Ali iščete alternativo Hesku?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Hesk na trgu.

  • ✓ Ni pristojbin za namestitev    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Ni zahtevana kreditna kartica    
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljano
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Še danes preklopite na LiveAgent in preverite, zakaj je odlična alternativa Hesk. LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki omogoča večkanalno komunikacijo, vključno z email zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom, socialnimi mediji in portalom za stranke. Podpirajo ga številne funkcije in integracije z drugimi programskimi rešitvami, ki vam pomagajo ustvariti nemoten potek dela. Preberite več o LiveAgent ali začnite svoj brezplačni 14-dnevni preskus danes.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Hesk proti LiveAgent v pregledu

Funkcije Liveagent Hesk
Zahtevki
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahtevke strank.
LiveAgent ponuja zahtevke.
Hesk ponuja zahtevke.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Hesk ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga lahko uporabljate za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Hesk ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba strank
Funkcija, ki vam omogoča izdelavo portala za stranke, na katerem se lahko stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Hesk ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Facebook integracija, ki zbira vse komentarje in omenjanje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor na vse komentarje in omenjanja v programski opremi za pomoč na družabnih omrežjih.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
Hesk ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Integracija Twitter, ki zbere vse omembe in komentarje ter jih spremeni v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor na tvite neposredno iz programske opreme
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
Hesk ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Integracija Instagram, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor na vse komentarje in omembe v programski opremi za pomoč na družabnih omrežjih.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
Hesk ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovor in pošiljanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme službe za pomoč na družabnih omrežjih.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
Hesk ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z navodili za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Hesk ponuja bazo znanja.
Forum za stranke
Spletni portal za vaše stranke, ki se nahaja prav v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Hesk ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Tok dela, ki ga lahko avtomatizirate in odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Hesk ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Nabor funkcij, ki različnim aplikacijam omogočajo skupno delovanje.
LiveAgent ponuja API funkcije.
Hesk ne ponuja API funkcij.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu pred pogovorom s pravim operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR funkcije.
Hesk ne ponuja IVR funkcij.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Hesk ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo in se ne izbrišejo - kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Hesk ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejene spletne strani
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejene spletne strani.
Hesk ponuja neomejene spletne strani.
Neomejeni gumbi za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Hesk ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeni zahtevki/emaili
Prejmete lahko neomejeno število e-mail sporočil in zahtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število e-mail/zahtevkov.
Hesk ponuja neomejeno število e-mail/zahtevkov.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Hesk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7, brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
Hesk ne ponuja neomejene 24/7 podpore.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Na svojem spletnem mestu dobite hiter pripomoček za klepet v realnem času

Poizvedbe pri podpori strankam hitreje rešite zahvaljujoč našemu klepetu v živo. Enostavno ustvarite poljuben pripomoček ali izberite enega v naši galeriji gumbov za klepet in ga postavite na vašo spletno stran. Vaše stranke lahko preprosto kliknejo nanjo in začnejo klepetati s predstavniki službe za pomoč uporabnikom. Klepet v živo se je uvrstil med najhitrejše na trgu. It’s supported by useful features, like real-time typing-view or proactive chat invitations to increase customer engagement. Try it out yourself and see how you can improve your customer support.

Preizkusite našo programsko opremo za klepet v realnem času

Poenostavljeno upravljanje zahtevkov

LiveAgent razvrsti zahtevke in jih samodejno dodeli agentom, zahvaljujoč pravilom avtomatizacije, ki jih vzpostavite. To je pomembno, saj lahko LiveAgent upravlja vse pomembne komunikacijske kanale, ki jih uporabljajo vaše stranke, in dohodno komunikacijo spremeni v zahtevke. Dobite sistem za zahtevke, ki upravlja vse pomembno – emaile, klepet v živo, klice, Viber klice in socialne medijeFacebook, Twitter in Instagram. Preizkusite danes in se prepričajte, kako brezhibna je izkušnja.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Večkanalne komunikacijske funkcije na enem mestu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Baza znanja s prilagodljivo blagovno znamko

Ustvarite svoj uporaben samopostrežni portal z vsemi ustreznimi opombami, informativnimi članki in navodili za reševanje različnih vprašanj ali učenje česa novega. Funkcije našega portala za stranke vam omogočajo, da prilagodite blagovno znamko stilu vašega podjetja. Baza znanja vključuje tudi forume, tako da lahko vaše stranke svetujejo drugim, ki se spopadajo s težavami, odgovorijo ali preprosto klepetajo o različnih funkcijah. Lahko jo uporabite tudi za pridobivanje povratne informacije strank in vidite, kako izboljšujejo svoje poslovanje.

Z našo bazo znanja zagotovite odlične storitve za stranke

Naša super služba za stranke vas podpira

Težave rešujemo prek e-mail, klepeta v živo, klicev ali portala za stranke 24/7, tako da imajo lahko naše stranke več časa, da se osredotočijo na najbolj pomembno – pomoč svojim strankam. Pišite nam, kadar koli boste kaj potrebovali in potrudili se bomo, da vas informiramo ali vam pomagamo. Poglejte naše dosežke ali preglede spodaj in ugotovite, zakaj so naše stranke prešle z različnih rešitev na LiveAgent. Pridružite se nam še danes in tudi sami postanite srečna stranka.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Prihranite več z LiveAgentom

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Ste pripravljeni preklopiti na našo službo za pomoč uporabnikom?

Dajte nam priložnost in začnite svoj brezplačni 14-dnevni preskus danes. Ni vam treba navesti nobenih podatkov o kreditni kartici, tako da ni nobenih skritih pogojev. Najprej si oglejte naš videoposnetek, da vidite, kaj še lahko naredi LiveAgent, ali preberite več o LiveAgent na naši spletni strani.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

“Pogosta

“Katera

LiveAgent je odlična alternativa Hesk, saj ponuja večkanalni sistem upravljanja z zahtevki, hiter pripomoček za klepet v živo in odlično podporo strankam..

Kakšne so prednosti prehoda s Hesk na LiveAgent?

Večkanalni sistem za zahtevke, ki lahko upravlja e-mail, klepet v živo, klice, portal za stranke, Viber in družabna omrežja - Facebook, Twitter in Instagram. LiveAgent ima tudi poštene cene in odlično podporo strankam, ki vam bodo pomagati pri vseh vprašanjih.

Ali ima LiveAgent hitrejši klepet v živo?

Hitrost pripomočka za klepet v živo pri Agentu je 2,5 sekunde, zato je to eden najhitrejših pripomočkov za klepet, ki je na voljo v programski opremi za pomoč uporabnikom

Related Articles to Hesk alternativa
Klepetalnica v živo je posebno področje na internetu. Glavni namen klepetalnice v živo je omogočiti uporabnikom spletni klepet v realnem času.

Klepetalnica v živo

Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.

Najboljše alternative klepeta v živo vsebujejo določen nabor funkcij, ki vam bodo zagotovile uspet. Še danes ugotovite, katere so!

Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo

Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.

Selitev LiveAgent je enostavna z enim od naših vnaprej vgrajenih vtičnikov. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikih in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke. LiveAgent ponuja večno brezplačen načrt, pa tudi tri druge načrte po ugodni ceni.

Poslovite se od počasne, slabše programske opreme in pozdravite LiveAgent

Uporabniki so zelo zadovoljni s podpornim orodjem LiveAgent, saj ponuja dobro vrednost za denar, enostavno uporabo in odlično izvedbo podpore. Primerjava z drugimi podpornimi sistemi, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk in Freshdesk, kaže, da LiveAgent ponuja najboljše funkcije za ceno, vključno z mobilnimi funkcijami in možnostjo integracij. Uporabniki so tudi pohvalili odlično podporno ekipo in napreden nivo avtomatizacije. Prehod s Zendeska na LiveAgent je bil uspešen zaradi večje funkcionalnosti in bolj stabilne platforme, zlasti na mobilnih napravah.

Preidite na programsko opremo z vrhunskim klepetom v živo in večkanalnim vstopničnim sistemom. Izboljšajte vašo službo za pomoč strankam z elektronsko pošto, družbenimi omrežji in še veliko več.

Iščete uporabniško podobno alternativo?

LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.

Poglejte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za Desk.com. Spoznajte prednosti in se prijavite za brezplačni 14-dnevni preizkus že danes.

Iščete boljši program za podporo strankam?

Podjetja so prešla na LiveAgent zaradi boljših funkcij, cene in podpore strankam v primerjavi s konkurenčnim Zendeskom. Uporabniki LiveAgenta pohvalijo enostavno uporabo, avtomatizacijo in podporo na različnih platformah. Sistem ima številne funkcije, vključno z klepetom v živo, integracijo s socialnim omrežjem in bazo podatkov ter splošno stabilnost. Uporabniki so prej uporabljali druge podporne sisteme, vendar je LiveAgent osvojil njihovo naklonjenost zaradi dobre vrednosti za denar.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico