Hvala za vaše zanimanje za prispevek k našemu blogu. Obožujemo objave gostov, vendar smo izbirčni glede njihove kakovosti. Naš cilj je zagotoviti informativno in edinstveno vsebino našemu občinstvu: lastnikom podjetij SaaS, profesionalnim tržnikom in strokovnjakom za storitve za stranke. Ker imamo raje kakovost > količina, ne objavljamo generičnih vsebin, ki jih je mogoče najti kjer koli na internetu.

Preden nam pošljete svoje ideje o temi, preglejte naslednji vodnik po korakih. Če vam ne odgovorimo v 4-5 dneh, vaše objave gosta ne bomo sprejeli.

Logistika pošta gostov:

  • predlagajte ideje za teme in nam jih pošljite
  • ko odobrimo temo, vas o tem obvestimo po e-pošti in vam pošljemo objavo za goste, ki jo izpolnite
  • rok in točen datum objave bosta načrtovana, ko bo pregledan povzetek objave gosta
  • pojdite skozi kontrolne sezname tukaj: ideja teme, povzetek, vsebina, vizualna vsebina, umestitev povezav, splošno za končni osnutek tukaj

Kontrolni seznam idej za temo:

  • preberite naš blog, če želite izvedeti, katere teme smo obravnavali v preteklosti in katere vrste vsebin so pomembne za naše bralce – ne pošiljajte že objavljenih ali nepomembnih vsebin
  • predlagajte 3-5 privlačnih idej za teme, o katerih se vam zdi dobro in so pomembne za našo industrijo, ki vključujejo storitve za stranke/podporo/uspeh, rešitve za pomoč uporabnikom (klepet v živo, portal za stranke, klicni center), digitalno trženje, SaaS itd.
  • delite z nami nekaj svojih prejšnjih objav v e-pošti
  • pošljite svoje predloge po e-pošti na hello@liveagent.com z dodano besedo “sladoled” v zadevi

Kratek kontrolni seznam za objavo gostov:

  • ko bo tema odobrena, boste od nas prejeli odgovor po e-pošti
  • izpolnite našo objavo gostov, ki vam jo bomo poslali
  • ne pozabite, da cilj objave za goste ni le zagotoviti izpostavljenost in povezave, temveč tudi povečati organski promet, zato raziščite tudi potencialne nizkokonkurenčne ključne besede z velikim obsegom iskanja, preden oddate izpolnjeno poročilo

Kontrolni seznam vsebine objave gostov:

  • LiveAgent se vedno napiše kot ena beseda
  • vsaj 2000 besed, raje več
  • SEO optimizirajte vaš članek, kot je opisano v objavi za goste
  • pišite v drugoosebnem pogledu (vi/vaš), pogovornem tonu in ameriški angleščini
  • Naj bodo vaši stavki kratki in lahko razumljivi (brez spodrsljajev!)
  • omejite svoje odstavke na max. 5 stavkov (odlično brezplačno orodje – Hemingway urejevalnik)
  • uporabite različne možnosti oblikovanja: močno besedilo, oznake, oštevilčeno besedilo
  • ohraniti skladno vrsto in velikost pisave v delu
  • vse glave morajo biti male črke, razen prve besede glave in morebitnih lastnih samostalnikov ali akronimov (navedite vse kratice)
  • samo prva črka novega stavka naj bo velika
  • napišite uporabne nasvete, statistiko in druga zanimiva dejstva, ki predstavljajo vrednost za bralca
  • zaženite preverjanje slovnice, berljivosti in plagiatorstva
  • lektorirajte in še enkrat preverite pred oddajo končnega osnutka

Kontrolni seznam vizualne vsebine:

  • vključujejo: videoposnetke, predstavitve, infografike in gif; razprave, citati, tviti, tabele (cene), grafi, nasveti, statistika
  • lahko omenimo izdelke, povezane s temo
  • 5+ slik v članku – slike brez avtorskih pravic, posnetki zaslona s povezavami, lastne slike (vsaka slika mora biti velika do 100 kb z ustreznim imenom datoteke. pripisom in alt oznako), posnetki zaslona s puščicami so v redu
  • izogibajte se založnim slikam in slikam nizke kakovosti
  • pošljite vse vizualne elemente kot priloge k e-pošti, ko pošljete končni osnutek
  • ustreznost in informativna vrednost povratne povezave (po možnosti nepromocijske povezave)
  • postavitev povezave mora biti videti naravno
  • brez plačanih ali sponzoriranih povezav
  • promocijske povezave imajo atribute nofollow za iskalnike
  • preverite sidro in ključne besede (povezane besedne zveze, ključne besede, sopomenke), na primer programsko opremo za vstopnični sistem (orodje sistema za izdajo zahtevkov orodje za izdajo zahtevkov …). Izogibajte se besedam, kot so “kliknite tukaj”, “tukaj so”, “preveri tukaj” itd.
  • zunanje povezave ne smejo biti vključene v začetni odstavek, glavo, nogo, stransko vrstico strani ali zaključek
  • po možnosti je organski promet več kot 1K, vendar je sprejem povezave odvisen od splošne kakovosti spletnega mesta
  • 2-5 dofollow zunanjih povezav (do avtoritativnih/temalno povezanih spletnih mest) in po možnosti sveža vsebina (ne starejša od 3 let in uporaba več virov, ne samo enega)
  • 2-5 internih povezav na LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit ali kjer koli je naša blagovna znamka omenjena v besedilu
  • izogibajte se povezovanju z našimi konkurenti kot izvorno vsebino (odstranili bi povezavo in našli bi nov vir za povezavo)
  • Vstavljanje povratnih povezav je dovoljeno samo v objavah v spletnem dnevniku, označenih z “rast” in “podpora”.
  • no outbound links are allowed from these pages /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails/ and /blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/
  • maks. 2 izhodni povezavi na 1 domeno
  • povezave v biografiji avtorja niso podprte
  • za domene .com, min. DR50+ (Ahrefs)
  • za mednarodne domene min. DR30+ (Ahrefs)

Splošni kontrolni seznam za končni osnutek:

  • vključite vašo biografijo (največ 300 znakov) in posnetek glave
  • če želite, da se vaš prispevek promovira na naših družbenih omrežjih, navedite povezave do svojih profilov na družbenih omrežjih
  • končni osnutek je treba poslati kot Googlov dokument, pri čemer so dovoljenja za skupno rabo posodobljena za komentiranje in povratne informacije
  • pošljite ga na hello@liveagent.com
  • zadnji člen se lahko zavrne iz naslednjih razlogov:
    • podvojene ali plagiatizirane vsebine
    • vsebina je napisana izključno za namene gradnje povezav
    • vsebina je pristranska, žaljiva ali ni v skladu z našimi standardi
    • poslano po dogovorjenem roku

opomba: ekipa LiveAgent si pridržuje pravico do urejanja vaše vsebine, da bo ustrezala našemu slogu bloganja

Sorodni članki
Glosar Za Podporo Strankam - Nadzorna Plosca

Nadzorna plošča

Nadzorna plošča pomaga agentom ostati na tekočem z najpomembnejšimi informacijami v podjetju. Preberite za več informacij.

Checklists - Kontrolni Seznam Za Nastavitev Druzbenih Medijev

Kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev

Se trudite konfigurirati spletne račune za svoje podjetje? Ko je ta kontrolni seznam za nastavitev družabnih medijev končan, se bodo stvari odvijale kot nalašč.

LiveAgent je programska oprema za upravljanje dohodnih klicnih centrov, pritožb, odjemalskih portalov in e-pošte. Omogoča integracije, ponuja brezplačen preizkus in podporo strankam. Sistem temelji na umetni inteligenci, ki avtomatizira upravljanje zahtevkov za učinkovito delo.

Kako nastaviti pravila v LiveAgent

LiveAgent je programska oprema za upravljanje dohodnih klicnih centrov, pritožb, odjemalskih portalov in e-pošte. Omogoča integracije, ponuja brezplačen preizkus in podporo strankam. Sistem temelji na umetni inteligenci, ki avtomatizira upravljanje zahtevkov za učinkovito delo.

Nadzorna plošča pomaga agentom ostati na tekočem z najpomembnejšimi informacijami v podjetju. Preberite za več informacij.

Nadzorna plošča

The TEXT discusses the importance of effective marketing strategies in reaching target audiences and driving business growth. It highlights the need for understanding consumer behavior and leveraging digital platforms for maximum impact. The key takeaway is the emphasis on personalized and data-driven marketing approaches to achieve success in today's competitive market.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x