Refresher
  • Scenariji primerov uporabe
  • Refresher

Refresher

Življenjski slog. Moda. Tehnologija. Glasba. Vse, kar je v trendu in je všeč milenijski generaciji, lahko najdete na eni od najbolj obiskanih spletnih strani na Slovaškem. Poleg tega je bil ta projekt doslej tako uspešen, da se je pred kratkim razširil tudi na Češko. Morali bi prehoditi dolgo pot, da bi našli nekoga, ki še ni slišal za Refresher – vodilno spletno mesto – na katerem izveš, “kaj je novega”. Vprašate se, zakaj bi potrebovali programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Predstavljajte si situacijo, ko ste zadolženi za celotno osebje urednikov, ki pokrivajo vse od novega albuma Kanyeja Westa do 10 najbolj zanimivih dejstev o Pablu Escobarju in najboljših izdaj športne obutve leta 2016. Dodajte še nekaj marketinških poslov in oblikovalskih zadev in že lahko vidite, kako vaš e-poštni odjemalec postane neobvladljiva zmešnjava. To je trenutek, ko se v igro vmeša LiveAgent z vsemi svojimi funkcijami in reši situacijo.

V podjetju Refresher so se v začetku leta 2015 odločili, da bodo v celoti stavili na programsko opremo LiveAgent. Iskali so rešitev, ki bi pomagala poenostaviti vso komunikacijo z osredotočenostjo na učinkovitosti. V primerjavi z več deset ljudmi, ki so uporabljali en skupni poštni predal, se je LiveAgent izkazal za božji dar. Ekipa podjetja Refresher je lahko zmanjšala število svojih zaposlenih za podporo s 14 na samo 5 agentov.

Ta rezultat se zdi še bolj občudovanja vreden, če pogledamo širšo sliko. Celotna ekipa za podporo podjetja Refresher se lahko zdaj odzove in reši več kot 1700 zahtevkova mesec.

Poleg boljše komunikacije znotraj njihove uredniške ekipe se LiveAgent uporablja tudi za komunikacijo z oglaševalci. Njihov oddelek za trženje se na zahtevke zdaj lahko praktično takoj odzove, prav tako pa je v pomoč celotna zgodovina komunikacije s stranko, ki je oddaljena le en klik. Posledica tega je velika rast prihodkov.

“Pri LiveAgentu nam je všeč prilagodljivost pri odzivanju na zahtevke in boljša komunikacija znotraj naše ekipe.”

Kaj se je spremenilo po uvedbi programske opreme LiveAgent?

Avtomatizacijska pravila, ki delujejo v ozadju, so ekipi podjetja Refresher pomagala pri takojšnjem prenosu zahtevkov v roke prave osebe brez dodatnih težav. Tudi ročno dodeljevanje zahtevkov članom ekipe je zanje zelo uporabno. LiveAgent podjetju Refresher pomaga filtrirati resnično pomembno poslovno komunikacijo od klepeta v živo. To je ponovno doseženo z zmogljivimi algoritmi za avtomatizacijo, ki delujejo v ozadju. Za doseganje stalne rasti je bila ključnega pomena neposredna povezava med senzacijo, ki jo ustvarja skupnost na Facebooku in Twitterju ali prek e-pošte ter vedno pomembnimi viri prihodkov, tj. oglaševalci.

Kaj je torej glavna prednost programa LiveAgent za vaše podjetje? “Moral bi se ponavljati, vendar ne morem dovolj poudariti, kako hitra, fleksibilna in bolj urejena je postala naša komunikacija.” Gabor Boros. “Ko sem svoje agente vprašal, kako jim je delati z LiveAgentom, je bil njihov odgovor kratek: Super!”

Gabor Boros – Direktor @ Refresher

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x