Preberite vse o
LiveAgentovih spletnih seminarjih

Spoznajte, kako lahko vsako funkcijo uporabite v svojo korist.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Učite se s spletnimi seminarji LiveAgent

Dobrodošli na LiveAgentovem spletnem seminarju za storitve za stranke! Naši strokovnjaki vas bodo vodili skozi našo večkanalno rešitev za pomoč uporabnikom, ki vključuje programsko opremo za izdelavo zahtevkov, klepet v živo, vgrajeni klicni center in še veliko več. Pomagali vam bomo, da pravilno nastavite in konfigurirate svoj račun ter odgovorimo na vaša vprašanja. Spoznajte LiveAgent z nami in izboljšajte svoje storitve za stranke kot številna podjetja po svetu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

V tem spletnem seminarju si bomo ogledali osnove LiveAgentove nadzorne plošče, katere so najpomembnejše funkcije in nastavitve, ki jih morate najprej pogledati.

Poenostavljena komunikacija spremenjena v zahtevke, je ključna značilnost LiveAgenta. S prehodom na LiveAgent povečajte svojo produktivnost.

Uporaba programske opreme za klepet v živo ali proaktivnih vabil na klepet je odličen način, kako neposredno stopiti v stik s strankami, potencialnimi kupci ali splošno publiko, da se ne bodo izgubili na vašem spletnem mestu.

Deljene baze znanja so zadnji dodatek ekosistemu portala za stranke. Z različnimi bazami znanja lahko znanje ločite glede na jezik, izdelek ali blagovno znamko.

Povezani članki zSpletni seminarji
Konference za podporo strankam so dogodki, ki se jih udeležijo strokovnjaki s tega področja. Preberite si več o tem, kako je to povezano z znanjem.

Konference o podpori strankam in njihov vpliv na izobraževanje

Odkrijte ključ do uspeha v podpori strankam z udeležbo na konferencah! Spoznajte pomembnost teh dogodkov za izpopolnjevanje znanja, mreženje ter sledenje trendom. Odkrijte, kako lahko konference vplivajo na vašo kariero in si oglejte najboljše dogodke leta 2019. Preberite več na LiveAgent in postanite del strokovne skupnosti, ki si prizadeva za odličnost v podpori strankam!

Vsi, ki sodelujejo pri storitvah za stranke, imajo lahko koristi od interne akademije in jo uporabijo kot koristen vir za brezplačno usposabljanje.

Uvod v akademijo za pomoč strankam

Pridružite se Akademiji za pomoč strankam in odkrijte ključno vlogo odlične storitve za uspeh vašega podjetja. Naučite se veščin in koristite brezplačno usposabljanje preko LiveAgent, ki združuje več komunikacijskih kanalov v enem vmesniku. Izvedite, zakaj naj bo storitev za stranke vaša glavna prioriteta in kako lahko izboljšate odnose s strankami za dolgoročno uspešnost.

Izobraževanje službe za pomoč uporabnikom je pomembno za vsako podjetje, ki se osredotoča na izkušnje strank, saj potrošniki iščejo takojšnje in učinkovite odgovore.

Izobraževanje službe za pomoč uporabnikom

Odkrijte, kako izboljšati podporo strankam z našimi nasveti za usposabljanje in vzdrževanje mehkih veščin. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izboljšajte svoje stranke izkušnje!

Vsi vedo, da ravnanje z jezno stranko ni zabavno. Preberite dalje in se naučite, kako pravilno in uspešno obravnavati pritožbe strank.

Kako obravnavati pritožbe strank

Naučite se obravnavati pritožbe jeznih strank s poudarkom na razumevanju čustev in empatičnem reševanju težav. Odkrijte pomembnost mirnega in prijaznega pristopa ter preizkusite brezplačno platformo za storitve strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start a Free Trial x