Hvala za vaše zanimanje za prispevek k našemu blogu. Obožujemo objave gostov, vendar smo izbirčni glede njihove kakovosti. Naš cilj je zagotoviti informativno in edinstveno vsebino našemu občinstvu: lastnikom podjetij SaaS, profesionalnim tržnikom in strokovnjakom za storitve za stranke. Ker imamo raje kakovost > količina, ne objavljamo generičnih vsebin, ki jih je mogoče najti kjer koli na internetu.
Preden nam pošljete svoje ideje o temi, preglejte naslednji vodnik po korakih. Če vam ne odgovorimo v 4-5 dneh, vaše objave gosta ne bomo sprejeli.
Logistika pošta gostov:
predlagajte ideje za teme in nam jih pošljite
ko odobrimo temo, vas o tem obvestimo po e-pošti in vam pošljemo objavo za goste, ki jo izpolnite
rok in točen datum objave bosta načrtovana, ko bo pregledan povzetek objave gosta
pojdite skozi kontrolne sezname tukaj: ideja teme, povzetek, vsebina, vizualna vsebina, umestitev povezav, splošno za končni osnutek tukaj
Kontrolni seznam idej za temo:
preberite naš blog, če želite izvedeti, katere teme smo obravnavali v preteklosti in katere vrste vsebin so pomembne za naše bralce – ne pošiljajte že objavljenih ali nepomembnih vsebin
predlagajte 3-5 privlačnih idej za teme, o katerih se vam zdi dobro in so pomembne za našo industrijo, ki vključujejo storitve za stranke/podporo/uspeh, rešitve za pomoč uporabnikom (klepet v živo, portal za stranke, klicni center), digitalno trženje, SaaS itd.
delite z nami nekaj svojih prejšnjih objav v e-pošti
pošljite svoje predloge po e-pošti na hello@liveagent.com z dodano besedo “sladoled” v zadevi
Kratek kontrolni seznam za objavo gostov:
ko bo tema odobrena, boste od nas prejeli odgovor po e-pošti
izpolnite našo objavo gostov, ki vam jo bomo poslali
ne pozabite, da cilj objave za goste ni le zagotoviti izpostavljenost in povezave, temveč tudi povečati organski promet, zato raziščite tudi potencialne nizkokonkurenčne ključne besede z velikim obsegom iskanja, preden oddate izpolnjeno poročilo
Kontrolni seznam vsebine objave gostov:
LiveAgent se vedno napiše kot ena beseda
vsaj 2000 besed, raje več
SEO optimizirajte vaš članek, kot je opisano v objavi za goste
pišite v drugoosebnem pogledu (vi/vaš), pogovornem tonu in ameriški angleščini
Naj bodo vaši stavki kratki in lahko razumljivi (brez spodrsljajev!)
omejite svoje odstavke na max. 5 stavkov (odlično brezplačno orodje – Hemingway urejevalnik)
uporabite različne možnosti oblikovanja: močno besedilo, oznake, oštevilčeno besedilo
ohraniti skladno vrsto in velikost pisave v delu
vse glave morajo biti male črke, razen prve besede glave in morebitnih lastnih samostalnikov ali akronimov (navedite vse kratice)
samo prva črka novega stavka naj bo velika
napišite uporabne nasvete, statistiko in druga zanimiva dejstva, ki predstavljajo vrednost za bralca
zaženite preverjanje slovnice, berljivosti in plagiatorstva
lektorirajte in še enkrat preverite pred oddajo končnega osnutka
5+ slik v članku – slike brez avtorskih pravic, posnetki zaslona s povezavami, lastne slike (vsaka slika mora biti velika do 100 kb z ustreznim imenom datoteke. pripisom in alt oznako), posnetki zaslona s puščicami so v redu
izogibajte se založnim slikam in slikam nizke kakovosti
pošljite vse vizualne elemente kot priloge k e-pošti, ko pošljete končni osnutek
Kontrolni seznam pravil za umestitev povezav:
ustreznost in informativna vrednost povratne povezave (po možnosti nepromocijske povezave)
postavitev povezave mora biti videti naravno
brez plačanih ali sponzoriranih povezav
promocijske povezave imajo atribute nofollow za iskalnike
preverite sidro in ključne besede (povezane besedne zveze, ključne besede, sopomenke), na primer programsko opremo za vstopnični sistem (orodje sistema za izdajo zahtevkov orodje za izdajo zahtevkov …). Izogibajte se besedam, kot so “kliknite tukaj”, “tukaj so”, “preveri tukaj” itd.
zunanje povezave ne smejo biti vključene v začetni odstavek, glavo, nogo, stransko vrstico strani ali zaključek
po možnosti je organski promet več kot 1K, vendar je sprejem povezave odvisen od splošne kakovosti spletnega mesta
2-5 dofollow zunanjih povezav (do avtoritativnih/temalno povezanih spletnih mest) in po možnosti sveža vsebina (ne starejša od 3 let in uporaba več virov, ne samo enega)
2-5 internih povezav na LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit ali kjer koli je naša blagovna znamka omenjena v besedilu
izogibajte se povezovanju z našimi konkurenti kot izvorno vsebino (odstranili bi povezavo in našli bi nov vir za povezavo)
Vstavljanje povratnih povezav je dovoljeno samo v objavah v spletnem dnevniku, označenih z “rast” in “podpora”.
no outbound links are allowed from these pages /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails/ and /blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/
maks. 2 izhodni povezavi na 1 domeno
povezave v biografiji avtorja niso podprte
za domene .com, min. DR50+ (Ahrefs)
za mednarodne domene min. DR30+ (Ahrefs)
Splošni kontrolni seznam za končni osnutek:
vključite vašo biografijo (največ 300 znakov) in posnetek glave
če želite, da se vaš prispevek promovira na naših družbenih omrežjih, navedite povezave do svojih profilov na družbenih omrežjih
končni osnutek je treba poslati kot Googlov dokument, pri čemer so dovoljenja za skupno rabo posodobljena za komentiranje in povratne informacije
pošljite ga na hello@liveagent.com
zadnji člen se lahko zavrne iz naslednjih razlogov:
podvojene ali plagiatizirane vsebine
vsebina je napisana izključno za namene gradnje povezav
vsebina je pristranska, žaljiva ali ni v skladu z našimi standardi
poslano po dogovorjenem roku
opomba: ekipa LiveAgent si pridržuje pravico do urejanja vaše vsebine, da bo ustrezala našemu slogu bloganja
Se trudite konfigurirati spletne račune za svoje podjetje? Ko je ta kontrolni seznam za nastavitev družabnih medijev končan, se bodo stvari odvijale kot nalašč.
LiveAgent je programska oprema za upravljanje dohodnih klicnih centrov, pritožb, odjemalskih portalov in e-pošte. Omogoča integracije, ponuja brezplačen preizkus in podporo strankam. Sistem temelji na umetni inteligenci, ki avtomatizira upravljanje zahtevkov za učinkovito delo.
The TEXT discusses the importance of effective marketing strategies in reaching target audiences and driving business growth. It highlights the need for understanding consumer behavior and leveraging digital platforms for maximum impact. The key takeaway is the emphasis on personalized and data-driven marketing approaches to achieve success in today's competitive market.
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.