Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč NCR

Stiki službe za pomoč NCR

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja NCR. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja NCR. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto NCR in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja NCR stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

NCR kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke NCR po e-pošti

NCR Podpora preko e-pošte

media.inquiry@ncr.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja NCR

NCR Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo NCR

NCR Podpora preko klicnega centra

1-800-225-5627

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti NCR

NCR Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

NCR Pogoji in določila

NCR Pogoji in določila

N/A

NCR Politika zasebnosti

NCR Politika zasebnosti

N/A

NCR Varnostna politika

NCR Varnostna politika

N/A

NCR GDPR

NCR GDPR

N/A

NCR Wikipedia stran

NCR Wikipedia stran

N/A

NCR Partnerski program

NCR Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je NCR?

NCR Corporation (NYSE: NCR) je vodilna na področju bančnih in poslovnih rešitev, ki poganja neverjetne izkušnje, ki olajšajo življenje.

Kakšno podporo ponuja NCR?

Ekipa za pomoč strankam podjetja NCR ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z NCR?

Na NCR se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov NCR?

Na NCR se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.ncr.com/contact-us

Ali NCR vsebuje klepet v živo?

Ne, NCR ne vsebuje podpore za klepet v živo.

Kako naj govorim z nekom iz NCR?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč  1-800-225-5627

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico