Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Crisp na trgu.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ali potrebujete alternativo Crisp?

Crisp je zmogljiva programska oprema, ki omogoča skupno mapo “Prejeto” in klepet v živo. Odličen je za zagonska podjetja in mala in srednje velika podjetja. Če pa iščete konkurenčno Crisp alternativo, razmislite o LiveAgentu.

V LiveAgent-u se zavedamo, da z odlično programsko opremo prihaja tudi odlična storitev za stranke. Zato smo ustvarili popolno programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki bo hkrati povečala produktivnost vaše službe za stranke, povečala zadovoljstvo strank in prihranila denar.

LiveAgent je služil več kot 15 000 podjetjem in 150 milijonov končnih uporabnikov po vsem svetu. Pridružite se jim pri zagotavljanju vrhunskih storitev za stranke. Mi vam vse skupaj olajšamo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Preseganje sporočil.
Zagotovite večkanalno storitev za stranke.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa Crisp

Dobiti najboljšo vrednost za svoj denar je ključnega pomena, ko iščete odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom. Crisp ponuja tri različne osnovne pakete. LiveAgent ponuja 4 osnovna paketa po konkurenčnih cenah, pa tudi dodatne funkcije, kot so integracije socialnih medijev. Če iščete popolno alternativo Crisp, razmislite o LiveAgentu. Na voljo imamo hibridni tok vstopnic, enotno mapo z vsemi kanali, funkcije poročanja in analize, avtomatizacijo, igranje in še veliko več! Z LiveAgent dobite več za manj. Try Preizkusite LiveAgent še danes z našim 14-dnevnim preskusom, kreditna kartica ni potrebna.

Najhitrejši pripomoček za klepet

Če iščete ostro alternativo in je hitrost pomembna za vas, je morda LiveAgent tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša  z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v le 2,5 sekundah.

Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite obiskovalca spletnega mesta učinkovito pretvoriti v stranko. Po poročilu eMarketer je po uporabi klepeta v živo 35% obiskovalcev spletnega mesta opravilo spletni nakup.

The fastest live chat on the market

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Velik nabor uporabnih funkcij

Z več kot 175 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.

Multilingual support in LiveAgent

Smo večjezični

Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 prevodih v različne jezike(nekateri delno) in podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarjajo oviro med vami in strankami. Podprli vas bomo.

Zakaj bi se zadovoljili z manj?

LiveAgent je najbolj pregledana in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem leta 2020. Zato je odlična alternativa Crispu. LiveAgent prihrani čas in denar, tako da se lahko osredotočite na tisto, kar je pomembno – na vzpostavljanje smiselnih odnosov s strankami.

Better customer service means more money

Oglejte si, zakaj so naše stranke izbrale LiveAgent kot svojo najljubšo Crisp alternativo

Preverite, kako se primerjamo z Crisp na podlagi mnenj strank na Capterra

LiveAgent vs Crisp independent comparison

Primerjava z dne 27. januarja 2020

Oglejte si, zakaj so naše stranke izbrale LiveAgent kot svojo najljubšo Crisp alternativo

Ali nas želite primerjati z različnimi programi za klepet v živo?

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

Povezani članki zAlternativa Crisp
Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x