Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Fitbit. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Fitbit. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Fitbit in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Fitbit stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Fitbit je namenjen pomoči ljudem pri bolj zdravem in aktivnem življenju.
Fitbit je namenjen pomoči ljudem pri bolj zdravem in aktivnem življenju.
Ekipa za podporo strankam Fitbit ponuja naslednje podporne kanale: klepet v živo, klicni center, podporo na socialnih omrežjih in samopostrežno podporo.
Fitbit lahko kontaktirate preko klepeta v živo z agentom, klicnega centra ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Fitbit nima email podpore.
Da, Fitbit ima podporo s klepetom v živo. Pojdite na spletno stran in poiščite gumb "Začni klepet": https://myhelp.fitbit.com/s/support?language=en_US
Če imate raje telefonsko podporo, kličite klicni center za pomoč (877) 623-4997
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih