Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa LiveCall na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo LiveCall?

Telefonska podpora je šele začetek. Pridobite e-pošto, klepet v živo, družabna omrežja in bazo znanja, da svojim strankam zagotovite več možnosti.

LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena številka 1 programske opreme za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.

smart phone calling

Zmogljiva alternativa LiveCall

Popeljite svojo službo za pomoč uporabnikom z e-pošto, klepetom v živo, družabnimi mediji in bazo znanja.

Kupcem ponudite več možnosti, da se povežejo z vami in jih spremenijo v plačljive stranke. Vse to dobite za ceno, ki vam ne bo uničila proračuna.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo vam omogoča najhitrejši način, da se stranke povežejo z vami. Lahko povečate število konverzij in obiskovalce strani učinkovito spremenite v plačilne stranke.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Ali nam sledite?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Podpora klicnega centra

Klicni center je enostaven za namestitev in enostaven za uporabo. Vmesnik LiveAgent vas bo gladko vodil skozi celoten postopek. Povežite se s svojimi strankami prek brskalnika, telefona ali katere koli druge opreme po vaši izbiri.

LiveAgent za vas poskrbi za vse, zato ponudniki tretjih oseb niso potrebni. Lahko se osredotočite na pomembno in zagotovite podporo brez dodatnih težav.

Zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Savings illustration

Pridobite več in prihranite več

Če strankam in agentom zagotovite več možnosti, še ne pomeni, da morate to preplačati. LiveAgent ima tri odlične plačljive načrte, ki so opremljeni z najboljšimi orodji in funkcijami za zagotavljanje podpore strankam.

Če želite, lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi jih preplačali. Kliknite spodaj in izvedite več.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zAlternativa LiveCall
Prilagodite si svojo knjižnico zvokov in si omogočite nekaj opozoril po meri za nove zahtevke, klice, sporočila v klepetu, povezave in še več.

Zvoki

LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.

Razmišljate o LiveAgentovi službi za pomoč strankam? Izpolnite svoje podatke in lahko pričnete s svojim brezplačnim preizkusom, brez vezave, kreditna kartica ni potrebna.

Začnite brezplačno preskusno obdobje še danes

Tekst predstavlja ponudbo programske opreme LiveAgent za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, sistem upravljanja pritožb ter programske opreme odjemalskega portala in za upravljanje e-pošte. Ponudba vključuje tudi cenik in alternative ter integracije. Poleg tega so na voljo tudi možnosti podpore, selitev podatkov ter aplikacija za spremljanje stanja sistema LiveAgent. Podjetje ponuja tudi spletni blog, glosar, akademijo ter priljubljene predloge in kalkulator stroškov. Na voljo so tudi kontaktni podatki za prodajne kontakte ter možnost naročila novic o posodobitvah in popustih. Tekst se konča z informacijo o izdelavi LiveAgenta in obvestilom o poslanih podatkih za prijavo po končanju postopka.

Raziščite izbor najboljše programske opreme za klepet v živo na trgu. Izberite idealno programsko opremo za klepet v živo za vaše spletno mesto in dvignite svoje storitve za stranke na luno.

Programska oprema za klepetanje v živo

"Tawk.to in LiveChat sta priljubljeni programski rešitvi za klepet v živo. Tawk.to je brezplačen in uporablja ga podjetja, kot so Adidas. LiveChat ima večkanalno podporo in cene se začnejo pri 16 USD na sedež/mesec. Intercom in Birdeye sta tudi močni izbiri za podjetja vseh velikosti."

Iščete drugačno rešitev za Gist? Oglejte si LiveAgent in si oglejte prednosti. Začnite brezplačno preskusno različico še danes in zagotovite boljšo podporo.

Iščete Gist alternativo?

Klepet v realnem času omogoča najboljšo podporo strankam. LiveAgent je programska oprema za podporo strankam z avtomatizacijo prodaje in integracijami. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec.

Liveagent je najboljša večkanalna rešitev za vaše podjetje. Izkoristite 175+ funkcij in 40+ integracij ter odlična orodja danes.

Iščete alternativo Customerly?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč podjetjem v letu 2020. Stranke ga pohvalijo zaradi funkcij, podpore in cene.

LiveAgent je odlična alternativna rešitev, če želite več možnosti za komuniciranje s strankami. Preselite svoje podatke s CallPage k LiveAgent že danes.

Iščete alternativo za CallPage?

LiveAgent je odlična rešitev za podporo strankam, premaga konkurente v funkcionalnosti, vrednosti za denar in mobilnosti. Dostopne cene in odzivna podpora.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico