Stiki s službo za pomoč podjetja Bayer
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Bayer. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Bayer. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Bayer in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Bayer stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bayer je podjetje s področja znanosti o življenju z več kot 150-letno zgodovino in temeljnimi kompetencami na področju zdravstva in kmetijstva.
Bayer je podjetje s področja znanosti o življenju z več kot 150-letno zgodovino in temeljnimi kompetencami na področju zdravstva in kmetijstva.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: telefonsko podporo in podporo za družabne medije.
Na Bayer se lahko obrnete tako, da pokličete njihovo vročo linijo ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družabnih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Bayer nima podpore prek e -pošte. Lahko jih kontaktirate tako, da izpolnite obrazec: https://www.bayer.com/en/contact-us
Ne, Bayer ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +49 214 30-1.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih