Poslovite se od počasne, slabše programske opreme

Preklopi na LiveAgent & preselite svoje podatke iz Genesysa.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Prehajate iz Genesysa?

LiveAgent ima vse, kar potrebujete, da svojim strankam zagotovite boljšo izkušnjo. Pridobite enoten sistem za izdajo vstopnic, ki lahko upravlja e-pošto, klepet, družabne kanale, klicne centre močan> in bazo znanja za pošteno ceno.

Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o naši programski opremi za pomoč uporabnikom, ali preizkusite brezplačno 14 dni zdaj. Podatki o kreditni kartici niso potrebni in ni priloženih nizov.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Primerjava Genesys in LiveAgent

Funkcije Liveagent Genesys
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja vstopnice v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/uporabnika/mesec.
Genesys ponuja klepet v živo v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja klicni center v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja samopostrežni portal v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Genesys ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 140 $/agenta/mesec.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Genesys ponuja integracijo Twitterja v načrtu za 140 $/agenta/mesec.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Genesys ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Genesys ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja bazo znanja v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Genesys ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja funkcije API v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja funkcije IVR v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja videoklice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja video klice v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 75 $/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Genesys ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Genesys ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Genesys ne ponuja neomejene podpore 24/7.
LiveAgent proactive chat invitation

Najhitrejši widget za klepet v živo vam je na razpolago

Prenesite vaše pogovore na LiveAgent platformo za pogovor v živo. Poglobite odnose z vašimi strankami z enim samim gumbom na vaši strani. Ponudite lahko pomoč uporabnikom na vaših spletnih straneh z najhitrejšim widget-om na tržišču, s hitrostjo prikaza v 2.5 sekundah. Poglejte si primerjavo pogovornih widget-ov ali pa se prepričajte z brezplačnim preizkusom. Povečajte strankino vključenost s proaktivnimi povabili na klepet, preklapljajte med pogovornimi okni in sledite strankini interakciji z analitiko.

Naj vam pomagamo pri migraciji vaših podatkov brezplačno

Nadaljujte in preizkusite brezplačno. Samo kliknite spodnji gumb in se prijavite. Če želite najprej predogled, si oglejte ta videoposnetek, da si ogledate LiveAgent. Ko ste pripravljeni, ročno preselite svoje podatke.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Take a look at what you get besides live chat

LiveAgent CRM integrations

Več orodij za pošteno ceno

Pogovori v živo so samo eno od orodij, ki so vam na razpolago pri izbiri LiveAgent. Izkoristite prednost našega “ticketing” sistema in vključite svoj elektronski naslov, vzpostavite klicni center in pišite članke za vašo bazo znanja. Bodite prisotni na družbenih omrežjih in vključite vaše Facebook, Twitter in Instagram račune za pokrivanje vseh pomembnih omrežij, kjer vaše stranke preživljajo čas. Vse to vas ne bo udarilo po žepu in lahko izbirate med orodji in lastnostmi, ki jih želite uporabiti. Za več informacij si oglejte naš cenik.

Pridružite se ostalim našim zadovoljnim strankam

Peter Komornik

LiveAgent vsebuje odličen program za pogovor v živo, "ticketing" sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča zagotavljati izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo

Ste pripravljeni na migracijo?

Če želite več informacij, obiščite našo stran s funkcijami in si oglejte vsa odlična orodja ali ugotovite o nasvetih za produktivnost in storitvah za stranke v LiveAgent akademiji.

Multiple tickets feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Vas zanima migracija z drugih platform?

Povezani članki zGenesys migracija
Livechat Selitev

Se želite preseliti iz LiveChat v LiveAgent?

Se želite preseliti iz LiveChat v LiveAgent? Pridružite se podjetjem, kot so Huawei, BMW, Yamaha in O2, pri zagotavljanju podpore svetovnega razreda.

Migracija iz Kustomerja? LiveAgent vam lahko pomaga urejati vse, od elektronske pošte do socialnih medijev in baze znanja. Migrirajte brezplačno še danes.

Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?

Programska oprema LiveAgent omogoča večkanalno rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje strank, vzpostavljanje pogovorov in ustvarjanje ločenih baz znanja glede na jezik, izdelek ali blagovno znamko.

Spiceworks Migracija

Želite migrirati s SpiceWorks?

Migrirajte s SpiceWorks k LiveAgent že danes - brezplačno. Preselimo lahko vse vaše vstopnice, kontakte, profile agentov, povratne informacije strank in več.

Dashly Migracija

Bi se preselili z Dashly k LiveAgent?

Želite preiti z Dashly na drugo platformo? Poglejte si LiveAgent, poglejte primerjavo in preselite podatke že danes.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x