo prek e-mail, klepeta v živo, klicev ali portala za stranke 24/7, tako da imajo lahko naše stranke več časa, da se osredotočijo na najbolj pomembno – pomoč svojim strankam. Pišite nam, kadar koli boste kaj potrebovali in potrudili se bomo, da vas informiramo ali vam pomagamo. Poglejte naše dosežke ali preglede spodaj in ugotovite, zakaj so naše stranke prešle z različnih rešitev na LiveAgent. Pridružite se nam še danes in tudi sami postanite srečna stranka.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Prihranite več z LiveAgentom

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni preklopiti na našo službo za pomoč uporabnikom?

Dajte nam priložnost in začnite svoj brezplačni 14-dnevni preskus danes. Ni vam treba navesti nobenih podatkov o kreditni kartici, tako da ni nobenih skritih pogojev. Najprej si oglejte naš videoposnetek, da vidite, kaj še lahko naredi LiveAgent, ali preberite več o LiveAgent na naši spletni strani.

Primerjajte nas z drugimi rešitvami za pomoč uporabnikom

    Povezani članki zHesk alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x