Najboljša brezplačna programska oprema za bazo znanja

Odkrijte, kako preprosto je ustvariti profesionalne baze znanja.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Iščete brezplačno programsko opremo za bazo znanja?

Prilagodljiva brezplačna baza znanja olajša delo vašim agentom in spodbuja vaše stranke, da si pomagajo.

LiveAgent je najbolj pregledana programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja v letu 2021. Ostanite blizu svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Kaj je brezplačna programska oprema za bazo znanja?

Baza znanja je spletna samopostrežna zbirka podatkov, ki jo lahko uporablja vsakdo, ki išče informacije o vašem podjetju ali izdelkih. Ta programska oprema vam omogoča shranjevanje, deljenje in upravljanje pomembnih informacij in podatkov na enem mestu, kjer so zlahka dostopni. V svojem bistvu, vam lahko orodja baze znanja prihranijo dragocene vire, kot sta čas in denar, saj vam omogočajo zagotavljanje podpore strankam tudi takrat, ko vaši agenti niso prisotni na spletu.

Zakaj izbrati brezplačno programsko opremo za bazo znanja?

Ustvarite mesto, kjer lahko vaši agenti delijo svoje znanje in kjer lahko vaše stranke rešujejo svoje težave.

Srečnejše stranke

V bazi znanja ustvarite podrobne članke in strankam zagotovite hitro pomoč.

Podpora 24/7

Z vzpostavitvijo baze znanja svojim strankam zagotovite dostop do pomembnih informacij 24/7/365.

Zmanjšana obremenitev zahtevkov

Strankam omogočite, da samostojno poiščejo informacije, agentom pa, da se posvetijo bolj perečim problemom.

4 koraki do vzpostavitve brezplačne baze znanja

Ustvarite mesto, kjer lahko vaši zastopniki delijo svoje znanje in kjer lahko vaše stranke rešujejo svoje težave.

Izberite med 3 vnaprej pripravljenimi oblikami

LiveAgentovo orodje za bazo znanja vam omogoča, da izberete med vnaprej določenimi oblikami baze znanja. Čeprav ne ponujamo teme po meri, so zasnove barvno nastavljive in prilagodljive glede na vašo HTML glavo/nogo. Po izbiri zasnove lahko začnete polniti svojo bazo znanja z ustrezno vsebino tako za stranke kot za celotno ekipo.
Peter Komornik

LiveAgent združuje izvrsten klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogočajo izvedbo izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

Dobra in brezplačna programska oprema za bazo znanja

LiveAgentov brezplačni paket je odlična rešitev za zagonska podjetja. Vendar pa plačljivi paketi ponujajo različne funkcije za službo za pomoč uporabnikom, ki olajšajo vaš delovni proces in vam zagotavljajo več možnosti za zagotavljanje podpore strankam.
Free help desk software migration icon

Brezplačen račun

Brezplačno
7-dnevna zgodovina zahtevkov za podporo Omejene integracije Brez računov družbenih medijev Manjkajoče funkcije
Free Live Chat-icon

Plačljiv račun

od 15 $/mesec
Brez omejitev Veliko uporabnih funkcij Računi družabnih omrežij
book lover - illustration

Brezplačna podpora strankam

Ali ste vedeli, da večina strank rada poišče programsko rešitev samostojno, preden se obrne na podporo strankam? Z gradnjo baze znanja jim lahko zagotovite dragocene informacije in prihranite čas, ki bi ga ekipa za podporo strankam porabila za reševanje ponavljajočih se poizvedb. Z brezplačno programsko opremo za bazo znanja se lahko namesto tega osredotočijo na kritična vprašanja.

Interna baza znanja

LiveAgentova odprtokodna programska oprema za bazo znanja omogoča vašemu podjetju ustvarjanje vsebine baze znanja za vaše agente in stranke. Interno orodje za upravljanje znanja je lahko enoten vir, ki hrani informacije o podjetju. LiveAgentova programska oprema za spletno bazo znanja ima kodo iskalnika, ki vašim agentom omogoča, da v iskalnem polju poiščejo potrebne informacije. Na splošno zasebna baza znanja izboljša delovni proces zaposlenih, zaradi česar so zadovoljni tako agenti kot stranke.
Customer portal software settings in LiveAgent

Praktični WYSIWYG urejevalnik

Prinašanje znanja strankam je preprosto! Ustvarite posebne kategorije in poskrbite, da bo navigacija po bazi znanja enostavna. Nato boste kategorije napolnili s koristno vsebino z vgrajenim WYSIWYG urejevalnikom, ki vsebuje bogato besedilo za članke. Vsebino lahko prilagodite in oblikujete z naslovi, različnimi barvami, slogi in tudi slikami.
WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Pripnite datoteke k člankom

LiveAgentova programska rešitev baze znanja je zmogljivo orodje, ki omogoča tudi pripenjanje datotek k člankom. Ta možnost samopostrežbe zmanjšuje nepotrebne poizvedbe strank in izboljšuje splošno komunikacijo s strankami, saj lahko stranke samostojno dostopajo do informacij.

Več kot 21.000 podjetij se ne more motiti

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja ter ugotovite, kako lahko LiveAgent izboljša vašo podporo strankam in poveča zadovoljstvo vaših poslovnih partnerjev.

Zakaj programska oprema za bazo znanja?

70 % strank bi raje samo poiskalo odgovore na svoja vprašanja, preden bi se obrnilo na službo za pomoč uporabnikom. LiveAgent vam omogoča, da z nekaj kliki preprosto vzpostavite bazo znanja. Ustvarite lahko kategorije, članke in jih prilagodite zasnovi svojega podjetja, ne da bi vnesli eno samo vrstico kode.
Business bag - icon

Poslovne koristi

Zagotavljanje pomoči brez povezave Zanesljive storitve za stranke in zanesljiva oskrba Interno znanje znotraj podjetja
Handshake icon

Koristi za stranke

Na voljo 24/7/365 Stranke lahko same dobijo odgovore Najhitrejša podpora strankam
Povezani članki zBrezplačna programska oprema za bazo znanja
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x