Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša Verloopova alternativa na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve   
  • ✓ Podpora 24/7   
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo Verloop?

Ali iščete programsko opremo, ki lahko naredi več?

LiveAgent je najboljša rešitev za podporo strankam za vaše podjetje. LiveAgent je z uporabnimi orodji, pokritostjo več kanalov, več kot 175 funkcijami in več kot 40 integracijami prava izbira za vaše podjetje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.

Izboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

report on tablet-illustration

Zmogljiva alternativa Verloop

Z LiveAgentjem dvignite svojo podporo strankam na višjo raven.

LiveAgent pokriva veliko število komunikacijskih kanalov. Na voljo so vam e-pošta, klepet v živo, družabni mediji, klicni center in baza znanja, da svojim strankam zagotovite več svobode. Vse se upravlja prek zanesljivega sistema zahtevkov, zato vam ni treba skrbeti zaradi neurejene komunikacije.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je eno najbolj uporabnih orodij za agente za podporo strankam. Zato mora biti enostaven za uporabo, zanesljiv in čim hitrejši.

Pripomoček za klepet LiveAgent je ravno to! Poleg tega je najhitrejši na trgu, saj klepet prikazuje hitrost 2,5 sekunde. Celo vidite, kaj vaše stranke tipkajo, preden pritisnejo send. Presenetite jih z bliskovito hitrimi odgovori.

Watch the website loading time
Savings illustration

Prejmite več, ne da bi pri tem preplačali

Odlična programska oprema za podporo strankam ni nujno opremljena z visoko ceno.

LiveAgent ima tri ugodne plačljive načrte, ki so opremljeni z orodji, funkcijami in integracijami, ki jih potrebujete za najboljšo možno podporo. Vse, kar morate storiti, je, da izberete tistega, ki najbolj ustreza vašim potrebam.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

LiveAgent Is Competitive Advantage

Ali iščete drugo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Bi nas radi primerjali z drugimi?

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

Povezani članki zVerloop alternativa
Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x