Programska oprema za pomoč uporabnikom za SaaS
LiveAgent programska oprema zagotavlja večjezično podporo in veliko število funkcij za pomoč uporabnikom ter integracij. Namenjena je izboljšanju poslovanja različnih podjetij, vključno z bančno industrijo in malimi/srednjimi podjetji. LiveAgent je primeren za organiziranje storitve za stranke, saj omogoča spremljanje vstopnic, sledenje delovnega časa agentov in hitre klepete v živo, med drugim. Programska oprema prav tako ponuja podroben vpogled v podatke vstopnice/stranke in je primerna za povečanje zadovoljstva in vrednosti strank ter dobičkov podjetja.
Iščete boljši program za podporo strankam?
Podjetje ponuja različne rešitve za pomoč strankam, vključno s klepetom v živo, klicnim centrom in samopostrežno pomočjo ter vstopničnim sistemom. Poleg tega nudijo tudi brezplačno migracijo storitev iz večine platform za pomoč strankam, vključno z Desk.com na LiveAgent. Storitev selitve je popolnoma brezplačna in avtomatizirana, pripravijo pa tudi predstavitev za vaše zaposlene v podporni službi.
Iščete alternativo za LiveChat?
LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki je v letu 2020 priljubljena med velikimi podjetji, kot sta Huawei in BMW. Ponuja brezplačno preizkusno obdobje in tri plačljive pakete s številnimi orodji ter integracijami po nizki ceni. Uporabniki so zadovoljni z enostavno uporabo, visoko vrednostjo za denar in močno izvedbo podpore in pomoči. Primerjavo z drugimi programi si lahko ogledate na platformi Capterra. LiveAgent je alternativa za Smartsupp, SolarWinds in Qonvo.
Iščete alternativo za SupportBee?
LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki vključuje vstopnice, klepet v živo, portal za stranke, forum, bazo znanja in integracijo družbenih omrežij. To omogoča učinkovito reševanje težav strank, kar izboljša izkušnjo in zvestobo strank, prodajo ter potek dela agentov. LiveAgent je tudi programska oprema, polna funkcij, ki izboljšujejo potek dela agentov.
Ali morate izboljšati svoj ugled na trgu?
LiveAgent ponuja odličen klepet v živo, avtomatizacijo, označevanje in samodejno razvrščanje oddelkov za boljšo storitev strankam. Obstaja tudi funkcionalnost za naraven klepet v živo in vgrajen klicni center, vključno s podporo za video klepet. LiveAgent je odlična izbira za izboljšanje storitve strankam.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih