S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Ni zahtevana kreditna kartica.
|
Hesk
|
---|---|---|
Zahtevki
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahtevke strank.
|
LiveAgent ponuja zahtevke.
|
Hesk ponuja zahtevke.
|
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno stran.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Hesk ne ponuja klepeta v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki ga lahko uporabljate za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Hesk ne ponuja klicnega centra.
|
Samopostrežba strank
Funkcija, ki vam omogoča izdelavo portala za stranke, na katerem se lahko stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
Hesk ponuja samopostrežni portal.
|
Facebook
Facebook integracija, ki zbira vse komentarje in omenjanje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor na vse komentarje in omenjanja v programski opremi za pomoč na družabnih omrežjih.
|
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
|
Hesk ne ponuja Facebook integracije.
|
Twitter
Integracija Twitter, ki zbere vse omembe in komentarje ter jih spremeni v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor na tvite neposredno iz programske opreme
|
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
|
Hesk ne ponuja Twitter integracije.
|
Instagram
Integracija Instagram, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor na vse komentarje in omembe v programski opremi za pomoč na družabnih omrežjih.
|
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
|
Hesk ne ponuja Instagram integracije.
|
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor in pošiljanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme službe za pomoč na družabnih omrežjih.
|
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
|
Hesk ne ponuja Viber integracije.
|
Baza znanja
Baza znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z navodili za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Hesk ponuja bazo znanja.
|
Forum za stranke
Spletni portal za vaše stranke, ki se nahaja prav v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Hesk ne ponuja foruma za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Tok dela, ki ga lahko avtomatizirate in odpravite ponavljajoče se naloge.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
Hesk ne ponuja avtomatizacije in pravil.
|
API
Nabor funkcij, ki različnim aplikacijam omogočajo skupno delovanje.
|
LiveAgent ponuja API funkcije.
|
Hesk ne ponuja API funkcij.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu pred pogovorom s pravim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja IVR funkcije.
|
Hesk ne ponuja IVR funkcij.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
Hesk ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo in se ne izbrišejo - kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Hesk ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejene spletne strani
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejene spletne strani.
|
Hesk ponuja neomejene spletne strani.
|
Neomejeni gumbi za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Hesk ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
|
Neomejeni zahtevki/emaili
Prejmete lahko neomejeno število e-mail sporočil in zahtevkov.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število e-mail/zahtevkov.
|
Hesk ponuja neomejeno število e-mail/zahtevkov.
|
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Hesk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7, brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
|
Hesk ne ponuja neomejene 24/7 podpore.
|
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča izjemno podporo našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih