Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa LiveCall na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo LiveCall?

Telefonska podpora je šele začetek. Pridobite e-pošto, klepet v živo, družabna omrežja in bazo znanja, da svojim strankam zagotovite več možnosti.

LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena številka 1 programske opreme za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.

smart phone calling

Zmogljiva alternativa LiveCall

Popeljite svojo službo za pomoč uporabnikom z e-pošto, klepetom v živo, družabnimi mediji in bazo znanja.

Kupcem ponudite več možnosti, da se povežejo z vami in jih spremenijo v plačljive stranke. Vse to dobite za ceno, ki vam ne bo uničila proračuna.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo vam omogoča najhitrejši način, da se stranke povežejo z vami. Lahko povečate število konverzij in obiskovalce strani učinkovito spremenite v plačilne stranke.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Ali nam sledite?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Podpora klicnega centra

Klicni center je enostaven za namestitev in enostaven za uporabo. Vmesnik LiveAgent vas bo gladko vodil skozi celoten postopek. Povežite se s svojimi strankami prek brskalnika, telefona ali katere koli druge opreme po vaši izbiri.

LiveAgent za vas poskrbi za vse, zato ponudniki tretjih oseb niso potrebni. Lahko se osredotočite na pomembno in zagotovite podporo brez dodatnih težav.

Zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Savings illustration

Pridobite več in prihranite več

Če strankam in agentom zagotovite več možnosti, še ne pomeni, da morate to preplačati. LiveAgent ima tri odlične plačljive načrte, ki so opremljeni z najboljšimi orodji in funkcijami za zagotavljanje podpore strankam.

Če želite, lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi jih preplačali. Kliknite spodaj in izvedite več.

Primerjajte nas z drugimi programi za pomoč uporabnikom

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

Povezani članki zAlternativa LiveCall
Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x