Intercom je odlična programska oprema, ki ponuja platformo za poslovna sporočila. Intercom uporablja chatbote in klepet v živo in je zelo prilagodljiv. Če pa iščete alternativo storitvi Intercom, razmislite o LiveAgent.
Odkrijte našo elegantno univerzalno mapo »Prejeto« z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom in več kot 40+ integracijami. Z LiveAgent boste videli, da z odlično programsko opremo prihaja tudi odlična storitev za stranke.
Prehod iz storitve Intercom na LiveAgent v le nekaj minutah. Ponujamo nadzorovano selitev Intercom, ki bo vse vaše podatke iz Intercoma uvozila v LiveAgent. Brezplačno in vzelo bo le 5 minut.
Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti
LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.
Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.
Z več kot 175 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.
Dobiti najboljšo vrednost za svoj denar je ključnega pomena, ko iščete odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom. Intercom ponuja tri različne osnovne pakete in dodatne funkcije. LiveAgent ponuja 4 osnovna paketa po konkurenčnih cenah, pa tudi dodatne funkcije, kot so integracije socialnih medijev. Če iščete popolno alternativo Intercom, razmislite o LiveAgentu. Na voljo imamo hibridni tok zahtevkov, enotno mapo z vsemi kanali, funkcije poročanja in analize, avtomatizacijo, igranje in še veliko več!
Preizkusite ga še danes
Oglejte si uporabo, statistiko, ocenite poročila o uspešnosti in se učite iz ocen zadovoljstva strank.
Če iščete alternativo interkomu in je hitrost pomembna za vas, je morda LiveAgent tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v le 2,5 sekundah.
Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite obiskovalca spletnega mesta učinkovito pretvoriti v stranko. Po poročilu eMarketer je po uporabi klepeta v živo 35% obiskovalcev spletnega mesta opravilo spletni nakup.
Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 prevodih v različne jezike (nekateri delno) in podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarjajo oviro med vami in strankami. Pokrili smo vas.
Preizkusite ga še danes
LiveAgent je najbolj pregledana in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Zato je odlična alternativa Intercomu. LiveAgent prihrani čas in denar, tako da se lahko osredotočite na tisto, kar je pomembno – na vzpostavljanje smiselnih odnosov s strankami.
Preverite, kako se primerjamo z Intercomom na podlagi mnenj strank na Capterra
Vabimo vas, da preverite, kaj druge stranke govorijo o LiveAgentu. LiveAgent je zbral več kot 2800 mnenj na različnih trgih programske opreme, kot so Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.